Wie ook in afwachting van krimpende cysten?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Blehh heb ze al eerder gehad, maar het maakt me opnieuw weer erg onzeker. Ik heb een kuur Primolut gehad en ben aansluitend aan de Microgynon gegaan om mn cysten te laten krimpen.
    22 juli moet ik voor een echo om te kijken of mn cysten door deze moeite inderdaad zijn gaan krimpen...

Wie is ook aan het wachten op cysten die moeten krimpen?
    Kunnen we elkaar mooi deze rottige wachtdagen doorhelpen.

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik ben ook wachtende op een cyste die moet krimpen. Vrijdag was hij 6cm, over 1,5 week moet ik weer terug komen.
    Wat ik alleen gek vind is dat ik nu alweer 3 dagen bruin verlies hed afwisselend met een klein beetje bloed.
    Herken je dit ook of weet je wat t kan zijn?
    Ik heb mogelijk onverwacht ergens begin vorige week een eisprong gehad. de folikel zat waarschijnlijk achter de cyste verstopt! Vrijdag was er namelijk veel vocht rond mn baarmoeder te zien!

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik heb (na mn eisprong) 4 cysten gekregen van 6/7cm.
    Bij mij zeiden ze echter dat dit geen kwaad kan voor de behandeling en dat ik gewoon verder mag. Moet wel voor de volgende IUI een uitgangsecho laten maken..

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik vermoed een cyste bij mij. Ik heb nu 2 maanden even geen iui ivm onze vakantie. Wil dit jaar gewoon alles kunnen doen van de vakantie.

Hier regelmatig na een iui een of meerdere cystes gehad. Maar bij mij verdwenen deze weer gewoon. De volgende cyclus was er niks meer van te zien. Heb standaard een uitgangsecho.

Heel veel succes en hopelijk verdwijnen ze als sneeuw voor de zon.

Deel Deze Pagina