wie ook in de wachtdagen okt/nov?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Majorana, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ikkuh waar blijft jou mooie banner!!!??? je ben toch echt zwanger..

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @mdc: wauw, gefeliciteerd :D

@ikkuh: ik hoop het, en dat is een hele mooie wens voor mijn verjaardag toch :p

Zo lekker een warme chocolademelk maken en naar boven, heerlijk met schatjelief tv kijken.
    En voor ik het weet zit ik morgen al op 8 dpo :D
    Morgen ook rijles, en ik mag 21 november om 14:55 voor mijn tussentijdse toets gaan :D

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Sammy. Het is heel erg maar ik durf het niet echt ben zo bang eigenlijk dat het niet goed zit heb dat gevoel heel erg... Ik ga morgen misschien weer even een rest kopen en doen ben er zo onzeker over...

Babywish. Succes morgen met rijden en helemaal met je ttt spannend ook allemaal he

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Ja, gelukkig een beetje afleiding.
    Alleen niet als ik die dag ongie wordt natuurlijk.
    Dan zit ik met zware buikkramp achter het stuur.

(Maar we gaan natuurlijk voor 2 roze streepjes)

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ikkuh, probeer er lekker van te genieten joh! je hebt toch geen bloed? jo test was positief en je bloed test toch ook?

Wish spannend allemaal! tt hoop dat je em haalt! en dat er een mooi beebje in je buik zit! Spannend wanneer ga je testen?

6. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @sammy: Ik wou zondag een testje doen.
    Als die (nog) negatief is zie ik op nod wel weer.
    Maar dan ben ik iig van die testdrang af haha :p
    En bedankt, ik hoop ook dat ik mijn ttt haal, dan mag ik een paar week later voor het echte examen.

Wie gaan er hier meedoen met MvM ?

7. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    @ikkuh gewoon van genieten! Ik snap het gevoel wel, maar probeer er toch van te gaan genieten. Het zal altijd wel onzeker blijven, tot het moment dat je je wondertje in je armen vasthoudt, maar probeer erop te vertrouwen dat het goed gaat!

@ babywish succes met je rijles! Zoveel mogelijk leuke dingen doen, dan gaat de wachttijd het snelst voorbij :D! Ik heb me trouwens deze week ook opgegeven voor MvM. Heb de eerste keer niet meegedaan, omdat het allemaal zo snel ging voor mijn gevoel en het was allemaal zo nieuw... Nu ga ik er voor om jullie ook te kunnen helpen!

8. MDC82

MDC82 Lid

29 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen uitslag gehad, Hcg 180 maar verlies steeds meer en meer bloed, net nog test gedaan en streepje is volgens mij minder dan die van gisteren of gelijk, maar niet donkerder in ieder geval! Maandag weer bloedtest, nog meer wachten......

9. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    :( He wat balen en wat een onzekerheid! Ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat het allemaal goed zit..

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Howww mariss meen je niet:(:(... klote die onzekerheid tot maandag..!! Succes meiss

Wish: ik ga me ook aanmelden voor MvM maar ik durf niet echt.. ben pas 4 weken en stel dat et misgaat... dus ik wou eerst wachten tot de echo 10 dec. dan ben k 7 weken ofzo.. maar ik denk dat als k volgende week nog geen bloed heb enz dat k me gewoon op geef..:D

11. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Super dat er toch weer een paar mee doen met mvm.
    Ik ga het zelf ook doen.
    Ook al heb je maar 4 weken meegedaan.
    Dan heb je toch een beetje meegeholpen.

M'n buik is een beetje opgeblazen/gevoelig.
    Liggen op buik voelt niet fijn, alsof er iets nog onder m'n buik ligt wat m'n buik helemaal plat drukt.
    En gisteren met boodschappenbriefje naar de winkel geweest.
    Ik weet niet hoe ik het voor elkaar kreeg, maar ik moest 2x terug naar de winkel omdat ik elke keer wat vergeten was.
    Pff, wat een schaamte

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    babywish--> tuurlijk heb je die dag geen krampen je hebt dan gewoon een positieve test :D
    haha ik hoop toch niet dat de zsdementie nu al begint :D

sammy--> ik probeer er ook echt van te genieten hoor eigenlijk probeer ik er gewoon niet aan te denken haha.

maris--> dat meen je niet ik hoop dat het niet doorzet en het toch nog goed is!

ik ga ook mee doen met mvm maar ik wil dus eerst de echo van donderdag afwachten voordat ik me opgeef maar als het dan goed zit dan ga ik me meteen die dag opgeven :D ik heb er zelf moeten prikken dus hoop ik ook echt een ander te kunnen helpen.

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ben jaloersss Ikkuh.. dat jij al zo snel echo hebt hahhasha.. ik ben zo super zenuwachtig joh.. moet nog wachten tot 10 dec... K had MvM gemaild.. dat k mee wou doen maar de echo af wou wachten.. toen zei ze dat k me gewoon op kon geven... ook al gaat et nog mis dan hebben ze toch wat aan die urine zei ze... dus ik heb me net opgegeven en ga wel mee doen:D

14. Top dat iedereen meedoet aan MvM. Als je in de MMM zit/hebt gezeten voel je je daar toch een beetje toe verplicht (tenminste, dat heb ik). Bij mijn eerste zwangerschap wist ik vrij weinig van MvM af, ik vond het maar een smerig idee ook, maar nu.. Zodra ik zwanger ben meld ik me natuurlijk aan! Er is zo'n groot tekort aan Pregnyl ook.. Zonde :(

Sorry dat ik wat stiller ben hoor meiden, maar wij zitten toch alleen maar een beetje te wachten tot er weer actie ondernomen kan worden..

15. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Shadixxx, dat geeft toch helemaal niks, logisch dat je met je gedachten elders zit. Heb je al enig zicht op hoe jullie nu verder gaan? Ik hoop in ieder geval dat het heel snel raak is voor jullie! En als wij daar een heeeeeeeeel klein beetje aan kunnen bijdragen via mvm, dan doen we dat natuurlijk!!!

Ik wil trouwens jullie allemaal nog heel erg bedanken voor alle steun en het door de wachtdagen heenkletsen! Ik vond t in ieder geval heel erg fijn. Als je dan net even een steuntje in de rug nodig hebt, dan was dat er, super!
    Waarschijnlijk zal ik ook niet zo heel vaak meer reageren, maar ik wil jullie wel nog allemaal heel veel succes wensen!

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Mooie Banner Mamdoelen;)

Shadixx hoop dat je ook snel verder kan.. :(.. ja ik voel me er ook een beetje toe verplicht.. heb zoveel pregnyl gespoten duss ja en als k andere ermee kan helpen doe ik het wel:D

17. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Dank je, sammy. Werd een beetje geinspireerd door de jouwe :) . Ik dacht eerst : is t nog niet te vroeg? Maar van de andere kant, waarom ook niet? Is toch iets geweldigs om naar af te tellen.. Wij moeten trouwens zelfs tot 13 dec wachten tot de eerste echo :(.

18. icsibeeb

icsibeeb Lid

14 nov 2012
    10
    0
    0
    verzorgende
    hoi babywish91

wat je omschrijft wat je voelt nu in de wachtdagen heb ik presies hetzelde
    heel gek. ik had gisteren een appeltje geschilt op een schoteltje gelegt.
    appeltje opgegeten en nog geen 2 minuten later
    ik denk waarom staat dat schoteltje daar????
    wat heb ik gehad????
    hahahahah dacht ben dement aan het worden
    ik naar de keuken en jahoor zag ik het appel schil liggen
    en toen wist ik het pas weer.
    pffffff hoort dit erbij?? hahahahaha

en heb ook steeds last van een opgeblazen gevoel in mijn buik
    heb trouwens 4 uur na de cryotp echt buikpijn gehad.
    is dit normaal zo vroeg.
    kan natuurlijk nog geen innesteling zijn geweest.
    afgelopen dinsdag mijn tp gehad nu wd 4 .

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jaaa ik d8 ook eerst veel te vroeg mamdoelen..maar we zijn toch echt zwanger.. en ik heb ook moeders voor moeders al gebeld gister en gevraagd of ik wel mee kan doen... wat als het misgaat. ze zei ik kom met 6 weken dan doe je een test en als die positief is heb je hcg in je urine dus ook al gaat et daarna nog mis heb ik toch misschien 2 weken urine in kunnen leveren om iemand te helpen dus ik ga maargewoon mee doen:D

BabyWish & icsibeeb Spannende tijd voor jullie :D Hoop op positieve testen meiden!!!

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    sammy--> hoezo heb jij niet eerder een echo? bij mij willen ze kijken of het goed zit... denk dat het misschien komt dat ze bij mij willen kijken omdat ik de progynova en utro nog steeds moet gebruiken ofzo en als het mis is kan ik er nu niks van merken denk ik want het houd ongie tegen...

shaddixxx--> zo voel ik het ook wel hoor dat ik denk ik ben het wel verplicht om het te doen mvm maarja je doet er ook een hoop vrouwen plezier mee he

babywish en icsibeeb--> spannend meiden! me duimen blijven draaien!

mamdoelen--> jij word ook bedankt hoor voor het helpen met de wachtdagen door te komen :) hoop dat je wel af en toe wat blijft schrijven hoe het met je gaat.

Deel Deze Pagina