Wie ook half juni uit gerekend ( het aftellen is begonnen)

Discussie in 'De bevalling' gestart door troetjuh, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Hier nog geen baby. Vandaag 39.2 en pfff ik ben er wel klaar mee hoor. Wat slaap ik slecht zeg. :( elk uur word ik wakker en echt slapen wat ik tussendoor doe kan je het ook niet echt noemen. Het is meer een soort van slaap waken dus niet echt diep in slaap vallen. Hebben er meer meiden hier last van?

Verder buiten wat meer harde buiken nog helemaal geen enkel voorteken dat de kleine zich snel aan zal dienen. Ik denk dat hij nog zeker wel een week blijft zitten zo op deze manier.
    Morgen weer naar de vk. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. .

2. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ja het is echt wachten op de volgende hè haha! Hier zit ze ook nog steeds warm. Wel veel harde buiken en krampjes enz. Stekende gevoel in mijn onderbuik komt en gaat. Maar ook ik ben echt klaar met het hele zwanger zijn hoor!;)

3. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL

ik ken dat de laatste dagen rond 2 uur wakker en dan kan ik gewoon niet meer slapen.

vanochtend dacht ik ff lekker nog een keertje soppen en dwijlen voor de bevalling, wou eerst ff me zoontje wegbrengen toen opeens een hele oevrstoroming in huis vanuit de wc. hele riool verstopt. stroomde overal in de woonkamer keuken, snel de banken weggeschoven met mijn zwangere buik en tapijt weggehaald en de hele ochtend wegdwijlen..

nu blijkt dat het weer een vertopping bij de buren was en omdat wij een afvoerpijp delen is het bij ons ook dicht.. pfff ik kon wel janken,:(

4. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    inderdaad heerlijk voel me eindelijk goed door die datum, al word het nu wel ineens heel echt allemaal.

heb je alleen een standaart controle?

5. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Ik ben gestript. Troetjuh, dat houdt in dat de vk inwendig met twee vingers de vliezen prikkelt rondom het hoofdje van de baby, hierdoor komt er een hormoon vrij wat de bevalling op gang kan brengen.

De vk kon er goed bij, alles was week en rijp, ze had er zelf een goed gevoel bij. Nu zeurende buikpijn. Afwachten of er weeën op gang komen. Ik ben heel benieuwd!

6. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Nala, hoe was de controle?

Sanniesannie, vervelend dat je zo slecht slaapt. Misschien kun je 's middags liggen om bij te tanken? Nog ff volhouden meid, het duurt geen 3 weken meer! De laatste loodjes wegen t zwaarst hè!

Nad, wat vreselijk vervelend zeg, een verstopt riool. Kun je er nu ff niet bij hebben. Hopelijk is t snel verholpen!

Troetjuh, hoe was t bij jou bij de vk?

Cammy, fijn hè, dat voorwerk... Hoop dat het wel wat doet, voor je!

7. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pff nad daar zit je dan echt niet op te wachten he. Zo klus nog even
    Ik geloof dat het ontzettend veel rust geeft een datum

Voor de mensen die slapenloze nachten hebben heb ik ook heb net aan de vk gevraagd en je mag dormeosan druppels voor slapen geen pilletjes is van dr vogel

Ik heb ook 3 pilletjes caulophyllum en 3 pilletjes pulssatilla gehad
    Om de baarmoeder mond al wat week te maken gehad
    En dinsdag krijg ik ook een inwendig onderzoek om te kijken of er al wat in gang is gezet :)

8. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Ohh nad! Dat is echt niet leuk! En dan met je dikke buik ook nog eens alles opschuiven en doen pfff ik hoop voor je dat het snel opgelost is!

Johanne25; smiddags slapen lukt gelukkig wel voor een uurtje alleen het nadeel daarvan is dat ik zo gaar wakker word. Hihi het is ook nooit goed:D
    Fijn dat het strippen zo goed ging. Hopelijk gaat het z'n werk doen!

Troetjuh; bedankt voor de tip van de druppeltjes ik zal het morgen ook eens aan m'n vk vragen.

9. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Controle was goed :D mooie bloeddruk, genoeg vruchtwater etc.
    Mag over een week weer terugkomen :)

10. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hhier eergister doorgestuurd naar het zkh, klejne meid was erg rustig (te rustig) dus een ctg. Ging ze me daar toch tekeer (zal je altijd zien hahaha) gelukkig was alles goed met haar. Er was wel weeenactiviteit te zien maat onregelmatig en voorweeen. Niets wat doorzet dus.. Word er nu ook echt chagrrijnig van dat wachten dus snap veel dames hier goed.
    Loop iknhet ziekenhuis uit krijg ik toch een pijn, wat om het uur terugkwam .. Het leken echt weeen. Ik relaxen en proberen te wandelen en dacht echt: vannacht gaat het gebeurrn! Nou mooi niet volgende dag nergens meer last van -.-
    We wachten af en waggelen door, ben inmiddels 39.1 .. Spannend!!

11. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou de vloer moest er gisteravond alsnog uit omdat die hoog stond door het water...

hoop dat ie nog te redden is en er vandaag weer in kan..

vandaag wat wasjes doen en wat dingen opruimen en dan wachten op morgen spannend....

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ach nee nad wat shit
    Hopelijk kan het idd vandaag weer terug spannend nog 1 dagje en hopelijk morgen je kleine in je armen. Jaloers hihi

13. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Gisteren weer controle gehad in ZKH, los van het feit dat de controle niet in het systeem stond vermeld (fout van receptioniste) ben ik gelukkig wel geholpen. Bloeddruk was weer prima, en medisch was verder ook alles in orde. Metingen ging niet zo goed bij de echo, hij lag niet goed en ze heeft alleen zn hoofdje kunnen meten. Maar ach, dat hoort erbij. Hij lag wel bijna helemaal vast, was weinig beweging in te krijgen dus indalen is inprincipe geslaagd. Jeej!

Heb voor de nachten twee pilltjes temazepan meegekregen. Een paardenmiddel volgens vele. 2 x 20mg waarvan ik er 1 heb ingenomen gisteravond, dus ik keek enorm uit naar een goede nacht want ik slaap al weken niet meer goed in verband met de bekkenpijn aan het einde van mijn zwangerschap.

Guess what? Temazepan werkte niet. Ik heb echt liggen huilen in bed vanmorgen van de vermoeidheid en gewoon het hele zat zijn, de pijn, alles.

Volgende week donderdag ben ik precies 41 weken en dan gaan we de inleiding aanvragen en kunnen we indien er plek is al snel terecht. Ik hoop natuurlijk dat alles zich de komende dagen natuurlijk aandient, maar ik denk het niet.

14. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Hier heb ik onze kleine meid gisteren en vandaag erg weinig gevoeld. Veel minder dan normaal en een stuk minder druk. Zit nu op de bank om er even goed voor te zitten in de hoop dat ze weer even goed actief wordt. Mocht het na 2 uurtjes hetzelfde blijven dan hebben we besloten de VK even te bellen. Vind het zo suf om voor niks te bellen maar neem uiteraard geen enkele risico, beter een keer te veel dan te weinig denk ik dan maar.

15. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Suc 6 nad morgen hopelijk een spoedige mooie bevalling voor jou

16. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Even ego berichtje, ik ben gisteren nacht bevallen van een prachtige dochter van 4900 gr. en 56 cm. lang.
    Bevalling ging enorm snel, een goed uur na de eerste wee was ze er. Het was wel even spannend omdat ze bleef hangen op dr schouders, maar uiteindelijk is t allemaal goed afgelopen!

17. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Johanne25: Gefeliciteerd! En wauw wat lekker snel is t gegaan! Geniet van jullie tijd saampjes!

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wauw joanne25 van harte gefeliciteerd met jullie dochter
    Geniet er lekker van :) hoe heet ze

19. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Flinke dame! Gefeliciteerd meid, lekker genieten nu!

20. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Wauw johanne gefeliciteerd!! Wat een speedy Gonzales bevalling zeg en wat een flinke dame!! Goed zeg! Geniet er lekker van en laat je lekker verwennen!:D

Deel Deze Pagina