5 weken zwanger en vochtverlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Manyi, 14 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Hallo meiden,

Ik heb een beetje een vreemde vraag.
    Wij vermoeden dat ik nu ongeveer 5 weken zwanger ben (3 positieve testen gehad)
    Maar op moment verlies ik vocht van onderen, het is geen bloed en het lijkt ook geen urine te zijn.
    Weet iemand wat dit kan zijn?

Groetjes :)

2. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Beetje afscheiding of vocht van je labia etc af. Dat is hoort erbij hoor :) geen zorgen

3. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    het is dus niks ergs dankjewel voor je reactie :)

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je zwanger bent kan je afscheiding ineens heel waterig en helder worden. Hier voelde ik het ook gewoon weglopen. Kan je maar 1 ding tegen doen, veel inlegkruisjes inslaan!

5. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Ja dat voel ik dus ook, dankje voor de tip :)

6. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Manyi, ik herken dit ook. Weet dan nog niet of ik zwanger ben want ben onregelmatig en heb een lange cyclus. Maar zit nu ook in week 5 en sinds een dag of drie is het net alsof ik water verlies. Voel het soms gewoon lopen en een hele natte slip. Dacht steeds dat ik ongi was geworden maar tot op heden nog niks. Het is dweilen met de kraan open hihi. Succes ik wacht mijn ongi of positieve test af. X

7. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had dit ook laatst, ik bukte in de supermarkt en voelde mn slip nat worden! Ik was echt doodsbang dat het bloed was, dus snel naar huis gelopen, maar het was gewoon witte vloed.. Was wel even schrikken hoor!

8. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is dit echt een Zwangersschapskwaaltje? Of komt dit ook voor in de periode voor je menstruatie... Volgens mij heb ik daar nooit zn last van gehad. Zit nog op het wachtbankje... Dus vandaar ;)

9. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo.. ik heb telkens het idee dat ik ongesteld wordt, voel dan toch 'iets' lopen, maar wat!? Schijnbaar dus ook gewoon vocht.. en jullie zeggen dat dit normaal is? Niks om me zorgen over te maken dus..

Deel Deze Pagina