wie ook in de wachtdagen okt/nov?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Majorana, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik gebruik ook nog steeds utro hoor ikkuh en als je een miskraam krijgt komt dat er gewoon doorheen hoor. Ze maken dan pas een echo omdat ze dan et hartje kunnen zien kloppen. naar ik wil ook eerder hahaha. ben je zenuwachtig ervoor?

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    sammy--> klopt utro laat zoals ik begrepen heb het gewoon doorkomen maar progynova weet ik niet volgens mij zou dat het tegen houden...
    ik ben niet echt zenuwachtig maar wel angstig maar durf eigenlijk niet aan me gevoel toe te geven (me gevoel zegt dat het wel goed zit maar ik zit er altijd naast)
    ben jij al zenuwachtig? nog even maarja zenuwen beginnen snel misschien haha

3. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Ik wil ook eerder.... Begin nu ook wel zenuwachtig te worden. Net een beetje bloederig slijmdraadje kwijtgeraakt... Hopelijk is dat geen slecht teken. :( .

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    o oké ikkuh ik weet et ook niet. maar het lijkt mij als je een miskraam krijgt dat niets dat tegen kan houden toch. dat is natuurlijk geen menstruatie!

mamdoelen wanneer mag jij voor de echo dan? ik heb al 2 x beetje bloederig slijmdraadje verloren maar weet zeker dat et wel goed zit joh!

nou ben af en toe wel zenuwachtig dat er dan misschien nog geen hartje te horen is ofzo.. heel angstig ben ik.. maar ja niksaan te doen af wachten he haha

5. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, sammy. Maakt me wel iets minder ongerust. Bij de vorige zwsch ben ik echt geen druppel bloed verloren, en omdat t een cryo is, maakt me dat wel erg onzeker... Heb ook geen knaltesten (vorige keer ook niet trouwens). Maar wat je zegt, je doet er verder niets aan inderdaad... Wij gaan 13 dec voor de eerste echo. Oh ja, de dame van mvm komt hier trouwens volgende week maandag. Ben benieuwd.

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ik zou proberen me er niet te druk over te maken mamdoelen! Ik ben ineens heel positief haha ik ben ervan overtuigd dat als je positief bent dat et allemaal goedkomt! ;)

7. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    :):):):):):):)

Ik zal m'n best doen.
    Wel een hele goede instelling trouwens!

8. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Hier helaas slecht nieuws.. Vanochtend toch meer bloed helaas, net als een menstruatie, dus ben bang dat de hoop hier vervlogen is :(:(:(:(

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hooow Mamdoelen... :( Meen je niet... Wat klote zeggg!!!!!!!!:x Sterkte meiss

10. supermamma

17 sep 2012
    28
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal

ik zit ook in mijn wachtdagen
    ik heb clomid moeten slikken en op 10 nov heb ik pregnyl geprikt
    nu moet ik nog een week wachten voor dat ik kan testen pff wachten duur echt lang

ik heb wel al last van mijjn tepels en steken in mijn linker borst
    licht misselijk en lichte ongi krampen en al een paar dagen moe nu weet ik niet dat dit allemaal te maken heb met die pregnyl of dat ik misschien zwanger ben hoop het het laatste :D

@mamdoelen sterkte :(

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    mamdoelen--> neeeeee ik hoop dat het iets onschuldigs is en dat het snel stopt

sammy--> als het goed is hoor je wel een hartje wanneer je voor de echo moet hoever ben je dan? ik moet donderdag dus en het is dan 3 weken en 6 dgn. na tp en ze hadden gezegd dat het kan zijn dat we geen hartje horen maar het kan dus ook wel al het hangt er om deze periode denk ik om...

supermama--> spannend nog een weekje dus! hou vol he of wil je eerder testen?

12. supermamma

17 sep 2012
    28
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    volgens mijn kan ik niet eerder testen ivm pregnyl
    als het goed is (weet niet zeker) moet ik tussen de 23 en 26 nov ongi worden

ik weet dat niet zeker omdat ik eerst altijd een cyclus had van 28 dagen en de laatste tijd tussen de 24 en 26 dagen
    en afgelopen maand was ik 3x ongi geworden en nu is afwachten dus

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Supermamma spannend zeg!!!!

Ikkuh ik ben dan 7 weken en 4 dagen.. dan MOET er een hartje te zien zijn.. dus is wel zenuwslopend... Ze zeiden dat het KAN dat je em met 6 weken al ziet... maar niet altijd... soms met 6 weken en 5 dagen ofzo... Maar wanneer ik de echo moeten ze hem zien... Ik vind het wel heel erg spannend:D..

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    En maak een mooie banner;) je bent toch echt zwanger meiss..

15. supermamma

17 sep 2012
    28
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    denk je dat echt :D ik hoop het zo we proberen al 3 jaar en nu via clomid en pregnyl 1ste ronde zou echt vet beter zijn als het bij de eerste keer zou lukken

16. Halfom

Halfom Lid

8 nov 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen pregnyl gespoten dit keer,
    omdat het om een ingevroren embryo ging.
    Wel heb ik van die utrogestan-bolletjes...

Zondagochtend getest...
    Hoop dat het lukt om de foto te uploaden.
    Volgens mij kunnen we voorzichtig blij gaan zijn

Morgen de officiële testdag!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,1 KB
      Weergaven:
      3
  17. supermamma

17 sep 2012
    28
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd alvast :)

18. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Spannend halfom!!!! Je kan echt wel blij zijn... ik zie een vette streep:D:D Gefeliciteerd!!!

19. MDC82

MDC82 Lid

29 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even mijn laatste berichtje hier! Helaas vroege miskraam gekregen! HCG gezakt naar 49.

Jullie heel veel geluk en succes allemaal

xx

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Meen je niet Maris! jezus wat kut zeg! Heel veel sterkte!!

Deel Deze Pagina