Wie ook half juni uit gerekend ( het aftellen is begonnen)

Discussie in 'De bevalling' gestart door troetjuh, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Hier ook! Ik kan niet wachten. Ben ook echt idd aan het aftellen.
    moet nog wel wat dingetjes regelen qua uitzet maar dat komt nog wel...
    Dit is ons derde kindje en na 2 stoere lieve jongens van 4 en bijna 2 mogen we nu een meisje verwachten.

2. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @bevalling: ik hoop ook dat het iets makelijker gaat als bij de tweede. De eerste vloog eruit binnen notime...vk was te laat. De tweede tja die was.gewoon vreselijk maar of het nu door inleiden kwam? Geen idee.....

3. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Sorry voor de spelfouten:) telefoon....

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hier ook zo goed als klaar moet nog wat kleertjes halen en
    Assosoires voor het kamertjes
    Boxkleed enzo...

De rest hebben we alles

Ik ben ook ingeleid met me zoon :)
    Krijg nu toch ook wel weer kriebels hoe deze keer zou gaan
    En Hoelang ze blijft zitten haha

5. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    ik wil graag mee aftellen, maar ben wel 24 mei uitgerekend..

6. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Wij verwachten dus ook een meisje.

Ben er nog niet echt klaar voor, wel vrijwel alles in huis, maar moet de babykamer nog soppen, dan alle kleertjes wassen en inruimen.
    Ben wel erg benieuwd naar kleine uk, maar je stelt je er toch op in dat het nog wel 9,5 weken kan duren. Hier afgelopen 2 weken 5 mensen in de omgeving bevallen, inmiddels 3 kraambezoeken achter de rug. Echt heerlijk, al die kleine poppetjes. Maar doordat ik nog genoeg moet doen, heb ik zoiets van: mijn tijd komt straks wel :)

Vorige bevalling is vrij soepel gegaan, thuis bevallen, spontaan met 40+5, wel een knip gehad. Hoop dat dat deze keer niet nodig is. De weg is nu gebaand, over het algemeen gaat het de tweede keer sneller, ik zie niet echt tegen de bevalling op. We wachten het rustig af!

7. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ooo maar dat moet ik ook nog doen hoor soppen en wassen 😜 maar we hebben nog even

8. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Hihihi ik bedoelde het kamertje, kleertjes enzo :D maar ik hoop het ook voor je!!

Hier een aantal hun 2e/3e kindje. Spannend! Het lijkt me wel zwaar om zwanger te zijn als je nog een klein kindje rond hebt lopen!

Dit is onze eerste en we krijgen een meisje :)

9. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Hahaha oke!
    Klaar nee! We hebben ons huis verkocht en moeten 1 juni de sleutel inleveren. 15 juni pas sleutel van het nieuwe huis waar ook 2 weken "verbouwd" moet worden dus we gaan een maand bij mijn ouders wonen. Dus alles zal eind mei gaan gebeuren. Haar wiegje staat daar wel al en al haar kleding ook, dus het zal wel allemaal goedkomen:)

10. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Telt 25 juni ook :).
    Op dit moment ligt ze mooi op schema en ben ik vanaf het begin af aan niet van 25 juni afgeweken. Ben benieuwd hoelang de kleine meid blijft zitten.

Nog 6 weken werken begin wel steeds meer last te krijgen van harde buiken en moet echt rustig aan doen. Wat ik overigens erg lastig vind. Heb verder helemaal nergens last van.

Ik moet ook nog genoeg doen. Geboortekaartje ontwerpen, kleren kopen, kamer afmaken, wassen. De tijd gaat veel sneller dan ik denk en het aftellen komt er nu toch wel aan.

Nala wat een hectische periode hebben jullie dan. De basis benodigdheden hebben jullie in elk geval.

11. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Ik ben ook half juni uitgerend (10 juni). Ik ga alleen die dag niet halen, ik wordt iets eerder ingeleid, mag ik ook mee kletsen?

12. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Nala wat spannend nog allemaal! Maar fijn dat je alles bij je ouders klaar kan maken.

Maantje, op zich wel fijn denk ik om te weten, of niet? Waarom wordt je eerder ingeleid?

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Spannend nala

Wij krijgen ongeveer een gemiddeld kindje :)
    Dat hoop ik dan maar haha

Vk zei gisteren dat ze tot 34 weken ongeveer kunnen draaien

Vandaag weer een ochtenduren werken arbo-therapeutisch

Hoe voelen jullie je?

14. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Ik heb het idee dat ukkie hier gedraaid is! Voel geen koppie meer bovenin maar meer getrappel van beentjes/voetjes, dus heb goede hoop.
    Ga wel meer vocht vasthouden merk ik. Schoenen zitten allemaal erg strak, moet nog nieuwe slippers, gauw achteraan gaan maar.

Wat mij betreft is iedereen welkom om te kletsen hoor, kom zelf ook zomaar binnenvallen :)

15. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Hier ook aan het aftellen! 22 juni en nog 3 weken werken:D. Helaas sinds gisteren ook al kortere dagen werken, 6 uur ipv 8 per dag ivm rugklachten. Had het graag anders gezien maar het zij zo.

Verder nog beel te doen. Het kamertje is net pas afgeschilderd en nieuwe vloer erin, zondag naar ikea de meubeltjes te halen. We hoeven gelukkig niet veel, alleen kledingkast en een nieuwe ladekast voor onze zoon want dan kunnen we zijn commode doorschuiven naar de babykamer:D Wiegje hebben we gelukkig al

16. Kaat888

Kaat888 Actief lid

11 jun 2012
    266
    0
    0
    Dames,

Mag ik meekletsen ben 3 Juni uitgerekend.

Nog 48 dagen tot de 40 weken. Volgende week dinsdag nog 1 ochtend werken op therapeutische basis en da eindelijk verlof!

Hoe voelen jullie je?

Groetjes

17. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Zeker hectische tijd hier, maargoed we weten waar we het voor doen :D van appartement 4 hoog maar huis met tuin en alle ruimte!

Ik voel me opzich wel okee, ja het is zwaarder als m'n eerste zwangerschap maar dat komt ook door de kleine dreumes die hier rondloopt :D en ik begin wat last van m'n bekken te krijgen, maar verder gaan we niet klagen!
    Hoe voelen jullie je?
    Kijken jullie op tegen de bevalling?

18. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Herkenbaar nahla. Ik zie dat onze zoontjes 3 maandjes schelen;) En zo dat je nu een meid krijgt, wij ook!:D Zo'n kleine houd je wel bezig he?! Mede daarom vind ik deze zwangerschap echt omgevlogen! De eerste keer stond alles on het teken van de zwangerschap, dit keer staat alles in het teken van onze kleine knul;)

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik ben ook de 15e uitgerekend van ons 2e zoontje. :)

20. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Toevallig!!
    Deze zwangerschap voelt inderdaad alsof het allemaal veel sneller gaat, omdat je alleen maar met dat kleine mannetje bezig bent :)
    Wat wel leuk is, als ik m'n shirt omhoog doe en zeg kijk eens baby, roept hij heel hard nee nee, kijkt me boos aan en trekt m'n shirt weer naar beneden :)

Deel Deze Pagina