Wie ook icsi begin 2014?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door enschede007, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lina lina

lina lina Actief lid

3 nov 2012
    164
    0
    0
    Klaproos, weet je al meer?

2. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Mag ik mij toevoegen in dit topic? Een aantal van jullie ken ik al.
    Ik heb dinsdag de uitgangsecho vermoedelijk starten we dan met gonal f.

Spannende tijden. Enschede hoe heb jij de punctie ervaren?

3. lina lina

lina lina Actief lid

3 nov 2012
    164
    0
    0
    Doom 8. Welkom! Ben je begonnen?

Na de punctie bleken er maar 3 eicellen te zijn gevonden. Na een zenuwslopend weekend, vandaag gebeld dat er vanmiddag een terugplaatsing is.

4. enschede007

enschede007 Actief lid

9 nov 2013
    123
    27
    28
    Heyhey...
    Hoe was de echo en ben je inderdaad al begonnen?

De punctie was te doen. Ik had goede medicatie waardoor ik wel pijn had maar later niet echt meer kon herinneren. De napijn vind ik het vervelendste. Ik heb nog steeds buikpijn en als ik alleen al moet lachen of hoesten word ik er aan herinnert.
    Ze hebben 14 eitjes aangeprikt waarvan er 13 rijp waren. Van die 13 zijn er 8 bevrucht en morgen vind tegen 14.00 uur de terugplaatsing plaats. Spannend hoor.
    Ik gebruik nu die bolletjes en dat inbrengen gaat eigenlijk erg goed. Alleen beetje vieze bende haha

Hoe staat het bij jullie dames?

5. Keetje2013

14 nov 2013
    31
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi, ik schuif ook even aan.
    Afgelopen vrijdag de punctie gehad en vanmorgen de tp van 2 emmy's.

Nu 2 hele lange weken wachten....

6. enschede007

enschede007 Actief lid

9 nov 2013
    123
    27
    28
    Succes Met wachten!!!

7. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Succes meiden met de terugplaatsing! Nu de spannende weken in. Ik hoop voor jullie allemaal op positief nieuws.

Ik moet morgen om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Dan hoor ik over het prikschema e.d. denk ik. Ben ondertussen alweer 4 dagen de pil aan het slikken, dat voelt zo gek om te doen ;)

8. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Klinkt goed allemaal dames!!

Ik had vandaag de uitgangs echo en ben vanavond gestart met gonal-f

9. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Hoi allemaal!

Lina lina, hoe ist nu? Is je terugplaatsing goed verlopen?

Enschede, gelukkig viel de punctie mee! Hoe is jouw terugplaatsing gegaan?

Stiertje, het lijkt mij idd ook zo raar om de pil te moeten gaan slikken! Hoe lang moet je slikken?

Nieuwe dames, welkom! jullie zijn allemaal een stuk verder dan ik ;p Ik moet de eerste afspraak bij de fertiliteitsarts nog hebben, zeg maar de voorlichting. hoe lang duurde bij jullie de voorbereidings periode? Op de site van het UMC Utrecht staat 3 maanden, maar dt kan ik me haast niet voorstellen... En dan is er nog eens een wachttijd van 3 maanden... Hoop het iig niet. Is er hier nog iemand die in het UMC Utrecht loopt??

Voor de meiden die in de wachtweken zitten: Succes!!!!

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hoihoi
    wij beginnen in april/mei voor icsi 3
    27 maart hebben we eerst gesprek weer in zhuis omdat bij de vorige 2 keer de embryo maar 3x gedeelt heeft en daar willen ze eerst over praten (geen idee waarom) maar vind wel fijn om even weer te praten met de arts.
    gr

11. Chrissiej

Chrissiej Actief lid

9 mei 2012
    128
    0
    0
    ik wil me ook aanmelden:)
    ik heb 3 maart ook de tp gehad

12. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    @ koos, wij hadden 14 jan ons eerste gesprek en nu sinds gisteren ben ik gestart met stimuleren. Voor ons was dit dus 1.5 maand maar daarvoor wel wat afspraken gehad.

13. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Bij ons heeft het wat langer geduurd.
    In oktober intake in het Elkerliek ziekenhuis, meteen zaad getest. In december nogmaals zaad getest. Eind december door gestuurd naar Catharina Ehv. Daar nog een keer zaad in moeten leveren. Eind januari de voorlichting. Februari alle uitslagen en eind februari gestart met de pil/poging.
    Raar achteraf dat we niet meteen zijn doorgestuurd, want het zaad was de eerste keer al zo slecht (en bij de volgende testen telkens weer) dat zelfs 'normale' ivf geen optie was.

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    stiertje88 ja wel jammer dat je dan nog weer een paar maand extra heb moeten wachten had je misschien ook wel eerder kunnen beginnen

15. lina lina

lina lina Actief lid

3 nov 2012
    164
    0
    0
    Pfff. Ik kon me niet bedwingen en heb vandaag (14 dagen na punctie) een test gedaan. Hij was positief, dat is in ieder geval een mooi begin. Niet erg betrouwbaar waarschijnlijk, maar zo mooi om te zien. Nu hopen dat het goed blijft gaan. Ik mag maandag pas prikken, dus nog even geduld...Ik ben stikongeduldig, hihi.

16. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Wow Lina, dat lijkt me goed toch!
    Super!

17. KoosAtillaLuna

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Oh lina! Das toch goed? Waarom zou het onbetrouwbaar zijn? Ik duim voor je dat er maandag sowieso ook een mooie waarde uitkomt bij de bloedtest!

18. lina lina

lina lina Actief lid

3 nov 2012
    164
    0
    0
    Ik hoop inderdaad dat de bloedtest hetzelfde zegt. Ik durf het niet echt te geloven. Ze zeggen dat eerder testen niet zinvol is. Ik weet ook niet waarom. Ik gebruik alleen die utro bollen, die hebben geen invloed. Pregnyl voor de punctie is er nu denk ik wel uit, dus het zou goed moeten zijn. Ik hoop het zo... Wordt vervolgd.

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hallo Dames! Dacht ff kijken hier aangezien ik ook weer ben gestart en schrijf in mn andere onderwerp mee maar ook leuk mee te kletsen met iedereen die nog bezig is.. Hoop dat ik welkom dan. Zal later mn verhaal ff posten.

20. KoosAtillaLuna

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Hoi Tess! Tuurlijk ben je welkom! Zie al een deel van je verhaal in je handtekening staan, dat is ook een pad met hobbels zo te zien...

Deel Deze Pagina