Wie o wie weet of dit normaal is? Ik ben bezig met een ICSI, sinds dinsdag helemaal klaar met femodeen, vandaag 8e decapeptylspuit gezet, vanmiddag dacht ik een paar keer toen ik bukte "gut, ik wordt ongesteld", meteen daar achteraan dacht ik "o, nee, kan niet, ben bezig met spuiten". Net naar de wc geweest en jawel hoor, bruine afscheiding in de slip (sorry voor de uitdrukking). Is dit normaal? De vorige keer heb ik dit niet gehad! Ik kan - theoretisch gezien dan - toch helemaal niet ongesteld worden nu? Kan iemand mij even gerust stellen? groetjes
Het kan idd voor komen , Had ik ook bij poging 2 en na pil gebruik 2 dagen goed ongi dit toen gemeld en scheen normaal te zijn. Wanneer heb je je eerste echo, dan hier even melding van maken.
ik heb 16 december een echo, das volgende week donderdag pas. ik schrok er wel van, hoor! Ik heb zooo erg al mijn hoop gevestigd op deze poging....
Ik meen me ook te herinneren (sorry, is alweer eventjes geleden) dat je tussendoor best wat bruin kan verliezen. Wanneer heb je een echo? Morgen kan je altijd even met de poli bellen, zij kunnen je zeker geruststellen en weten dan ook meteen wat er speelt bij jou op dit moment. Je onderschrift is trouwens lastig te lezen, in deze kleur. Heeeeeeel veel succes deze poging meid! Elmo
Graag gedaan hoor , we zijn er om mekaar te helpen waar het kan. Mocht je meer vragen hebben stel ze gerust.
Dank jullie, ik ga morgenvroeg even naar de poli bellen, ik ben ontzettend bang dat de lieve hormoonpillen en spuiten niet doen wat ze zouden moeten doen, dat de opkomst (eitjes) erg laag is, ik ben heel blij dat jullie denken dat bruine afscheiding wel normaal is op dit moment... groetjes oja, Elmo, ik had het zelf ook al in de gaten. Ik kon het zelf niet lezen maar ik dacht kwam omdat ik een bril moet hebben, ik proberen om het te veranderen!
Hahaha, gelukt! Denk echt dat het helemaal prima is hoor, in jouw stokkies! Het secretariaat kan je vast geruststellen!
Elmo, ik hoop idd dat mijn stokkies doen wat ze moeten doen, de vorige keer was de opkomst erg laag, het is gelukt, maar dat was een regelrecht wonder. Nu zijn mijn stokkies alweer 3 jaar ouder (en taaier) dus ik hou mijn hart vast. 16 dec heb ik een echo, dan weten we of er uberhaupt iets groeit...Ik heb wel even fors ge*#-@*%**! toen ik mijn slip zag, ik ga nu elke 10 minuten naar t toilet maar ik kan nog niet zeggen of het doorzet.