bijwerkingen progynova icm utrogestan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoi Meiden,

ik heb laatst progynova + utrogetsan (oraal) genomen. Nu had ik me toch een bijwerkingen...

opvliegers, hartkloppingen, wakker om 02.00 uur, enorm chaggie en huilerig. Herkent iemand dit?

Het lijken namelijk overgangsklachten en dat kan uiteraard heel goed aangezien ik vervroegd in de overgang ga komen (ben nu 32 en heb een amh van 0,38). Maar Progynova (of de pil) wordt juist voorgeschreven om overgangs klachten te verminderen...

HELP!

2. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Marjah, hier ook aan de progynova en utrogestan geweest, en vond het echt k*t medicijnen, hier ook last van zware benauwdheid, heeeel chaggie en kreeg er snel een jankbui door. Was blij toen ik er eenmaal mee mocht stoppen!

Sterkte er mee meis!

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    het was bij mij zo erg dat ik uber S wilde bellen om het bijltje erbij neer te gooien.

Ik heb met heel veel ademhalingsoefeningen het gered: ik heb heel veel energie, ik ben heel blij, alles gaat goed, adem in adem uit.

Nu heb ik alleen wat nieuws... ik heb het nu ook van de pil! Nooit gehad en ik heb deze pil een paar maanden terug ook nog gehad ????

4. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Poeh dan is het best heftig inderdaad! Goed in de gaten houden dus. Ik vond die benauwdheid zo eng he!

Wat zei uber S er van dan?

Deel Deze Pagina