Hoi dames, Is hier iemand mee bekend? Ik heb nu sinds een half uur ongeveer gemene steken in mijn onderbuik. Zowel links als rechts... Wat kan dit zijn? Moet ik me zorgen maken, of kan ik met een gerust hart gaan slapen? Ik hoor het graag!
Nee voelt anders... Dit zijn echt gemene steken, en zo ervaar ik die bandenpijn normaal gesproken niet..
Hmm, ik heb geen idee eigenlijk. Paracetamol en het nog even aankijken? Of als je het echt niet vertrouwt toch ff de HAP ofzo bellen. Sterkte, hoop dat het gauw over is en er niets aan de hand is
Patricia: hoe gaat het vandaag? Heb je die steken nog? Ik weet niet wat het kan zijn maar vandaag misschien even laten nakijken.
De steken zijn weggetrokken.. Gelukkig. Weet alleen nog steeds niet wat het is geweest. Ik voelde me er niet prettig bij, had dit eigenlijk nog nooit gevoeld.. Als dit weer terug komt ga ik het toch even navragen bij de vk.
Heb het ook gehad en herkende het ook niet als bandenpijn. Verloskundige zei toch dat het bandenpijn was
Ik lees dat bandenpijn best gemene steken kan geven. Heb je anders bewogen zeg maar? Bandenpijn 30 weken zwanger Ik weet nog dat ik bij de vorige echt hele gemene steken had als ik plots rechtop ging staan. Mss was dat bij jou ook het geval?