Schoonmaken, opruimen, uitrusten, alles wassen Ouders van nu lezen Afspreken met vriendnnen Lekker in bad, pedicure Jullie?
Hier opruimen schoonmaken Laaste dingen doen voor de baby gisteren gordijnen besteld moet nog kasten bestellen Me zoon bezig houden naar de kapper pedicure meschien nog Haha druk druk druk
Hier babykamer aankleden, alles uitwassen en schoonmaken, pedicure en kapper en als het echt lekker warm is met mijn zoontje lekker naar het zwembad!
In m'n verlof? Verhuizen eind mei, en dan een maand bij m'n ouders zitten. Dus als ik op tijd beval kan ik nog 2 weken genieten van de tuin van m'n ouders
Ben zo te zien niet de enige die het druk heeft. Vriend geslaagd voor zn diploma na 4 jr hard bikkelem.. Ben erg Trots! Kraamtijd zitten wij ook bij mijn ouders want we zijn bezig met een koophuis. Gelukkig zit ik hier prima! Laatste paar dagen beginnen harde buiken hier ook, ook buikkramp Gisteren werd wel een een beetje angstig.. Heb puffend onder de douche gestaam van "niet nu!?!l " gelukkig is het weggetrokken maar merk wel dat het steeds dichterbij komt. Vluchttasje staat al klaar.. Alles is klaar voor de start.. Nog 8 weekjes al denk ik (en ouders en vriend) dat ze niet blijft zitten tot 40 weken! Dinsdag weer controle. Hopelijk is ze gewoon meegegroeid want de vk maakte een hele drama omdat ze een weekje te klein was (ze heeft me n beetje bang gemaakt) Ze gaan nu meten met centimeters (mijn buik) en als die niet gegroeid is een extra echo, maar een kindje kan toch ook naar achter groeien!? Begreep dit niet helemaal
Hier een dag en nacht familie op bezoek gehad Ben er moe nu dus poetsen word even uit gesteld We hebben nog gordijnen besteld voor de baby kamer en moet nog een kledingkast hebben dan is het kamertje klaar Vandaag 32 weken yeah 😋
hier uitgeteld 4 juni, zit al thuis sinds begin december door laagliggende placenta, maar ondanks ik veel heb moeten rusten gaat de tijd redelijk snel, heb een bescheiden buik, waardoor sommige nu pas afkomen, oh zijt ge zwanger ik wist het niet, terwijl ze me dus dagelijks zien, laatste echo op 30 weken lag ze plots in stuit, al die echos ervoor niet, nu donderdag weet ik of ze gedraaid is of niet, heb het graag heel proper nu, maar echte nesteldrang dat nog niet
Pafwaf wat vervelend zeg en extra spannend Hier gisteren extra bij de vk geweest Ik liep in de stad en kreeg zo steek rechts in me buik en moest echt even gaan zitten Nu nog steeds geregeld last van steekjes in me vagina en buikpijnen Maar men kleine dame is dus waarschijnlijk die zondag gedraaid en is nu aan indalen volgende week weer X na de vk. kijken of ze nog steeds goed ligt hihi
Pafwaf, welkom. Bijzonder dat mensen nu pas gaan zien dat je zwanger bent! Hier al voor de 20 weken heel duidelijk te zien (wel 2e kindje). Troetjuh, hopelijk betekenen de pijntjes inderdaad de indaling. Fijn dat ze gedraaid is! Hier gister ook bij de vk geweest, alles was goed. Ook groeiecho gehad, dame is nog steeds flink, gewicht is ongeveer 4500gr. bij 40 weken. Verder is ze hier ook goed gedraaid, dus daar ben ik erg blij mee. Zoals t er nu uitziet mag ik dan ook gewoon thuis bevallen, heerlijk! Heb nu alleen veel last van verkoudheid en m'n holtes zijn zeer pijnlijk, erg vervelend Hou me maar lekker rustig vandaag.
Ooo wat vervelend zeg dat je zo verkouden ben En wat fijn dat ze gedraaid is en thuis kan bevallen Ik ga naar het ziekenhuis om te bevallen Hier mag je niet thuis bevallen namelijk
tis mijn derde kindje, heb al twee tieners eentje van 16 en eentje van 14, moet zeggen, de andere zwangerschappen was ik ook niet echt zwaar, nu gisteren vroeg iemand of ik al bevallen was, oh neen zegt ze ik zie dat ge buikske nog hebt, in elk geval morgen naar de gyn en hopen dat ze gedraaid is, in elk geval ik beval zowiezo in ziekenhuis, in belgie komt het niet zo vaak voor thuisbevallingen
Hier gaat weer wat beter met m'n holtes, maar dat dacht ik gisterochtend ook, maar toen kwam het in de loop van de dag in alle hevigheid terug, dus ik juich nog niet te hard. Verder alles goed hoor. En het is gewoon mei! Volgende maand wordt onze maand, wat gaat het toch snel! Hoe gaat het met jou, Troetjuh?
Oooh hoop echt voor je dat het minder word zelfs weg! Hier gaat het redelijk laaste baby dingetjes aan het doen Wil de baby kamer af hebben haha maar moet nog effe wachten gisteren nog kleding kast besteld en de gordijnen natuurlijk Volgende week gaat me laaste werk week in Dinsdag van 9-12 en donderdag ook van 9-12 en dan met verlof heerlijk Ik kijk er ontzettend naar uit zoontje na kdv paar uurtjes en ik verder met huis schoonmaken haha En de baby spulletjes wassen en strijken...
Hier redelijk...van de week een nachtje ziekenhuis gehad ivm met bloeddruk 160/110 Later gezakt naar 85 dus mocht naar huis met strikte rust...heeft.iemand hier ervaring met zo,n wisselende bloeddruk?? Bloed en urine waren goed.
Ooo das vervelend zeg hier geen ervaring mijn bloeddruk is altijd laag rond de 100/60 Moet je weer komen? Jij mag dus eigenlijk bijna niks meer?
Ik moet idd volgende week weer komen blijf nu bij de gynaecoloog onder controle. Ja wel erg.lastig met 2 zoontjes van 2 en 4. Dus de jongste momenteel 5 dagen per week op crèche en opa en oma. Merk wel dat ik het daar emotioneel erg zwaar mee heb om dat los te laten.
Nou dat kan ik me heel goed voorstellen Het is ook niet niks, hopelijk blijft het onder controle je bloeddruk