Ook ik ben uiteraard mer Sinterklaas bezig en vooral voor de jongste op zoek naar cadeaus. Ik wil graag voor haar een soort stickers die ze op de douche-muur kan plakken, eraf halen, weer plakken enz. Maar ik weet niet hoe je dat precies noemt dus ik kan ook echt niks vinden; wie kan me helpen? Alvast bedankt!
douche stickers zijn het. Ik heb ze gekocht bij zeeman, wibra heeft ze vaak ook. hier ook op de deur geplakt.zal foto bijvoegen. het zijn gewoon waterbestendige stickers
Owww ik weet wat je bedoeld, heb ze hier heel lang gehad voor mijn oudste. Van die soort schuimrubberen dingen die plakken door het water en droog er weer afvallen. Had ze toen in de speelgoedwinkel gekocht(piratenboot met allemaal diertjes, piraten etc.) maar weet eigenlijk ook niet meer hoe dat heet. Ik zal eens even voor je zoeken!
Dit spul bedoel ik. Dit zijn allemaal puzzels zoek nog even verder naar speelgoed.. bol.com | Ravensburger Puzzel: Dikkie Dik Foampuzzel, Ravensburger | Speelgoed bol.com | Ravensburger Aquapuzzel - Waterdieren, Ravensburger | Speelgoed bol.com | Ravensburger Aquapuzzel - Ariel, Ravensburger | Speelgoed Jaa gevonden, moet je op google zoeken naar foam badspeeltjes: Foam figuurtjes voor badplezier | Badspeeltjes | GOEDKOOPBABYSPULLEN.NL Difrax Badstickers in netje - De Babykraam Bedoelde je dit?