Wie ook het zwembad al staan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Soit, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier zou het wat betreft temperatuur wel kunnen, maar de wind..? Nee, zwembad nog niet.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant
    Hier is t nu ng wat waaierig. Maar morgen gaat t badje op. We hebben een klein ding, dus zo.klaar. heb beloofd dat ze er maandag en dinsdag ook in mogen. (27 en 29 graden)

3. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb me toch ook maar bedacht het is me toch nog te koud.. En het waait.. k wacht wel tot de tropische tijden weer komen, voor nu zet ik een zwembadje op , met ballen erin :D

4. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Wij hebben alleen een klein badje en dat vul ik gerust voor 1 of 2 dagen. Nu vind ik het nog niet warm genoeg maar dinsdag en woensdag geeft hij hier 26+. Misschien dat ik hem dan wel opzet. Voor nu vermaken ze zich met emmertjes en gieters met lauw water ;)

5. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ja morgen gaat hier het grote bad op, een ronde, ik geloof zo'n 5 meter in doorsnee. Wij hebben er een pomp bij, afdekzeil en idd af en toe een scheut van die speciale chloor er in. Hebben er maanden plezier van. Het water is zo opgewarmt. Heerlijk, hier zwemmen de kids ook rustig als het een graad of 18/19 is en de zon schijnt.
    Als het bad staat, dan is het eerste wat mijn man doet als hij thuis de tuin in komt lopen, schoenen uitschoppen, kleding van zn lijf rukken, en hoppa in zn boxershort het zwembad in:D
    Ook als het regent, hij vindt dat lekker:(

Wij hebben een heerlijke tuin, waar het echt snel warm is, dus veel zwemplezier hier altijd! ZIN IN:D:D

6. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Het water kan maar vast opwarmen, toch? :)

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij hebben alleen een klein badje, maar daar vind ik het nu nog veel te koud voor. Als het komende week echt 27 graden wordt, zet ik die misschien wel even op, maar dan moet het wel echt zo warm worden dus, en er gaat vele malen minder water in. Bovendien doe ik er lauw water in, want gewoon zo, zeker als het een nacht staat, wordt het veel te koud. Het koelt 's nachts behoorlijk af, dus koud water erin dat opwarmt, dat lijkt me stug... ;)

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier in de beschutting van de plaats is het heerlijk. Dus ze hebben hier met drieen (1,5 + 3,5 + 6) heel knus in de schelp gezeten ;) .
    Zo'n klein badje vind ik wel oke nu al. Een groot bad vind ik nog zonde van het water. Ook de emmers warm water zijn nu tenminste nog aan te slepen ;) . Zo'n schelp is zo vol.

9. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Hier is het ook super warm dus klein opblaasbadje met laagje water gezet om te spelen

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Nee echt nog niet. Moet minimaal 2 wk 20/25graden zijn . Heb bad van 3 bij 6 meter en moet Dan elke dag pomp aan zetten, water controle doen, ph aanvullen of verlagen, gloor etc. Nee bedankt.
    Vandaag lekker naar Speelland beekse bergen geweest en ze hebben daar in het natuur water gezwommen .
    Zwembad zal denk pas minimaal juni worden maar dan wel als de vooruitzichten paar weken goed zijn

11. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hier sinds vanmiddag zwembad opgezet
    nu bezig met vullen

12. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hier vanmiddag t lieveheersbeestje ( lijkt op de schelp), gevuld. Ze hebben heerlijk gerommeld met water. En nu instiet weer leeg ;)

13. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Ik ga hem nog niet opzetten, daar is hij echt te groot voor. We zijn vanmiddag wel naar het strand geweest. Wad heerlijk!

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    De grote zet ik nog niet neer maar die kleine wel. Zie het verschil niet tussen spelen met een emmer water en zeik nat worden en zitten in je badje en ook zeik nat worden. :D

15. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Wij hebben hem hier ook opgezet... Het waaide hier echt helemaal niet! T was niet uit te houden en geen schaduw dus de parasol boven het zwembad gehangen :)

16. Soit

Soit Niet meer actief

Vorig jaar stond ie ook al deze tijd. Woon in het het zuiden dus is hier sowieso meestal al een paar graden warmer. En express gister gezet zodat het een paar dagen kan opwarmen.
    Ze hebben hier de komende week toch behoorlijke temperaturen voorspeld. :)

Alleen wel een lek in de opblaasbare rand :(. Heb al lang gezocht maar nog steeds niks gevonden. Ben ik dus nog wel ff zoet mee vrees ik...

Wel trapje, nieuwe filters, afdekzeil enzo gehaald.

De kids worden het hier sowieso niet beu, ook niet als ie zo lang staat. Vorig jaar echt ontzettend veel gebruikt, 3 waterratten ( en mama vind het ook zalig :D)

17. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dat ga ik proberen. Bedankt voor de tip!:)

18. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Sem heeft alleen een inieminie badje voor zichzelf, vanmiddag mag die daar lekker in spartelen als de zon goed goed schijnt.

19. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij hebben niet zo grote maar eerst moeten wij een nieuwe buitenkwam kopen want elke keer met emmers van de keuken naar de tuin lopen is niet te doen..

20. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    We zijn er over aan het denken het zwembad vandaag op te zetten. Maar weet het nog niet zeker. Misschien blijft het niet zo heel lang mooi weer..

Deel Deze Pagina