Dtje, hoe gaat het nu? Nad, balen dat je t zat bent, maar je hebt nog even te gaan! Het hoort helaas allemaal bij de laatste loodjes en t valt niet mee hoor... Nog ff volhouden, als je straks je ukkie op je buik hebt ben je het vergeten hoor! En t is het echt waard! Lekker rustig aan doen! Troetjuh, gaat wat beter met slapen? Maagzuur is vreselijk, ik eet ook Rennies bij de vleet. Hoop ook voor je dat je niet over tijd loopt, bij welke termijn ben je bij je zoontje bevallen? Ik was bij dochterlief 40+5, ik ga er vanuit dat het nu weer minimaal zo lang gaat duren, dan kan het alleen maar meevallen. Cammy, lekker hoor, de eerste babywasjes! Hier ligt alles al schoon in de kast. Bij mij was de kleine ook ingedaald, maar lag nog niet vast, en ij de laatste controle was ze weer omhoog gekropen Hoop dat ze snel vast gaat liggen! De schilders zijn hier bijna klaar, morgen hopelijk voor t laatst. Dan kan ik nog een keer de ramen zemen aan de binnenkant en alles glad maken. Volgende week is m'n vk op vakantie, en als ze terug is ben ik er klaar voor om te bevallen. Ik ben erg benieuwd welke dag deze kleine uitkiest om te komen
Johanne25 inderdaad balen.. maar jah niets aan t edoen ben er denk te veel mee bezig.. trouwens vandaag aan de diarree misch voorteken .. k ga ook maar wat ramen schoonmaken en kasten opdruimen van de week heeft me moeder me geholpen met de keuken een schoonmaakbeurt te geven heeerlijk hoe brengen julie de dagen door meiden... af en toe verveel ik me onwijs en wil ik wat doen maar heb gewoon de kracht niet
Hier alles goed....vannacht eindelijk heerlijk geslapen en vanmorgen voor het eerst geen harde buiken...voelde met top...boodschapjes gedaan....wasje gedaan....nu net ineens wat rugkrampen...heel erg apart...zal het?
Nad, lekker dat je moeder geholpen heeft met soppen. Mijn zusje is een paar weken geleden geweest, erg fijn! Ik sop elke keer wat, keuken is nu op 2 kastjes en de aanrecht / wandtegels na helemaal aan de beurt geweest. Morgen kan ik onze slaapkamer doen (zijn de schilders nu klaar mee). Alles op m'n gemak. Verder zit ik nu heerlijk in de achtertuin in t zonnetje, heb nog boeken t lezen, foto's te plakken, genoeg te doen, maar ook een peutertje rondlopen die me wel zoet houdt. Als zij dr middagdutje doet, ga ik ook ff liggen. De dagen gaan best snel zo. Ik verveel me niet Dtje, spannend, rugkrampjes! Ben benieuwd!
Heerlijk had dat er iemand komt helpen poetsen Hoe is het nu? Dtje je maakt het spannend is helemaal gestopt of nog weer aan de gang? Hoe is het bij joanne25? Bij jou aan het rommelen 😜 of nog beter doorzetten? Hier woensdag een groei echo gehad kleine word nu 2950 gram geschat Bij 40 weken. 8 pond hoop het toch niet Gisteren naar de vk geweest en weer goed gekeurd ( kleine was alleen nog niet goed in gedaalt dus als begint moet ik gaan liggen) Toen met vriend en zoon de laaste dingetjes gekocht voor in de vluchttas Jeej eindelijk piama's dus de vluchttas staat ook klaar Pff gisteren avond weet ik niet wat ze deed maar leek wel een volks verhuizing in me buik deed ook echt effe zeer nu hoop ik toch niet dat ze weer gedraaid is Hoe staat het bij jullie kamertje en alles al klaar? Gisteren ook alvast de klossen onder bed gezet haha is wel effe wennen pletter elke keer stukkie naar beneden omdat ik vergeet dat weer wat hoger is
M'n buik is rustiger dan rustig, Troetjuh, niks geen gerommel hier Bij dochterlief ook nooit gehad, begon gewoon van t ene op t andere moment. Niet te druk maken om groeiecho's, ze zitten er echt nog vaak naast. Ik hoop t bewijs te gaan leveren, hier werd/wordt de kleine 9 pond geschat met 40 weken (bij 34 weken al 3400 Gr.). Maar de verloskundige denkt dat de uiteindelijke grootte meevalt, zoals ze het nu kan voelen aan mijn buik. We gaan het wel zien! Je hoeft alleen te gaan liggen als de vliezen breken volgens mij, omdat dan de navelstreng eerst naar beneden kan zakken en daarna het hoofdje, dan is er een groot probleem natuurlijk. Bij weeën hoef je niet te gaan liggen, dan kan juist het hoofdje door de zwaartekracht goed indalen. Hier was de beeb ook weer omhoog geklommen, maar gister weer het indalingsgevoel gehad. Hoop dat ze snel vast gaat liggen! Hier hadden we gisteravond ook een heel actieve baby, samen met manlief ff van genoten, echt zo bijzonder, die verschuivingen in m'n buik! Hier staat alles klaar, m'n ziekenhuistas moet nog aangevuld worden, maar das meer op t moment zelf dat we weg moeten, met spullen die we nu nog nodig hebben. Heb er een briefje in gedaan met wat er nog bij moet. Tasje voor dochterlief staat ook klaar. Ik hoop stiekem nog steeds dat het allemaal niet nodig is en we lekker thuis bevallen. Met de vk ook afgesproken dat we het op t moment zelf bekijken. Ze denkt dat ik snel beval, dus hoop dat ze gelijk heeft Ze is volgende week nog op vakantie, dus ik wacht in ieder geval tot ze terug is met bevallen
Reageer vanavond even wat uitgebreideraar rustig en ben er echt zo klaar mee....dat gerommel is psychisch slopend.....nu straks even bbqen met ouders en kids even gedachten verzetten...
Hoe is het hier dames? Iedereen met verlof nu zijn er al baby's geboren 😊 Hier gisteren de box op gezet weer een project klaar Vandaag weer beetje aan de poets het dersoir staat op de planning om uit te zoeken Hopelijk lukt heb ontzettend veel last van me onderrug sinds gisteren
Hier zit de baby nog lekker warm hoor! Vanmorgen weer goedgekeurd bij de verloskundige. Baby nu weer ingedaald maar nog niet vast. De grootte lijkt ook minder ernstig als ze hebben voorspeld met de groeiecho, dus de kans op een thuisbevalling wordt toch weer groter! We gaan op t moment zelf bekijken hoe het gaat. Spannend hoor, ben echt benieuwd. Ik verwacht dat het nog wel twee weekjes gaat duren. Dtje, hoe gaat t met het gerommel? Lekker dat de box staat Troetjuh. Succes met je dressoir. Wel een lekker klusje dat je zittend kunt doen Ik ga zo ff boodschappen doen op t gemak en vanmiddag na m'n dutje naar m'n ouders toe en daar eten. Alles op t gemakje zo.
hee dames hoe is het hier... box staat eindleijk ook klaar. voel me helaas heel slecht, vanochtend begonnen met diarree overgeven daarna ff boodschappen gedaan en in de winkel werd ik zo duizelig ik dacht ik ga neervallen ofso, thuis wat gegeten en weer kwam het eruit. ik hoop stiekem dat ht zover is.. maar dat zal tog niet.
Het zou heel goed kunnen hoor nad Maar kan ook zomaar een griepje zijn Sterkte in elk geval en hoop voor je dat het een voor teken is Wat fijn dat de box staat
Hoi dames! Hier zit de beeb ook nog lekker warm Al hebben mijn vriend en ik allebei heel sterk het gevoel dat ze eerder gaat komen De babykamer is nu bijna af! Alleen nog de lamp, gordijnen en muurstickers die we besteld hebben maar nog binnen moeten komen opplakken en ophangen en dan is het helemaal af Echt de puntjes op de i dus Johanne wat fijn dat de kans op thuisbevalling weer steeds groter wordt! Nad, dat klinkt als een aanstaande bevalling hoor, je lichaam die zichzelf aan het legen is zeg maar....spannend!!! Hoe ver ben je nu? Troetjuh wel vervelend dat je zo last van je rug hebt
hoe ver ben jij cammy,,, lekker de laatste dingen dus en dan is je babykamer klaar ik ben donderdag 38 weken. ben er klaar mee eigenlijk lichamelijk en gestelijk moe, slaap de laatste dagen niet meer. heb veel bekkenklachten elke keer na het zitten en als ik wil staan dan voel ik het steken van beneden :x en de laatste dagen zo veel harde buiken tenminste ik denk dat het harde buiken zijn. heb trouwens ook heel erg het gevoel dat ze eerder gaat komen. vrijdag afspraak in het ziekenhuis ga vragen of ik mag worden ingeleid wanneer de baby er nog niet is met 40 weken, zit er tegen op om weer tot 42 weken te zitten trek ik echhhtt niet :x
Ik laat voor de zekerheid me urine controleren om blaas ontsteking uit te sluiten anders zal denk ik toch voor weeen zijn...
Ik ben vandaag 36+1. Maar pfff hoop idd niet dat je tot 42 weken door hoeft. Was dat wel bij jouw eerste het geval? Moet er niet aan denken zeg Troetjuh idd verstandig om te laten checken, al is het maar om uit te sluiten. Echt zwaar he die laatste weken. Hier ook nog steeds pijn aan bekken en moet soms wel elke 10 minuten plassen, om GEK van te worden
Hier nu n week met verlof en het is heerlijk. Alle kleertjes zijn gewassen moet nog strijken en Dan is alles echt klaar. Vandaag controle gehad en de kleine is goed ingedaald en nu is t afwachten. Hoe gaat t met jullie dames?
Ik heb nu sinds 1 dag verlof en in 1 dag veel te veel gedaan. Vanaf nu rustig aan doen. Ik heb nu bijna alles gewassen. Morgen maar eens een overzicht maken wat ik allemaal nog nodig heb.
Hopen nad dat het doorzet!!hoe voel je je nu? @johanna: dat is goed nieuws leiden ze jou ook in met een bepaald termijn ivm de grootte? Hier rommelt het nog steeds wat .....maar niets wat doorzet tot nu toe...ik wordt ingeleid met 39 week en hoop zoooooo dat het nog spontaan gebeurd. Vanmiddag wel een paar druppels helder bloed....maar verder niets geen krampjes dus ik geef de moed een beetje op. Ik merk wel dat ik er mega gefrustreerd van wordt deze onzekerheid....is het wat of niet...maar ik mag niet klagen omdat ik waarschijnlijk nog maar een weekje moet. Ik kan niet wachten om onze kleine meid te omarmen!!!