Welke pampers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RoAn1981, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ons meisje heeft tot nu toe altijd Pampers New Baby gehad. Ze begint nu uit maat 2 te groeien en ik vraag me een beetje af op welke soort ik nu over zal gaan. Is er een maat 3 van New Baby, sowiezo? Ze is nu bijna 5,9 kg. Ik zie door de Pamper-bomen het bos niet meer :D er is zoveel: Baby Dry, Active fit, pff...Wat is wat en wat gebruiken jullie?

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik ben toen naar baby dry overgestapt. Actifit vind ik te duur en ik snap t nut niet van die luier. Maar misschien dat andere mama's daar heel anders overdenken :D

3. Minerva

Minerva Niet meer actief

Er is een maat 3 van Pampers (volgens mij ook New Baby). Onze mini is ongeveer 5 kg en we gebruiken maat 3 sinds een dag of twee. We hebben nog één pak liggen en gaan daarna over op de nummer 3 van Kruidvat. Die bevalt ook prima en is een stuk goedkoper :)

/editie: wij gebruiken de nummer 3 van Baby Dry voor 's nachts, omdat hij dan niet verschoond wordt.

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    baby dry is officieel een nacht luier van pampers, hij neemt het meeste op van alle pampers soorten. ik gebruik ze gewoon ook overdag omdat ik die andere niet fijn vind.
    ze zijn dunner en nemen veel minder op, het zijn speel luiers volgens pampers, waarin ze beter kunnen bewegen.

maar wil je perse bij pampers blijven? kruitvat, etos en supermarkten hebben ook hun eigen merken, scheelt je veel geld en zijn ook prima!
    (mits je kindje er geen uitslag van krijgt)

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    New Baby is er ook in maat 3 maar moeilijk verkrijgbaar.
    Wij zijn toen overgestapt op active fit. 'S Nachts de baby dry en doorgaans een maatje groter dan overdag.

Deel Deze Pagina