Was even benieuwd...ben aan het rondneuzen voor Birkenstock Rio's voor mijn dochter, de sandaalvariant zeg maar. Wat hebben jullie hier in het verleden voor betaald? Worden deze verder in het seizoen ook afgeprijsd?
Volgens mij 39 euro, sommige modellen 45 volgens mij. Ik koop ze altijd direct aan er begin van het seizoen kunnen ze er lang mee doen. Helemaal aan het eind van de zomer worden ze wel eens afgeprijsd maar dan -10 euro en echt helemaal aan het eind en maar weinig winkels doen dat. Vaak zijn dan veel maten van de aparte modellen uitverkocht. Ik heb net op de site gekeken en de prijs die ik noemde klopt idd. Zelf heb ik voor mijn meiden altijd Taormina Birco flor, deze zijn 45. Voor mijn zoontje heb ik de gewone slippers.
Ik heb ze (Rio Birkenstock) vorig jaar gekocht voor 45 EUR. Ze worden niet echt veel afgeprijsd in het seizoen.
Ik heb ze vorig jaar van kipling gekocht em toen waren ze volgens mij even duur.. Rond de 45,- ik heb toen de kiplings in de uitverkoop kunnen kopen voor 30
Dank al zover voor de reacties. Ik kan ze online kopen voor 32,50. Manlief zegt dat ze nog goedkoper worden....ik dacht al van niet....nu helemaal niet meer
Let wel op waar je ze koopt en pas ze vooraf in de winkel. De rio's vallen breed vandaar dat ik voor mijn meiden ben uitgeweken naar het andere model, ze hebben smalle voetjes en paste ze dus niet. Ook vallen ze soms wat groter. Dus voor je ze online besteld, eerst even naar de winkel.
hoi, ik weet niet welke maat je zoekt, maar ik heb deze nog staan. Marktplaats.nl - Birkenstocks mt 24, roze. Zo goed als nieuw! - Kinderkleding | Schoenen en Sokken