Wie ook half juni uit gerekend ( het aftellen is begonnen)

Discussie in 'De bevalling' gestart door troetjuh, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @ troetjuh....Gelukkig wel.. al rommelt het nog steeds en eergisteren slijmprop verloren. Steeds menstruatie gevoel onderin de buik.

Jaah leuk.
    Derde kindje. 2 jongens van 2 en 4 en nu verwachten we een meisje.

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Oooh spannend zeg :) ben benieuwd haha
    Maar slijmprop kan weer groeien toch?

Maar dat er iets gaande is bij je is wel duidelijk hopelijk heb je niet te lang last van het rommelen

3. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Heerlijk zeg, wat een rust dat de babykamer af is, Troetjuh! nu lekker soppen en inruimen! Zo lekker als dat klaar is!

Kaat, hoe gaat het met jou?

Dtje, lekker dat het al rommelt bij jou, alles wat het teweeg brengt is meegenomen. Het lijkt me wel lastig als je er bijv niet door kunt slapen, en het alleen maar voorwerk is. Hier is mijn buik echt superrustig. Had ik vorige zwangerschap ook, bevalling kwam toen ook zomaar ineens.

Verder gaat alles goed hier. Vanmorgen wel heel veel last van m'n buik, waren m'n darmen. Is nu weer over gelukkig.
    Heb de babykamer nog even een sopbeurt gegeven, de schilders zijn gelukkig klaar aan die kant. Vitrages gewassen, heerlijk idee. Straks bedje opmaken en vanavond met manlief de klamboe opzetten, dan zijn we er klaar voor! Maar beebje mag nog wel een weekje blijven zitten tot de schilders weg zijn, heb geen zin om vanuit m'n kraambed naar de schilder te kijken! :cool:

4. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @ johanne.. de schilder is vandaag net voor het laatst bij mij...niet leuk he...met alle nesteldrang:)

Ja idd....vandaag ook de hele dag al menstruatiekrampjes. Idd troetjuh de slijmprop kan inderdaad weer aangroeien maar denk dat het vast geen weken meer duurt...bij de jongens met 38 en 38.5 bevallen.

5. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee dames hoe is het,

k heb eindelijk alle laatste dingen gehaald, voel me een stuk beter,,, moet allleen nog een box en een babyfoon en die hale we dit weekend of volgend weekend,, dan eindelijk klaar.

ik ging vandaag voor een jasje kijken maar ik heb geen idee wat ik moest nemen. voor als we naar huis gaan vanuit het ziekenhuis. ik heb zoizo een dikke omslagdoek waar de baby ingaat word het dan niet veels te warm met een dik jasje erbij...

ik dacht mischien zo een pakje soort romper maar dan wat diker met mouwen en sokjes eraan,, kom ff niet op de naam,, en mischien een vestje erover heen????

ik heb echt geen idee, wat hebben juli..

ik ben 11 juni uitgerekend echt koud is het denk dan niet..

6. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hier ook mijn slijmprop verloren gister, en idd ook al sinds dat moment aan het rommelen.
    Wss nu indalingsweeen(net de vk gebeld) niets ernstigs gelukkog. Word dan altijd zo nerveus meteen.. Zijn gelukkig hele lieve dames.
    alleen nog de geboortepresentjes en dan is alles klaar.
    Begint nu wel erg spannend te worden. en moederlief denkt dat ik niet de 40 weken uitloop. Zoals ik me nu voel ik ook niet, maar je weet het maar nooit.. Ene dag voel je je zo, andere zo.
    Ik vind het echt heel spannend, kijk ook veel naar one born every minute.. Om mezelf een beetje gerust te stellen hoevel meiden me voor zijn gegaan haha :")

7. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @nad....ik heb wel lange mouw en een vestje erover heen.
    @joanne: ook al zo spannend vooral omdat we nog niet op de 37 grens zitten he?
    Mijn beeb is al ingedaald maybe verstrijken bmm?

8. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ik heb voor de kleine een vest, maar ook een dekentje voor in de maxi cosi. Ondanks dat het tegen die tijd niet echt koud zal zijn, de beeb komt net uit de warme en knusse baarmoeder dus denk ik dat een dekentje wel extra lekker is. En als het echt warm is kan ik hem altijd nog weglaten;)

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hier ook vestje en dekentje
    Als erg warm is laat ik vestje gewoon uit en enkel dekentje erover

10. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Ja, ik ben 37 weken vandaag! Wel een mijlpaal! Ik ga er voorlopig maar vanuit dat het nog zeker 3 weken gaat duren.

Nad, ik heb een romper met lange mouwen en een jurkje met lange mouwen erover, een mutsje, een maillotje, dun jasje, en dan nog een omslagdoek, verwacht dat onze beeb t niet koud zal hebben. Dochterlief had ook totaal geen moeite met warmhouden, dat is t voordeel van een grote baby.

Joanne, probeer je niet te druk te maken, het heeft weinig zin! Het komt zoals het komt. Ontspanning is t beste voor een vlotte bevalling. Zou lekker zijn als je voor de 40 weken bevalt, maar stel jezelf er op in dat je over de 40'weken heengaat, dan kan het alleen maar meevallen!

Dtje, die schilders zijn inderdaad frustrerend met alle nesteldrang :( Nou hoop ik wel dat het volgende week niet regent, want anders kunnen ze niet verder, en ik heb toch wel graag dat ze eind volgende week klaar zijn...

Hoe gaat het met de rest, Cammy, Troetjuh?

Ik heb behoorlijk veel last van maagzuur, ondanks dat de beeb ingedaald is. Rennies gaan hard op deze manier...

11. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ja hier gaat het wel, maar deze eerste week van mijn verlof valt me zwaar:( Krijg steeds meer last van m'n bekken en veel harde buiken. En het feit dat de babykamer nog niet af is maakt mijnsteeds onrustiger. Morgen hopen we eindelijk de grote dingen af te maken (commode omruilen, alle nieuwe kasten op hun plek en de nieuwe rolgordijnen ophangen) dan kan ik maandag in elk geval beginnen met kleertjes en lakens wassen en opbergen. Als dat eenmaal gedaan is dan is het al een stuk rustiger in m'n hoofd (hoop ik;))

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hopelijk krijg je idd dan wat rust cammy als het klaar staat

Joanne25 Wat vervelend van de schilders haha daar zit je idd niet op tewachten he hopelijk zijn ze snel klaar
    Jeej jij bent al bij de mijlpaal :) nog even en dan heb je meisje

Pff ik vind het nog lang duren nu 35 weken
    Ik ben heel erg onrustig onzeker ik denk steeds dat er wat is
    Dan voel ik haar helemaal niet goed maak ik me weer ongerust pfff word gek van mezelf :(
    Vandaag maar beetje keutelen in huis....

13. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Haha nou van de planning vandaag is niets terecht gekomen, vanmiddag verrast met een babyshower! Heerlijk verwend met spulletjes voor de kleine meid, mezelf en een high tea:D

14. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Wat super leuk cammy!!! Even ontspannen!

Hier vannacht de hele nacht harde buiken gehad....overigens niet pijnlijk wel elk kwartier. Twijfel zo of ik moet bellen? Aangezien ik al een week aan het rommelen ben.

15. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Bij twijfel altijd even bellen dtje...

16. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Cammy, vervelend dat het je zo zwaar valt allemaal, had ik rond de 35 weken ook last van hoor, echt de laatste loodjes die zijn aangebroken. Lekker alles rustig aan doen, niet forceren, 's middags even een dutje doen als dat uitkomt, dan voel je je vast beter!
    Wat een leuke verrassing zeg, die babyshower! Hoop dat je je lekker hebt laten verwennen!

Troetjuh,probeer je niet teveel zorgen te maken, stress is niet goed voor de baby ;) hier ook bij beide zwangerschappen wat minder leven rond de 35 weken. Bij dochterlief ben ik zelfs nog naar t ziekenhuis geweest voor controle ctg's en echo. Nu heb ik t even aangekeken omdat ik wist dat het erbij hoort. Ze krijgen minder ruimte. Gelukkig nu weer iedere avond een feestuurtje en zolang dat blijft maak ik me geen zorgen.
    De tijd gaat snel hoor, je bent er echt al bijna! Wie weet beval je nog eerder dan ik, ik verwacht dat het hier nog wel 3á4 weken gaat duren! Nog ff genieten van je buik, hoewel ik snap dat het lastig is, dat laatste stukje is gewoon zwaar! Maar ik probeer toch wel bewust mijn buik nog even te koesteren! Straks istie weg en dan verlang je er misschien weer naar! :)

Dtje, je moet doen waar je je goed bij voelt, je verhaal klinkt als 'gewoon' voorwerk, maar als jij graag gerustgesteld wilt worden moet je zeker even bellen. Daar zijn de verloskundigen voor hoor! Hoe gaat het verder?

17. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Het is nu weer rustig ben benieuwd wat de avond brengt....

18. nad

nad Actief lid

7 apr 2014
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames.

hoe gaat het met het wachten.

ik word er gekkkkkk van, wou dat het zo ver was.

ik heb bijna de hele dag door een buik pijn. ongi pijn harde buiken baby draait of schopt onwijs hard. vooral in de avond en nacht heb ik erg veel last van harde buiken of voorweeen weet niet eens wat het is.
    en het ergste zijn de steken van onder en nu zelfs ook van achter.... zodra ik ff zit en ga staan dan doet het echt zeer.

ik ben er eggggt klaar mee van mij mag ze wel komen,, maar ben zooo bang dat het nog ff gaat duren donderdag ben ik pas 37 weken..

19. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hier beetje zelfde verhaal en slaap zooo slecht en maagzuur bleh :(
    Hopelijk lopen we niet over tijd Hihi

20. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Oh balen meiden! En herkenbaar. Vooral de vele harde buiken en maagzuur, bleh! Gelukkig slaap ik wel goed. Het afmaken van de babykamer komt nu ook in zicht, ben gisteren begonnen met de eerste babywasjes te draaien, dat is ook een heeeeel fijn gevoel:D

Ik heb wel het idee dat de kleine nu al flink is ingedaald. Veel druk in m'n onderbuik enn buik hangt nu ook al vrij laag. Hoe is dat bij jullie? Is de kleine al ingedaald?

Deel Deze Pagina