Temperatuur na pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Soraya, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Dames een vraagje:

Gister om 10.00 IUI nr 7 gehad, zaterdagavond om 22.15 in het ziekenhuis de pregnyl gehad. Zoals iedere keer ook flinke ovulatiepijnen tijdens/na de IUI, timing lijkt dus perfect. Maar vanochtend getemperatuurd, nog steeds 36.2, zoals gemiddeld voor de eisprong.

Ik heb net gebeld naar het ziekenhuis of ik maandag aanstaande progesteron mag laten prikken (was vorige ronde 60, heel netjes dus), omdat het nu mis lijkt te gaan. Of maak ik me onnodig zorgen? Ook manlief maar ingelicht, misschien kunnen we er zelf nog iets aan doen vanavond...

Iemand ervaring hiermee?

Googlen brengt me niet veel, vandaar dat ik mijn vraag hier stel. Alvast bedankt voor je reactie!

2. Loe

Loe Niet meer actief

Lijkt me goed plan de progesteron te meten. Dat is het enige waardoor je kan zien of je ook echt een eisprong gehad hebt.
    Is je temp ook niet ietsje verhoogd, dat de grotere verhoging nog moet komen (had ik weleens).
    Nogmaals, dat prikken op progesteron is het denk ik ook het beste idee en verder.........proberen af te wachten (makkelijker gezegd dat gedaan he, ik weet t)
    Succes!

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Lijkt me goed dat je progesteron laat prikken...
    Ik heb dit namelijk bij mijn 1e IUI gehad... pregnyl gespoten, flinke ovu pijn tijdens en na de IUI maar geen stijgende temp...
    Mijn eitje is niet gesprongen en heeft zich tot een cyste gevormd :S

4. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Bedankt dames. Ik weet het, afwachten.... Eigenlijk hoop ik gewoon dat er iemand zegt dat het kan, dat je temp niet hoeft te stijgen. En dat ik gewoon kans maak deze maand. Het is zo lastig allemaal. Van dochtertje was ik zó zwanger (nou ja, binnen 8 maanden, daar zou ik nu voor getekend hebben) en nu lukt het maar niet. Zucht!!!!

Ik heb toch nog even mijn kaartje van vorige maand erbij gepakt, en toen had ik eigenlijk hetzelfde, al was ie toen wel iets hoger dan nu. En toen had ik een progesteron van 60. Manlief en ik hebben een date vanavond en misschien komt het toch nog goed.

Deel Deze Pagina