Wie ook half juni uit gerekend ( het aftellen is begonnen)

Discussie in 'De bevalling' gestart door troetjuh, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Vervelend zeg, Dtje. Je hebt nog geen medicijnen gekregen ervoor? Je bent nu gelijk medisch zeker? Kan me voorstellen dat je het zwaar vindt om je kids los te laten, zou het ook redelijk vinden. Maar wel fijn dat opa en oma je kunnen helpen.

Troetjuh, lastig dat je nog niet door kunt in de babykamer. Maar je hebt nog even! Heerlijk aftellen nu naar je verlof!

Hier heb ik de meeste babyspullen gewassen in de kast leggen. Co-sleeper is opgemaakt, echt de laatste dingetjes nog. Helaas wordt deze maand de buitenboel nog geschilderd, dus kan dan weer opnieuw gaan schoonmaken ben ik bang ;)
    Ga nu maar vast wat cupcakes maken voor t kraambezoek. Kan maar in de vriezer zitten!

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hoe is het met jullie?

Hier is de poets drang echt nog hevig maar het lukt me gewoon niet meer ben zoo moe en me zoontje is zo actief en vroeg wakker dat daar echt alle energie naar toe ga!

Di en do nog werken en dan verlof
    Dan ga zoontje 2x per week 3 uurtjes na kdv hopelijk dan nog wat poetsen
    En de boel op orde krijgen

Zit ook te bedenken wat ik allemaal nog moet regelen

En wat er allemaal in me vlucht tas moet Hihi

3. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Nou hier gaat het vermoeiend! Zoontje ziek en vriend ziek. En je weet hoe het gaat als mannen ziek zijn hè?;) Ik steek momenteel dus bewust al mijn energie aan de zorg en aandacht voor mijn zoon (en vriend) en laat verder hier de boel de boel, want meer doen trek ik nu niet meer pffff. Jammer want dit weekend zou mijn vriend nog de laatste kast voor de babykamer in elkaar zetten en dan zou ik ook eindelijk kunnen beginnen met kleertjes wassen en inruimen, maar helaas. Dinsdag is onze zoon bij de oppas en zijn wij vrij dus gaan we in een ochtend door het huis, hij de kast in elkaar zetten en 's middags gaan we er even lekker tussenuit met z'n tweetjes, een middagje naar de bios nu het nog even kan;)

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ooo dat is idd ook niet leuk cammy 2 zieke snap goed dat je daar veel energie in heb zitten

En wat een leuke vooruitzichten :) hopelijk is hij dan beter en kan de kast in elkaar
    Heerlijk er even met zijn 2tjes op uit

5. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Jeej hier maar weer een baby wasje aangezet haha :)

Ik ga vanmiddag maar is het wiegje opzetten op zolder hij kan maar klaar staan he dan hoef die alleen nog maar na beneden gehaald te worden

Waneer zetten jullie de box op?

6. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames wou dat het zover was,,, ben zooooo moe de laatste dagen geen energie meer niets, keelpijn volgens mij word ik nog grieperig ook.

wil alles schoonhebben thuis was bezig in de zolder de was weg te werken en wat vind ik daar al 2 dagen achter lkaar van die vieze baby spinnen gewoon echt 30 bij elkaar vieze minie dingen bahhhh elke keer weggezogen en dag later gewoon weer, ik durf niet meer naar de zolder, jakkk helemaal geen tijd voor de boel moet opgeruimd worden...

ik was aan het googele dacht eigenlijk dat ik alles al had en tot mijn grote schrik moet ik nog zoveel halen :(

7. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik moet nog een box hebben :x

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Oooh bad wat vervelend van die spinnetjes bah bah

Wat moet je nog allemaal hebben dan?

9. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Vervelend Cammy, zieke man en zoon. Zijn ze inmiddels weer beter? Poetsze vandaag en een leuke middag samen!

Troetjuh, de box komt hier denk over twee weken weer te staan. Dan wil ik ook het bed omhoog hebben. Kunnen we dr een beetje aan wennen :)
    Je een na laatste ochtendje werken nu! Bijna verlof!

Nad, bah, al die spinnen, zou ik ook verschrikkelijk vinden. Ben je al een beetje opgeknapt?
    Balen dat je nog zoveel nodig hebt, je kunt ook veel via internet bestellen, hoef je niet op pad!

Ik heb ook een mindere dag, gister een autorit gehad van een uurtje (2x), veel last van m'n rug nu. Slaap ook met tussenpozen, ben echt vaak wakker 's nachts. Voorbereiding op straks ben ik bang ;)
    Dus nu ook nergens zin in, hoop dat ik me morgen fitter voel, want wil toch wel weer eens wat in huis doen...

10. Tazzy79

Tazzy79 Actief lid

8 apr 2015
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook moe zeg! Word steeds wakker van de pijn in mijn ribben, echt jammer want ik zou nog wel wat langer willen slapen gaaaaap....

11. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    De laatste loodjes worden al zwaar hè dames, ik ben gelukkig niet de enige als ik het zo lees ;) haha.

Een dagje uit met z'n tweetjes is er gisteren niet van gekomen. Vriend nog steeds ziek en ik had gewoon géén puf. Ik heb mijzelf alleen verwend met een manicure en pedicure en de rest van de dag hebben we allebei lekker op de bank gelegen. Ook weleens lekker zonder een dreumes van 1,5 dat rondloopt:D Dit weekend maar weer een poging doen om het huis even lekker te poetsen!

12. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Jammer Cammy, maar zo te lezen nu ook wel een relaxte dag gehad gister! Hopelijk knapt je man snel op, zieke mannen zijn niet zo gezellig (lees: erg zielig :) )

Vandaag gelukkig een betere dag! 3 wassen weggewerkt, de zolder gestoft en gezogen en boodschappen gedaan. Weer genoeg voor vandaag!

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Oooh heerlijk zeg cammy ik wil dat ook doen tegen de 38 weken lekker pedicure en naar de kapper :)

Wat goed joanne25 lekker gevoel heeft dat he als je dan weer wat gedaan heb :)

Hier vandaag bij de vk geweest
    Pff echt een stress zwangerschap nu was hartje van kindje te hoog maar ze bewoog teveel waardoor die te hoog was
    Moest ik effe zitten zelf bloeddruk op meten die was netjes 110/65
    Daarna Weer luisteren toen was die gelukkig wel goed
    Over 2 weken weer terug en ook nog een liggings echo dan
    Ik ben nu totaal 4,3 kilo aangekomen

Morgen laaste dagje werken dan verlof en ga ik op verjaardag van me broer me kleine blijf daar slapen vriend vrijdag werken dus heerlijke ochtend voor
    Mezelf haha

14. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Wat een stress dan bij de verloskundige gister! Gelukkig was er niets aan de hand! Beebje had vast net fanatiek gesport!
    Wat ben jij weinig aangekomen! Ik zit nu op +9 kg. Ben er wel tevreden over, vorige zwangerschap 15 kg aangekomen. Alleen daarvan zaten er nog 3 kg aan bij t begin van deze zwangerschap.

Nu lekker verlof voor jou! Heerlijk morgen vrije ochtend :)

Ik heb vanmorgen ook weer een hoop in huis gedaan. Nu lekker middagdutje doen!

15. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ha troetjuh lekker laatste dag vandaag! Ik heb mijn laatste dag er net op zitten!!:D

Maar idd niet veel aangekomen zeg! Ik zit nu op +11kg en daar ben ik ook wel tevreden over. Bij de eerste ben ik 14kg aangekomen dus als ik nu rond de 16 uit kom ben ik zeer tevreden!:D

16. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha heerlijk he dames die nu met verlof gaan valt toch een soort spanning van je af ;)

Ja ik ben ook ook wel vrij zwaar hoor van mezelf
    Maar bij me zoontje was ik zwaarder en was ik 12 kilo aangekomen
    Hopelijk blijft dit gewicht haha Scheeld weer voor na de bevalling :) dan wil toch weer gaan lijnen

Pfff ik wil nog zoveel doen maar heb echt weinig energie :(
    Of ik wil nog teveel doen en ik weet niet waar ik moet beginnen 😜

Even een vraagje voor de dames die een wiegje hebben
    Ik ben op zoek voor een dekentje erin
    Heb namelijk een overtrekje maar een dekentje kan ik helemaal niet vinden?

17. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Cammy, jij ook lekker verlof. Was je er aan toe? Ik wel met die termijn hoor, ik vind het erg knap dat vrouwen tot 36 weken doorwerken. Maar ik werk in de zorg, misschien dat het scheelt als je een kantoor aan hebt.

Troetjuh, eerst lekker even bijkomen, je hebt verlof en voorlopig nog wel een poosje om al je klusjes te doen. Misschien kun je iemand vragen om te helpen, mijn zusje is pas een dagje geweest, heeft me lekker ff geholpen bij wat grote klussen (meubels van z'n plek enzo), dat was erg fijn! Verder gewoon lekker stapje voor stapje, elke dag iets doen!
    Wiegdekentjes zijn gewoon te koop hoor, Google maar even. Mijn schoonmoeder heeft er een gebreid, die combineer ik met een lakentje. Maar heb ook nog een dekentje van de Hema voor eronder wanneer het te fris is. Maat is 100 x 80 cm. volgens mij.

Vandaag maar eens kijken of ik een paar keukenkastjes uit kan mesten, doe zo elke keer wat op m'n gemakje.
    Heb het idee dat kleine uk inmiddels is ingedaald, heb zoveel druk op m'n blaas. Ben benieuwd, dinsdag controle bij de vk.

18. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @ troetjuh: prenetal heeft ze ook en de zeeman.
    Alleen prenetal 18 euro en zeeman 2:)) ik heb ze allebei.

19. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Helaas heb ik niemand die kan helpen met poetsen achja vind ook niet zo erg hoor maar de moet zakt je soms in de schoenen haha

Jij bent ook lekker aan de poets :)
    Ik heb er trouwens 1 gevonden het moet 60 bij 80 zijn dat andere is te groot 😛

Dat zou goed kunnen van het indalen hoor ik voel ook geregeld mestruatie achtige krampen

20. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ja ik was zeker toe aan verlof, werkte al 25% minder ivm rugklachten. Ik heb een kantoorbaan maar juist door het lange zitten in dezelfde houding kreeg ik veel last.

Herkenbaar hoor troetjuh weinig energie hebben. Wat Johanne zegt ga ik ook kleine beetjes doen, gewoon elke dag iets. M'n moeder komt nog wel 1 dagje even een grote schoonmaak doen dus dat is wel heel fijn.

Vanmorgen heb ik nog een keer kinnen spieken bij onze kleine meid:D Mijn vriendin heeft een pretecho praktijk geopend en wilde even oefenen met de echo machine. Of ze mijn buik daar even voor mocht lenen....ja natuurlijk!:D Echt super mooie beelden gezien en uiteraard foto's er van meegekregen!

Deel Deze Pagina