Hey, Ik ben nu 18 weken + 5 dagen zwanger.. En eindelijk begint een buikje te komen .. Kan nu langzaam m'n broeken niet meer aan.. Hihi.. Hoe zien jullie buiken er uit? Xx
Mooie beginnende buikjes meiden! Die van mij begint nu serieuze vormen aan te nemen Deze foto is van een weekje geleden.
Waaauw wat een mooie buikjes !! hier zwanger van de tweede.. morgen 12 weken en al een aardig bolle buik..dacht dat ik op de foto 10 weken en 5 dagen was maar ben 3 dagen vooruit gezet
De zwart-wit gestreepte trui is van 17w4d en de andere is met 26w. Op bijna 10weekjes een hele metamorfose en aantal kilo's extra Is het eerste kindje
hier ben ik 6 weekjes zwanger van onze derde, ik was na hard werken weer helemaal plat maarja die zwangere stand is zo weer terug hihi, ik heb bij alletwee grote buiken gehad en ook al vroeg in de zwangerschap dus sta er niet van te kijken, valt in elk geval niet te verbergen haha
He leuk actief topic vind het zo jammer dat er weinig buiken topics zijn. Altijd zo mooi buikjes kijken Iederewn kom maar op met de foto's