Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi meiden,

ik kwam er net achter dat we al over de 5 000 berichten zitten dus is het tijd voor een deel 2 :D

2. sheltie

sheltie Niet meer actief

op naar de volgende 5000! :D

3. Asun

Asun Niet meer actief

Ook ik ben er weer bij in deel 2.

Ik heb net hardgelopen.. ging echt lekker. Nu lekker in bad met de Viva erbij

4. ohh Asun wat klinnkt dat heerlijkkkk :D Jij bent wel van het bad he? Ik vind een bad altijd heerlijk klinken maar als ik er een in huis heb zit ik er uiteindelijk nooit in :)

Hier vandaag iemand aan de tel gehad die Engels les van mij wil hebben :D Weer wat werk erbij! Straks ga ik even wat boodschapjes halen en vanavond ga ik mijn vriend forceren mijn kubusjes in het toilet te hangen zodat ik eindelijk een foto ervan kan maken :p En zondag wordt de slaapkamer van oma naar boven verhuisd, dus dan kunnen we gaan beginnen aan onze nieuwe slaapkamer :D

Heb net een nieuwe buikfoto gemaakt want zit vandaag alweer aan de 14 weken! Staat in mijn album voor liefhebbers :)

5. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    #5 SaskiaLW87, 21 jan 2011
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
    Dames, ik denk niet dat ik hier nog heel erg actief bezig ga.
    Ik zal nog wel proberen alles mee te lezen, maar heb op het moment iets andere dingen aan mijn hoofd. En heb het idee dat de intresse een beetje is afgenomen.

Succes allemaal dames!!

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Oke Saskia, ik hoop alleen dat het geen erge dingen zijn die in je hoofd zitten! Geniet nog van de zwangerschap meid :)

WOOHOOOW ik schrok net, ik dacht ons topic gesloten? Is er ruzie gemaakt ofzo? :)
    Igor is op vakantie hé? Vond het afgelopen weekend opeens zo stil..

Ben benieuwd hoe het toilet eruit ziet Luca.. waar jij je de afgelopen dagen voor hebt uitgesloofd ;)

Ga nu eventjes nog deel 1 lezen en ik heb ook maar eens een buikfoto gemaakt. Wel vreemd, want in de spiegel lijkt de buik veel groter als op de foto!!!

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik had vrijwel alles in deel 1 nog gelezen.. :)

Nou hierbij een foto van 13 weken (ongeveer want ik weet het nog steeds niet precies)
    Mijn buik van 11 dagen geleden was groter volgens mij.. misschien meer gegeten hihi

8. oh Sas wat jammer zeg :(
    Is de interesse van jouw kant afgenomen of bedoel je iets anders?
    Nou hopelijk valt het allemaal mee en heb je inderdaad geen al te erge dingen aan je hoofd! Veel succes/plezier met de rest van je zwangerschap.. Hopelijk kom je hier af en toe nog wel even langs :)

@Blondi; haha nee maar ik las opeens dat je maar 5000 berichten mag hebben in een topic dus ik dacht ik speel even voor goede forumgangster en open een deel 2 :) Je buikje lijkt wel een beetje op de mijne, hihi en je kleding van vandaag ook :p Waarom weet je nog niet precies hoever je nu bent dan? Ik dacht dat je al 2 termijnecho's had gehad. En het is hier inderdaad erg rustig de laatste dagen, iedereen zal het wel erg druk hebben :)

Zo nu ga ik ECHT boodschappen doen!

9. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Die tekst bij jou banner is echt grappig!

10. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    @ Saskia; Hopelijk heb je geen slechte dingen aan je hoofd maar bedoel je gewoon dat je niet zoveel tijd meer heb...
    Die tijd komt vast wel terug als je met verlof gaat straks ;)
    Je zet toch over een paar weken wel weer eens een foto ertussen van je buik he zodat we die nog kunnen zien groeien?...
    Nou geniet nog lekker van je zwangerschap he meid want het word steeds leuker ( met de bewegingen in je buik zodat je buik helemaal heen en weer gaat en de schopjes en het gekriebel!)
    Hopelijk mag je hem zingend uitlopen maar we zullen het vast nog wel eens lezen van je!

@ Blondi; Je hebt gewoon een lief klein buikje, wees maar niet ongerust meid dat komt straks wel haha je bent gewoon heel slank en dan is het pas wat later te zien... bij mij was het ook pas echt vanaf 17/18 weken echt een beetje zichtbaar en dan liep ik naast me vriendin die 8 weken verder was in het zwembad en zij had al een hele buik en dan leek het bij mij alsof ik gewoon een dik buikje had maar niet van de zwangerschap...dat was minder maar komt vanzelf hoor geniet er nog maar even van dat het nog zo klein is aan het einde kan hij weleens flink in de weg gaan zitten (denk aan kleding in de wasmachine of droger doen,"normaal op de bank gaan zitten" die simpele dingen worden dan ineens een heel stuk moeilijk haha ik dacht altijd; waarom gaan die vrouwen nou zo raar in de bank zitten dat ze eerst hun arm uitsteken en hun buik vasthouden om te gaan zitten....nou dat heb ik dus geweten waarom haha dat moest ik zelf op het allerlaatst ook doen en dan met je benen wijd op de bank gaan zitten omdat het hoofdje al zo diep zit tussen je benen haha dus.....geniet nog maar van je mooie beschaafde buikje straks kan je nog lang genoeg genieten van je buikkie.

11. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Saskia ik wens je veel succes en sterkte (?), hopelijk kom je nog eens langs!

Ik heb nu eindelijk een donkerdere streep op mijn ovu test, maar nog niet zo donker als de teststreep! Dus wellicht morgen op mijn verjaardag juhuuuu zou leuk zijn!! Ik probeer de foto die ik met mijn mobiel heb gemaakt er bij te voegen!

Ben ff druk bezig met taart maken :)

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!!
    ik ben der ook weer bij hoor!!

debster--> is het nog gelukt met de ha??? had je nog gebeld?
    oei wel erg van die hond... had zij der hond ook al met kinderen op laten groeien? wij zijn daar nu dus heel sterk mee bezig overal mee naar toe nemen waar ook kinderen zijn en ook met andere honden om laten gaan, vanaf dat we der hebben is nu dus 2 weken zondag zijn we daar al mee bezig dus ik hoop dat het in de toekomst goed zal gaan. ik had wel via i-net gelezen dat het eigenlijk sociale honden zijn en familiegericht... maarja elke hond kan zowiezo last hebben van jaloezie en dan gaan bijten, maar ohop natuurlijk dat die van mij dat niet zal doen.

luca--> je krijgt het nog druk met het engelse les er ook bij word het niet te veel voor je uiteindelijk? want je bent nu niet meer alleen he (heb er geen verstand verder van hoor maarja je moet wel goed op jezelf letten).

saskia--> heel veel succes met je zwangerschap verder en ik hoop dat je af en toe nog wat verteld hier hoe het met je gaat.
    je moet zowiezo doen wat je zelf prettig vind.

blondi--> mooi buikje hoor!! en ook heel beschaafd nog!!

13. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    geen nieuws meer bij jou ikkuh?

debster; ik weet zeker dat er nog heel wat buik gaat komen ja! Ik denk er nu soms ook al dat als ik lekker lui op de bank lig/zit, straks kan dat niet meer in zo'n houding! (vreemde zin... krijg m niet fatsoenlijk haha) Maar in vergelijking met mijn buik met 4 á 5 weken zie je het zeker!

luca; mijn vorige echo was de termijnecho maar toen moest ze uitrekenen hoe ver ik was.. beetje vreemd want normaal staat dat er meteen bij op het apparaat maar deze keer dus niet.
    Maandag moet ik naar de vk en dan EIS ik gewoon dat ik het precies wil weten! Volgens mij heb ik daar toch echt recht op ;)
    De beeb was toen 5,2 cm en dat is nu bijna 2 weken geleden.

14. sheltie

sheltie Niet meer actief

Jammer saskia dat je hier niet zoveel meer gaat komen!
    Ik wens je veel geluk met je verdere zwangerscap. Laat je het even weten wanneer jullie kindje is geboren?

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    morning ladies!!

even niet hier geweest en n nieuw topic!!!!
    idd op naar de volg 5000 berichten

saskia jammer........kan alleen even niet zo goed plaatsen waarom je ermee stopt hier
    maar veel succes en geluk verder!

hier rustig
    ben de laatste week zoooo moe geweest dus savonds vroeg naar bed en dus niet even hier kijken
    zijn er nog nieuwtjes!!!!???
    zag dat roxie iig een ongi had gekregen.....helaas maar wel weer duidelijkheid dus lekker verder kunnen!

ik ben vandaag lekker vrij samen met manlief
    die werkt altijdt op zaterdags maar is nu 1 x in de 7 weken vrij op zaterdags!!! heerlijk samen n keertje weekend hebben!
    willen iets leuks gaan doen maar weten niet waar!
    willen naar een leuek winkelstad en ergens ern n hapje eten en weer naar huis iemand nog tips?

16. hoi iedereen,

ik reageer later wel wat meer op iedereen maar voor nu alleen:

AJLAA GEFELICITEERD!

Hele fijne verjaardag meid :)

17. Asun

Asun Niet meer actief

haha ja dat vind ik zelf ook!

Ik ben nu lekker aan het ontbijten. Vanmiddag lekker naar m'n mams waar ik een nachtje blijf. Heerlijk!
    Verder eigenlijk weinig nieuws.
    Dinsdag alweer 11 weken!

Fijn weekend allemaal

18. Asun

Asun Niet meer actief

Ow Ajlaa ben je jarig? Helemaal gemist.
    GEFELICITEERD!! Maak er een mooie dag van
    *knuffel*

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd aljaaa!!
    En Noamy wat lekker, samen een dagje vrij!
    Ik zou alleen niet weten welke stad dan leuk is..dat probleem heb ik hier ook altijd.. :)

20. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Goedemorgen meiden,

Saskia, jammer dat je ons een beetje gaat verlaten. Hoop dat je ons toch af en toe op de hoogte wil houden! Wens je veel geluk en sterkte toe.

Ajlaa, gefeliciteerd met je verjaardag! Laat je maar goed verwennen vandaag! En ook nog lekker aan de klus ;)

Hier niet veel nieuws. Ongi duurde maar een dag of 2 eigenlijk, dus stelde weinig voor. Verder heb ik een raar soort pijn 's ochtends. Wilde gister naar de ha, maar die zat al helemaal vol. Als ik 's ochtends heb geplast, moet ik vlak daarna weer. En niet een klein beetje, maar ook veel. Ik heb ook pijn, maar niet zoals een blaasontsteking. Dat heb ik eerder gehad, dus weet wat dat is. Heb af en toe echt van die steken van binnen, dus geen constante pijn. En ik wil dat in dat gebied gewoon alles in orde is... Wil vanaf dit weekend weer goed aan de klus namelijk!!
    Ik merk trouwens wel dat het vandaag al iets minder pijn doet als de afgelopen dagen, misschien had het met mijn menstruatie te maken. Maar heb dit nooit eerder gehad. Herkennen jullie het? Ik vind het maar vaag.

Maandag heb ik een spannende dag op het werk. Er moet waarschijnlijk iemand weg, en we horen maandag wie. Dus maandag kan ik ook niet naar de huisarts. Maar hoop dat het uit zichzelf zakt, ga liever niet naar de ha. Voel me vaak al snel een aansteller...

Gister nog naar the voice gekeken? God, wat duurde het lang. Terwijl iedereen om half 9 al wist dat Ben ging winnen. Maar goed. Pearl kan wel veel beter zingen, maar ik denk dat Ben meer de x-factor heeft. Ben benieuwd hoeveel we van hem gaan horen.

Heb wel een lekker weekend voor de boeg. Vanavond lekker eten met mijn lief en naar de Kleine Komedie, naar Mike Boddé. Morgen op babyvisite en daarna op verjaardagsvisite van een een kleine man die 2 wordt.

Fijn weekend allemaal! Liefs Roxie

Deel Deze Pagina