wie ook in de wachtdagen okt/nov?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Majorana, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jaaa ik ben ook super blij... en ik mag morgen me HCG laten prikken bij de HA!:D

2. MDC82

MDC82 Lid

29 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sammy,

Ik hoop op goed nieuws voor jou morgen! Ik verlies hier een beetje bruin en heb verder geen symptomen ofzo, dus ik verwacht dat het niks gaat worden! Maaaarrrr ik had me voorgenomen niet zelf te gaan testen deze keer, maar dat is zoooo moeilijk! Ik had nog 2 ovulatietesten liggen en heb vanmorgen en vanmiddag getest en deze zijn heeel positief! Nu vraag ik mij af of dit niet door de utrogestan kan komen?! Pffff zit nu heel erg te twijfelen of ik toch niet snel een kruitvat testje zal gaan halen!
    Weet er iemand of je positieve ovutest door utrogestan kan krijgen!
    Gr. Maris

Van mariss33 had mij blijkbaar al eens eerder aangemeld en op iPad pakt hij gelijk deze inlognaam.

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    MDC.. ik heb verder ook nie echt symptomen ofzo... maar kijk dit is... ik heb voor de grap een ovu test gedaan omdat ik overal las als je zwanfger bent dat je een positieve ovu heb... zie hier me zwangerschapstest en positieve ovu test :D DUs ik zou maar even een testje gaan halen als k jou was;)

4. In feite is dit geen positieve ovutest he? Een ovulatietest is pas positief bij een even donker of donkerder 2e streepje.. Maar goed, nu hecht is sowieso geen waarde aan ovutesten bij een zwangerschap, die eerste test zegt alles! ;)

5. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hallo dames,

Ik zit nu in de wachtweken na de 4e iui.
    Zit nu op 6 dpo.
    Nog even afwachten dus.
    Veel last van maagzuur en best moe, vandaag al 2x een soort opvlieger gehad. En vanochtend zwaar misselijk, met maagzuur en zo'n brok in m'n keel. Dacht dat ik moest overgeven.
    Vanochtend pijnlijke tepels, nu is dat veel minder want voel ze nu amper.

Raar maar allemaal.

@sammy: gefeliciteerd met je zwangerschap, toch nog een wondertje bij de laatste ivf.
    Wie weet zijn het er wel 2.

@MDC: klinkt positief, nu nog een posi zwangerschapstest.

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    sammy--> wow wat super dus toch nog positief!! ben heel blij voor je!

babywish--> spannend allemaal ik hoop voor je voor een positieve test!

7. icsibeeb

icsibeeb Lid

14 nov 2012
    10
    0
    0
    verzorgende
    hallo dames
    ik ben hier nieuw en zo graag hier mee willen kletsen.

ik zal iets kort over mijzelf vertellen.
    zelf zitten we nu 3 jaar in de mm.
    5keer iui (geen resultaat)
    1 keer Icsi afgelopen juli waar ik 1 embryo van top kwaliteit heb teruggekregen. (7 cryos over)
    en zwanger van was geworden helaas na 7 weken kwamen ze erachter dat het een leeg vruchtzakje was en moest ik een miskraam krijgen doormiddel van pilletjes.

Gisteren heb ik een cryo tp van 2 cryos gehad ( 1 van 6 cellig en 1 3 cellig)
    Nu ook op het wachtbankje. SPANNEND
    ik voel al weer vanalles maar zit groten deels ook tussen mijn oren denk ik hihihih

Ik wil iedereen feliciteren die al een positieve test heeft gehad GEWELDIG GEFELICITEERD!!!!!!!!
    en voor iedereen die nog op het wachtbankje zitten
    DUIMEN dames wij krijgen ook zon test in de handen!!!

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Shaddix... De onderste is ook geen ovu test he schat.. dat is me zwangerschapstest van gisteravond.. :D en ik weet het ovu testen zijn voor je eisprong en zwangerschapstesten voor je zwangerschap... maar ik gebruik het ook niet als zwangerschapstest... was gewoon benieuwd of ik een smiley zou krijgen omdat k veel las in andere topics dat je ovu test positief is als je zwanger bent:d was nieuwsgierig hihiih

9. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Babywish en icsibeeb, spannend! Hopelijk hebben jullie straks een positieve test! Succes met wachten...

Maris, geen idee of de utrp iets op ovu testen doet... Maaovu testen werken via n ander hormoon toch? Ik zelf zou t bij zwangerschapstesten houden.. ;)

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    BabyWish & Icsibeeb Spannendd voor jullie!!!!!

Ikkuh dank je wel.. maar ik wacht morgen nog even af... dan mag ik bloed laten prikken op HCG bij de huisarts hihi.. Jujllie duimen wel even mee voor me he... Ik moet om 8 uur en hoor in de middag de uitslag... ik hoop het zoooo

11. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Babywish en icsibeeb, spannend! Hopelijk hebben jullie straks een positieve test! Succes met wachten...

Maris, geen idee of de utro iets op ovu testen doet... Maar ovu testen werken via n ander hormoon toch? Ik zelf zou t bij zwangerschapstesten houden.. ;)

12. Oh.. Kijk ik even scheef! Sorry :)

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hahahahah kan gebeuren tochhh:D:D Ik heb dat nooit als zwschaps test gebruikt hoor... ik koop meestal gewoon een berg dipsticks op internet en nu was er toevallig aanbieding van clearblue met indicator voor 9 euro dus meteen 2 besteld... Doe ik er 1 op testdatum en anderhalf week later 1 :D aaah ik loop zo hard van stapel.. hoop dat eerst maar me bloedtest morgen goed is.

Hoe gaat et nu met jou ???

14. Ja die dipsticks, dat doe ik ook :D Dan maakt het ook niet zoveel uit als je er 10 per maand gebruikt ;)

Hier gaat het nu opzich wel redelijk.. Wachten maar weer.. Wil een afspraak bij de huisarts maken om te kijken of ik via hen m'n AMH kan laten meten. Bij het Geertgen willen ze dat niet doen omdat ze toch niks met de uitslag doen, wat die uitslag ook zal zijn. Maar ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben..

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat AMH is :$ sorry.. maar ik vind dat altijd zo raar dat ze sommige dingen niet willen onderzoeken terwijl dat misschien wel de oorzaak is.. grrrr.. Nou ik hoop dat er bij de huisarts wel iets uitkomt.. en dat je maar snel zwanger mag raken!!

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @ikkuh: nog gefeliciteerd met je zwangerschap, geweldig dat het gelukt is.

@sammy: die bloeduitslag is vast en zeker wel superpositief morgen hoor !

Ik wil zondag een testje doen (dan is het 10 dpo, kijken of er wat te zien is)

17. MDC82

MDC82 Lid

29 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sammy: Spannend vandaag!!!! ik zal voor je duimen

@babywish, heb je nog steeds je symptomen?

Ik had gisteren echt een verschrikkelijke dag, was thuis en alleen heel de dag en mijn bedoeling was opruimen, maar t enige wat ik heb gedaan is zielig in de bak gehangen.

Gisterenavond ging ik naar het toilet en jawel hoor, zoals elke maand een bruine vlek (sorry) in mijn onderbroek! pffff wordt er zo moedeloos van! Morgen is de bloedtest en ik zou er heel erg versteld van staan als die positief is!
    Ik durf al niet meer naar t toilet te gaan!
    En ik weet ook wel dat een ovutest geen zwangerschapstest is, maar hij was wel vetpostitief en ook direct zichtbaar, dus dan ga ik toch weer twijfelen.

gr Maris

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Als ik deze keer zwanger ben, dan ben ik 1 augustus, 1 dag voor m'n verjaardag uitgerekend :D
    Hoe mooi zou dat zijn.

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Aaah Maris :( wat klote!! ik hoop toch nog voor je dat het bij dat beetje bruin blijft en je morgen een positieve bloedtest heb!! Mijn duimen draaien voor je!!!

Nou Babywish dat zou een super verjaardagskado zijn toch ;) Laten we het hopen!!!!

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @mdc: ja, heb nog steeds symptomen.
    Pijnlijke tepels zijn bijna weg.
    Weer wat misselijk.
    Ontlasting gaat niet zo lekker, mijn darmen zijn flink bezig.
    En gisteravond een klein beetje hoofdpijn.

Deel Deze Pagina