jeeeeeeeeeehhhhhhhhh ik mag vandaag eindelijk een topic openen .. We krijgen volgend jaar een wondertje erbij. In dec een mk gehad dus het blijft even spannend maar ik heb er alle vertrouwen in
Heey! Ik zou ook eentje openen! Dus bij deze, ik ben nr 2. Hopen dat we nu allebei kunnen blijven hangen tot het eind!
Hoi allemaal, Gefeliciteerd voor jullie beide! Ik mag me hier ook melden. Begin van de avond positief getest met clearblue plustest. Helemaal happy. Het is onze tweede zwangerschap. Vorige keer was het in de 2de ronde raak en deze keer in de 5de dus dat is best snel. Natuurlijk hopen dat alles goed gaat. Wanneer gaan jullie het vertellen en hoe houden jullie het voor die tijd geheim? Liefs, Mek Ik ben vandaag 3 weken en 4 dagen. Ik maak morgen een banner en zal dan nog een foto van me test maken. Later deze week test ik met digitale.
Gevonden. ... Na twee miskramen nu een positieve test en ik voel me zo beroerd. ...en daar ben ik nog nooit zo blij om geweest! ! Vandaag manlief jarig en hem een mooi kado gegeven. Nu maar hopen dat ukkie blijft plakken. .
Goedemorgen dames..... Hoe voelen jullie je zwanger ? Bleehhhh ben al misselijk .... Vandaag weer een kruidvat gedaan en ja hoor hij is duidelijker! Testen jullie nog door?
Ik test niet door... Zonde van het geld en maakt alleen onzeker. Ik haal vandaag cb met indicator. Ik twijfel wanneer ik deze doe. Vandaag of andere dag. Ik merk dat het wel heel fijn is om het woord zwanger te kunnen lezen. Nu pak ik elke keer de test om te kijken of het toch geen grijze kleur is ofzo. Hier ook alweer misselijk al is het meer een hongergevoel
Hoi allemaal! Allemaal blijven hangen hoor! Hier al een ruime week misselijk. Ben en er ook erg blij om nu! Gaat alleen de hele dag door. Dus ook 's nachts. Dat is wat minder.
@ me je hebt gelijk....al wil ik nog een paar testjes doen....wil wel graag een duidelijker streepje zien @mimully ik heb het s' avonds en s' morgens......tot nu toe. Trouwens wie maakt een lijstje ? Ik zit vaker op de ipad en dat is niet te doen.....dus wie voelt zich geroepen Gegevens : Love23 -29 jaar -3e kindje -uitgerekend 13 februari
De cb digitaal liegt er niet om.... Me lichaam trouwens ook niet pfff beroerd zeg! Zwanger 1-2 weken stond er! Gaaf!!! Nu geheim houden pff
Hallo Allemaal, Ik ook verhuisd Gefelicteerd allemaal! Ik heb sinds gister minder zwangerschaps gevoel en dat vind ik toch wel heel erg spannend, het kan nog allemaal mis gaan in deze fase natuurlijk. Wel heb ik nog steeds een misselijk gevoel. Ik wil wel een lijstje maken hoor, wat moet daar op komen? Namen en hoeveel weken?
Hoi allemaal! heel erg leuk mek! Hier z ook nog 1 keer een digitale test doen en dan ga ik het geloof ik maar echt geloven.. hihi Zoontje net naar de peuterspeelzaal gebracht en niemand die het daar weet, heel bijzonder, inderdaad "sta je dan met je geheimpje" (Bij de eerste wisten we het pas met 6.5 week, wel lastig om het nu zo geheim te moeten houden, vinden jullie niet?) Ik voel alleen nog niet echt iets.. misschien een beetje hoofdpijn, maar meer niet? Mijn gegevens zijn: Debougnie - 27 jaar - 2e kindje - uitgerekend 7 februari 2014
Dames mag ik er ook bij?!!! Vanmorgen prachtige test zo onwerkelijk nog Als goed is 11-2-2014 uitgerekend
Hey Inkie Nou ik heb net het zk gebeld ... Mijn mk is een lang verhaal maar ze zijn miet zeker wat er toen allemaal gebeurd is...BBz of niet. Dus ik mag volgende week woensdag al.... Pffffff dat is snel hahaha
Ik heb vanochtend ook het ziekenhuis gebeld. Ben gbs drager is uit mijn vorige zwangershap gebleken. En ik mag 14-6 bij de gyn langs om 11:30. En dan moest zij maar kijken hoe en wat zei de dame van de balie. Hier ook steeds wat meer misselijk. Bij me 2 zoons ben ik in het begin zo ziek geweest vorige zwangerschap zelfs 5 kg afgvallen de eerste weken. Bij me dochter was ik minder ziek. Ben benieuwd hoe het nu gaat