Ik gebruik ook nog steeds utro hoor ikkuh en als je een miskraam krijgt komt dat er gewoon doorheen hoor. Ze maken dan pas een echo omdat ze dan et hartje kunnen zien kloppen. naar ik wil ook eerder hahaha. ben je zenuwachtig ervoor?
sammy--> klopt utro laat zoals ik begrepen heb het gewoon doorkomen maar progynova weet ik niet volgens mij zou dat het tegen houden... ik ben niet echt zenuwachtig maar wel angstig maar durf eigenlijk niet aan me gevoel toe te geven (me gevoel zegt dat het wel goed zit maar ik zit er altijd naast) ben jij al zenuwachtig? nog even maarja zenuwen beginnen snel misschien haha
Ik wil ook eerder.... Begin nu ook wel zenuwachtig te worden. Net een beetje bloederig slijmdraadje kwijtgeraakt... Hopelijk is dat geen slecht teken. .
o oké ikkuh ik weet et ook niet. maar het lijkt mij als je een miskraam krijgt dat niets dat tegen kan houden toch. dat is natuurlijk geen menstruatie! mamdoelen wanneer mag jij voor de echo dan? ik heb al 2 x beetje bloederig slijmdraadje verloren maar weet zeker dat et wel goed zit joh! nou ben af en toe wel zenuwachtig dat er dan misschien nog geen hartje te horen is ofzo.. heel angstig ben ik.. maar ja niksaan te doen af wachten he haha
Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, sammy. Maakt me wel iets minder ongerust. Bij de vorige zwsch ben ik echt geen druppel bloed verloren, en omdat t een cryo is, maakt me dat wel erg onzeker... Heb ook geen knaltesten (vorige keer ook niet trouwens). Maar wat je zegt, je doet er verder niets aan inderdaad... Wij gaan 13 dec voor de eerste echo. Oh ja, de dame van mvm komt hier trouwens volgende week maandag. Ben benieuwd.
ik zou proberen me er niet te druk over te maken mamdoelen! Ik ben ineens heel positief haha ik ben ervan overtuigd dat als je positief bent dat et allemaal goedkomt!
Hier helaas slecht nieuws.. Vanochtend toch meer bloed helaas, net als een menstruatie, dus ben bang dat de hoop hier vervlogen is
goedemorgen allemaal ik zit ook in mijn wachtdagen ik heb clomid moeten slikken en op 10 nov heb ik pregnyl geprikt nu moet ik nog een week wachten voor dat ik kan testen pff wachten duur echt lang ik heb wel al last van mijjn tepels en steken in mijn linker borst licht misselijk en lichte ongi krampen en al een paar dagen moe nu weet ik niet dat dit allemaal te maken heb met die pregnyl of dat ik misschien zwanger ben hoop het het laatste @mamdoelen sterkte
mamdoelen--> neeeeee ik hoop dat het iets onschuldigs is en dat het snel stopt sammy--> als het goed is hoor je wel een hartje wanneer je voor de echo moet hoever ben je dan? ik moet donderdag dus en het is dan 3 weken en 6 dgn. na tp en ze hadden gezegd dat het kan zijn dat we geen hartje horen maar het kan dus ook wel al het hangt er om deze periode denk ik om... supermama--> spannend nog een weekje dus! hou vol he of wil je eerder testen?
volgens mijn kan ik niet eerder testen ivm pregnyl als het goed is (weet niet zeker) moet ik tussen de 23 en 26 nov ongi worden ik weet dat niet zeker omdat ik eerst altijd een cyclus had van 28 dagen en de laatste tijd tussen de 24 en 26 dagen en afgelopen maand was ik 3x ongi geworden en nu is afwachten dus
Supermamma spannend zeg!!!! Ikkuh ik ben dan 7 weken en 4 dagen.. dan MOET er een hartje te zien zijn.. dus is wel zenuwslopend... Ze zeiden dat het KAN dat je em met 6 weken al ziet... maar niet altijd... soms met 6 weken en 5 dagen ofzo... Maar wanneer ik de echo moeten ze hem zien... Ik vind het wel heel erg spannend..
denk je dat echt ik hoop het zo we proberen al 3 jaar en nu via clomid en pregnyl 1ste ronde zou echt vet beter zijn als het bij de eerste keer zou lukken
Ik heb geen pregnyl gespoten dit keer, omdat het om een ingevroren embryo ging. Wel heb ik van die utrogestan-bolletjes... Zondagochtend getest... Hoop dat het lukt om de foto te uploaden. Volgens mij kunnen we voorzichtig blij gaan zijn Morgen de officiële testdag!
Even mijn laatste berichtje hier! Helaas vroege miskraam gekregen! HCG gezakt naar 49. Jullie heel veel geluk en succes allemaal xx