Hallo allemaal, Wie start er binnenkort met een behandeling in het UMC in Utrecht of is daar al onder behandeling? Het lijkt me leuk om hier samen ervaringen uit te wisselen en elkaar te steunen in deze medische molen. Even over mij, ik zou eigenlijk vorige maand beginnen met IUI in eigen cyclus. Helaas viel mijn eisprong verkeerd, dus geen behandeling. Deze maand gaan we het maar weer opnieuw proberen. Ik heb voor donderdag een telefonische afspraak staan met onze arts. Ik wil namelijk toch wel meteen door met IVF/ICSI. Dat was oorspronkelijk ook het advies van de arts, maar ik wou eerst IUI proberen, omdat in 2011 het IVF traject mij zeer was tegen gevallen. Manlief ziet op tegen het produceren elke maand bij IUI en wil ook meteen door met IVF/ICSI. Maar goed, dat ga ik donderdag bespreken en dan worden we op de wachtlijst gezet, ondertussen toch wel door met IUI.
Hoi! Ik wordt ook behandeld in Utrecht. Zie in je handtekening dat de IUI gelukt is! Gefeliciteerd! Wij starten eind deze maand met een ICSI behandeling.