nou vandaag lijkt alles weer normaal te zijn. vanacht erg veel harde buiken die ik soms moest wegzuchten.. baby erggg druk. nu nog beetje duizelig hoofdpijn onrustige baby buikpijn maar geen diarree mee. juist hele moelijke ontlasting,... geluisterd naar een vriendin en tog de gynecoloog gebeld en word strax terug gebeld afwachten dus.., maak me zorgen maar wil me niet aanstellen dtje wanneer ben je uitgerekend,, volgens mij zijn we even ver..
Cammy, lekker dat de babykamer zo goed als af is! Reken er niet te vast op dat de baby eerder komt, dan valt het zo tegen als je over tijd gaat lopen! Voel je je goed verder? Nad, balen dat je er doorheen zit. Hoop voor je dat de gyn wat voor je kan betekenen. Al wat gehoord vanuit t ziekenhuis? Troetjuh, hoe was de uitslag van je urine? Vervelend, die voorweeen. Chyami, heerlijk zeg, verlof. En al bijna klaar voor de baby! Wat ga je in de 'wacht-periode' doen? Lovely29, jij ook lekker verlof! Als t goed is heb je nog even tijd, dus slim om rustig aan te doen Je hebt er alleen jezelf maar mee door teveel te doen. Ik snap t wel hoor, ik wil zelf ook te veel Dtje, ik word niet ingeleid vanwege de grootte. Verloskundige hier is groot voorstander van de natuur zijn gang laten gaan, ik ben dat zelf ook, dus we wachten gewoon af tot t uit zichzelf begint. Waarom wordt jij ingeleid met 39 weken? Ik wil nog zoveel doen in huis, maar t lukt me gewoon niet. Ga straks na m'n middagdutje maar beneden ik de woonkamer beginnen, dan kan manlief vanavond dweilen. Alles van z'n plek halen etc red ik niet meer. Dus even gebruikmaken van m'n lief.
@nad wat zei de gynaecoloog? 38.1 vandaag mooi termijn om te bevallen he @johanna dat lijkt me ook het prettigst idd....ik vanwege de.snelheid van mijn vorige bevallingen en streptokokken zodat ik mijn antibiotica op tijd krijg. Ik hoop nog steeds dat het zo begint....eerste spontaan 38.5 zonder verloskundige tweede ingeleid met al 2 cm op 38. Vannacht tot 5 wakker geweest met voorweeen die iets pijnlijk waren maar nu alles weer weg???? Wanneer zal het dan toch doorzetten...
Het komt steeds dichterbij he dames ik ga toch wel beetje zenuwen krijgen hoor spannend Dtje wat vervelend steeds die voorweeen he en het slechte slapen Hopelijk gaan de bevallingen en goed en redelijk snel Ik had geen blaasontsteking gelukkig Pff ik eord gek van mezelf ben nog steeds aan opruimen En de was enzo zou me echt dood schamen als ik nu beval en de kraamhulp zou komen hahaha Morgen lekker naar ze kapper jeej heb er zin in 😂 Dan is alles gedaan op het poetsen na natuurlijk maja dat zou ik 24/7 kunnen doen, want met een kat en een kind blijf je bezig
Oh ja troetjuh heel herkenbaar haha, dat van schamen als minde kraamhulp zou komen hahaha! Slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar hier in huis ligt ook overal nog wat. Her en der liggen nog spullen die opgeruimd moeten worden/een plek moeten krijgen pffff wordt er gek van. Heb mezelf voorgenomen dat dit weekend echt alles af MOET! Wil de laatste weken echt nog even genieten en tot rust komen en dat lukt me niet als er nog losse eindjes zijn. Op hoop van zegen dus
Haha gaat ook nergens over want tis best op geruimd eb waarschijnlijk zal ze wel eens huizen zien die er nog erger aan toe zijn maar je eigen gevoel he 😓 Achja we blijven lekker poetsen tot het zo ver is Op moment is me Dane echt druk 😁
Hier voor m'n gevoel ook een vies huis terwijl t best meevalt Vanmorgen lekker een poosje schoongemaakt met pauzes tussendoor. Nu lekker ff liggen, en vanmiddag nog even verder. Heb denk pas rust om te bevallen als het klaar is. Ga ik vandaag ieder geval niet redden, dus nog even geen baby! Dtje, dan is t inderdaad verstandig om op tijd in te leiden, je hebt liever geen zieke baby! Vervelend dat je zoveel voorweeen hebt, hier totaal geen last van! Cammy, doe rustig aan hè! Je hebt er niks aan als je straks een piekfijn glad huis hebt en jij gevloerd bent van t harde werken! Troetjuh, lekker morgen naar de kapper! Mijn haar is deze week ook geknipt, stuk korter, wel handig in t kraambed gelukkig dat t geen blaasontsteking was. Hopelijk zorgt het voorwerk vast voor wat ontsluiting!
nou gisteren dus een hele dag ziekenhuis voor niets.... alles was glukkig goed met d baby.... ze wouden zelfs mijn afspraak voor morgen verzetten.... ik dacht mooooi niet. morgen ga ik vragen of ik mt 40 weken ingeleid kan worden.. bij mijn vorige bvalling kwam hij pas met 42 weken en toen bleek ik heeel weinig vruchtwter te hebben baby deed het nit goed en uiteindelijk een keizersnee. hoop zo dat ze ermee akkoord gaan.. deze baby is trouwens nog niet eens goed ingedaald hoorde ik gister ik on wel huilen
hallo dames. ik begin ook met aftellen ben 22 juni uitgerekend! wij kunnen niet wachten tot we onze kleine man kunnen knuffelen. hoewel ik de bevalling heel spannend vind! jullie ook? hoe gaan jullie om met deze spanning? groetjes jessica
Welkom Jessica! Ik wordt een beetje per dag geleefd door mijn kinderen. @nad...wat zeiden ze in het ziekenhuis? Hier dinsdag inleiding vandaag gestript om 12.00 en al 2 cm ontsluiting nu geen last van strippen...kan dit nu als nog effect hebben? Weten jullie dat?
Ik ben 14 juni uitgerekend dus begin langzaamaan nu echt af te tellen! De wetenschap dat het bij wijze van vannacht kan komen maar ook pas over 3 weken maakt mij echt ongeduldig en ook wel een beetje onzeker.. Bij elke harde buik of krampje denk ik; zou dit het begin zijn?? En dan de volgende dag wakker worden en stiekem een beetje teleurgesteld zijn als de kleine er nog in zit Zijn er meerdere meiden hier met dat "hè jammer de baby zit er nog in.." gevoel?
Ik herken het gevoel wel hoor Af en toe denk ik kom nou maar!! En soms denk ik blijf nog maar even zitten heb geen zin om te bevallen haha
Bij mijn eerste ook nergens last van gehad. 12 uur na het strippen braken mijn vliezen spontaan zonder enige voortekenen
Spannend dtje inleiden Hier ook weer aan de poets bijna de boven verdieping weer af eerst even eten straks naar de stad toe nog effe laaste dingetjes halsn Kado voor de baby die me zoon mag uit zoeken en mag geven slingers En een Kado bon voor de kraamhulp Doen jullie dat ook? Is dat eigenlijk gek?
oehhhh spannend.. jij weet iniedergeval wanneer.. had ik ook maar die datum gewoon dat ik wist wanneer. gisteren in het ziekenhuis afgesproken dat ik vrijdag een inwendig onderzoek krijg om te kijken of ik die week erop kan worden ingeleid met 40 weken. mocht dit niet kunnen dan krijg ik de risicos te horens van wel inleiden vanwege mijn eerdere keizersnee.. heb geen iddee wat voor risicos er zijn. maar jah hoop dat ze vanzelf komt deze dagen. vanochtend wel bij het plassen een propje slijm wit verloren geen idee wat het is. daarna verder niets meer. voel me alleen zoooo moe