Hey Ik wil graag weten hoe lang jullie al bezig zijn met zwanger worden, ik ben nu 3 maanden bezig nog niet zo lang dus. heb wel veel last van het ontpillen elke maand is anders Pff. Gr wiebertje
Wij waren 4 maanden bezig toen was het raak. Helaas na 9 weken zwangerschap werd dit een miskraam. Nu zitten we in ronde 2 na de miskraam. Spannend iedere maand weer..
ik zit nog maar een mijn 1e ronde,maar wij hebben al een pracht meid van bijna 14 maanden oud,ik hoop dat de 2e snel mag komen!
12maanden en in de 12maanden 2vmk's! met een regelmatige cyclus!altijd 28 dagen!behlave die 2keer dus.
Wij zitten nu in de 4e ronde, maar wel last gehad van ontpillen. Ik hoop dat het nu eindelijk weer een beetje regelmatig wordt. Maar ja, liever natuurlijk zwanger.....
Mei vorig jaar gestopt met de pil, omdat ik eerst wilde dat de hormonen 'zo goed als' uit mijn lichaam waren. Vanaf december echt bezig om zwanger te worden....ruim 3 maanden dus
3 maanden zijn nu met ronde 3 bezig heb vorige maand een vroege miskraam gehad helaas Dus hopen dat het nu raak is!
Ben 14 sept gestopt met de pil, maar dit is de 4e maand dat we echt bezig zijn. Ook ik heb elke maand andere symptomen en dat is wel verwarrend. Maar ik denk dat ik t nu aardig doorheb als ik ongi word. Heb namelijk tot nu toe elke keer wel diep van binnen gevoeld dat t niet raak was en bepaalde dingen zijn steeds t zelfde. Hoop dat ik echt verschil merk als t wel raak is! Of dat ik helemaal verwacht ongi te worden en dan toch zwanger blijk te zijn!
@ snippie, Nergens last van, al 6 maanden niet... Mag in april terug komen voor een bloedonderzoek... laat het maar snel april worden