wie ook in de wachtdagen okt/nov?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Majorana, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Halfom

Halfom Lid

8 nov 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat erg!
    Heel veel sterkte!

Hopelijk is het je snel gegund. X

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    maris--> jeetje wat k*t zeg!! vind dit echt balen heel veel sterkte! hoe gaat het nu verder met behandeling? ik hoop dat het nu snel gaat lukken voor jullie!

sammy--> dan moet er echt wel een hartje zijn ja bij jou tegen die tijd :D
    weet je hoe je moet berekenen van het uitgerekende datum? moet ik rekenen vanaf tp of vanaf tp met 2 weken erbij tellen want begrijp wel eens dat ze rekenen vanaf laatste ongie?

halfom--> alvast gefeliciteerd! dat moet goed komen die test morgen!

supermama--> spannend dan ik weet wel dat er een tabel is ofzo van dat pregnyl om uit te rekenen wanneer het uit je lichaam is maar hoe dat in elkaar zit zou ik niet weten...

3. Mamdoelen hoe is het met jou?

4. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Dank jullie wel voor al jullie berichtjes.
    Nou, was wel een heftig dagje hier... niet echt een fijn wakker worden was dat vanochtend. Nou ja, inmiddels is de eerste schrik weer wat gezakt, maar het moet nog even wennen. Was zo mooi geweest, niet meer de mmm in te hoeven..

Voorlopig gaan we gewoon even van ons mannetje genieten en zien we in de loop van volgend jaar wel weer. Ben er nu even klaar mee voor mijn gevoel. Ik merk dat hoe kort het ook heeft mogen duren, het toch best wel enorm impact heeft.

Helaas nog even vk, zh en mvm afbellen.. is dan wel weer confronterend, maar ga ik morgen toch maar doen, dan heb ik het maar weer gehad.

Maris, jij ook heel veel sterkte!! Ik lees het net, heftig.

Sammy en ikkuh, geniet van jullie zwangerschap! En de eerste echo, dat is zo mooi, om het hartje voor het eerst te zien kloppen. Heel veel geluk toegewenst!

Supermamma, heel veel succes nog met wachten!

Halfom, van harte, mooie test!

5. supermamma

17 sep 2012
    28
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ja dank je wel allemaal

ja ik kan niet echt vinden na hoeveel dagen ik kan testen na prik pregnyl dus wacht wel een week dat is het 16 dagen later

6. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi hoeveel pregnyl heb je gespoten dan?

Ik 10.000
    Ze zeggen na 14 dagen maar ik heb na 11 dagen al getest ,en positief en de dag erna iets.... maar ook klein beetje donkerder maar positief ...die ochtend (dus 12e dag) moest ik ook naar het ziekenhuis om een bloedtest zwangerschap te doen.
    Nou ook positief :) helemaal blij maar omdat het geen overduidelijke waardes had....moest ik die donderdag weer...en helaas was het negatief :( weg foetsie toch nog kwijt geraakt.

Maar ik heb hier wel wat van geleerd....ja je kan na 11dagen testen maaaaar zeker weten doe je het toch niet...zo zie je maar ook na de bloedtest (de waardes waren wel al laag) dus het was al trikie
    maar die maandag dat ze me belde met het is positief.....kon in de lucht springen..toen ze dan ook zei voor de zekerheid moet je donderdag komen etc.etc.

Dus wanneer je ook test ..... succes natuurlijk!!!
    voor mijn.....NEE ik wacht , koop ook geen testen meer etc. HOE nieuwschierig ik ook ben ;) wacht netjes op de bloedtest ...lastig...nu nog 2 weken:) en anders ben ik daarvoor al ongi geworden!

Nogmaals succes ! groetjes ...

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Supermamma.. Ik test meestal 9 dagen na pregnyl negatief.... Maar als ik het zo hoor ligt het bij iedereen verschillend volgens mij... Wanneer had je terugplaatsing??

Ikkuh.. Jaaa ik ben super zenuwachtig... Ik had me aangemeld bij Moeders voor Moeders en die vrouw is vanavond langs gekomen... Ik was best zenuwachtig dat de test negatief zou zijn... maar ze was zoooo enthousiast over me test en zei jaaa hij is zoooo donker voor jou termijn... je mag woensdag al beginnen met plassen... dan ben ik pas 4 weken en 6 dagen:$ Ik vond het wel meevalle dat die zo donker is.. maar ze zei dat bij deze testen meer hcg nodig is om hem te laten knallen.. maar ja ben blij dat ik het kan doen voor de rest van de meide die nog niet zwanger zijn!!!

8. supermamma

17 sep 2012
    28
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    goedemorgen

ik heb geen terug plaatsing gehad ik heb comid geslikt en 10 nov had ik pregnyl (weet niet meer hoeveel) gespoten en toen 2 dagen achter mekaar gekust en daarna om de dag...

had jij wel een terug plaatsing ??
    en op welke dag had jij die test gedaan?
    ik durf hem nog niet zo vroeg te doen ben bang dat ik zo teleurgesteld wordt we zijn al 3 jaar bezig om een 2de kindje te krijgen
    de eerst heb ik ook 3 jaar over gedaan maar zonder hulp

ik was 2 maanden geleden naar gyno gegaan en toen bleek ik pcos te hebben en mocht na maand elke week te zijn geweest gelijk me clomid en daarna pregnyl

9. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi supermama ,wat ik al zei .... En begrijp je goed hoor.... Maar als je nu test en is negatief .... Weet je in ieder geval voor de volgende x wanneer je weer kunt testen ;) test je morgen en die is positief !
    Dus elke beslissing die je neemt moet je indd doen ,als jij je eigen er goed bij voelt ;)

Heel veel succes !!!

10. supermamma

17 sep 2012
    28
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik ga denken ik van het weekend een test doen
    wand heb nog nooit zo lang last van mijn borsten gehad en hele lichte krampen en gisteren was ik bijna de hele dag misselijk en ik krijg ik ineens smorgens trek terwijl ik smorgens niet eet
    nog een paar dagen wachten pff alleen dagen duren nu zoooo langggg hahaha

11. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Hoi meiden! Is er nog een plekje over om mee te schrijven? Ik zit nu in de wachtweken en ik voel dat ik toch wel de behoefte krijg om die ellendige dagen niet alleen door te komen....

M'n verhaal in het kort. We zijn nu 2,5 jaar "bezig", sinds september 2011 in de mmm. M'n vriend bleek weinig zwemmers te hebben, rond de 1 miljoen. Hij is eraan geopereerd en momenteel heeft hij er 20 miljoen, maar dat kan zo weer terugzakken. We hebben 3 gestimuleerde iui's gehad. De 4e iui is gecancelled omdat ik opeens 7 follikels ging aanmaken. M'n lichaam ging dus raar doen en m'n amh is toen geprikt. 0,7, dus ik ik raak in de vervroegde overgang.:x Meteen over naar ivf. Maximaal gestimuleerd (300 eenheden) en het korte protocol. Uit 13 follikels 13 eicellen en 13 bevruchtingen. Uiteindelijk 1 verse tp en 6 cryo's. Een supergoed resultaat, want met mijn amh mag je blij zijn met 2-3 follikels. Nu hoop ik zó dat ik zwanger word van één van de cryo's, want het is heel twijfelachtig of mijn lichaam een volgende poging weer zo goed reageert.
    Ik heb gisteren de tp gehad van de 1e cryo. We werden gisterenochtend ons bed uit gebeld dat we meteen naar het zkh moesten komen, omdat de blastocyste al uit z'n schilletje aan het kruipen was en klaar was om in te nestelen. Dus met gierende banden naar het zkh :D. In m'n foto-album kun je m'n cryo zien, volgens het zkh is het een uniek plaatje, omdat het dus al uit z'n schilletje komt. Dus de omstandigheden zijn goed, maar zwanger worden is weer een heel ander verhaal.... ;)

Dat was toch niet zo'n kort verhaal :). Maar het is wel fijn even van me af te schrijven.
    Ik ga even teruglezen om te zien wie jullie zijn. Ik zag wel al veel zwangeren! :) Dat geeft een burger moed!

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Welkom Danitcha!

Spannend zeg! Dan moet dit em haast wel zijn toch ;)
    Wanneer mag je testen? Ik zal voor je duimen!

13. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ik mag van het zkh pas 18 dagen na de pregnyl testen. Als ik niet zwanger ben, ben ik dan natuurlijk al ongesteld. Ik heb een week terug de pregnyl gespoten, dus ik denk dat ik over een week wel kan beginnen met testen...

Maar jij bent zwanger, wauh!!! Gefeliciteerd! Ben je zwanger van een verse tp?

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ow okee.. Spannend hoor!!!

Ik ben zwanger van een verse.. De 2e ICSI ook zwanger geraakt van een verse maar helaas vroege miskraam.. 4 cryo's teruggehad zonder resultaat:( Maar ik heb nooit een blasto gehad;) Moooi plaatje om te zien.. In ons ziekenhuis zien we dat jammer genoeg nooit..

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    danitcha--> spannend hoor! ik hoop dat deze zich goed innesteld maar dat moet wel het heeft nu al haast :D

16. supermamma

17 sep 2012
    28
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    welkom Danitcha

spannend hoor ik mag over 4 dagen testen
    ik kon niet wachten dus had hem vandaag al gedaan
    vandaag was mijn 10de dag na spuit pregnyl
    ik had 1 streepje dus pregnyl is uit me bloed nu hopen dat ik over 4 dagen positief test

jij succes met wachten

17. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Sammy, wij krijgen de cryo op een scherm te zien en dan kun je zelf een foto maken. Jammer dat ze dat bij jou niet hebben. Krijg je wel een foto van de tp? Ik zie alleen maar een luchtbel in de baarmoeder, maar het gaat om het idee...
    Wel verschrikkelijk dat je een miskraam hebt gehad. Eerst de vreugde en dan het verdriet, lijkt me zo moeilijk. Gelukkig is het geluk nu weer aan je zijde!

Supermama, je mag bijna testen! Spannend hoor!!!

Ikkuh, jij ook al zwanger, gefeliciteerd!
    Helaas geeft een goed cryo geen garantie. Ze hebben me met deze cryo 30% kans op zwangerschap gegeven. Dat is heel veel, maar ook 70% kans op niet zwanger, dus ik durf nergens op te hopen.

Vraagje; hoe staan jullie tegenover sporten in de ww? Ik heb het vorige keer niet gedaan, maar dat heeft ook niet geholpen. Meestal fitness of pilates ik, dus ik dacht dat misschien een pilateslesje geen kwaad kan? Van het zkh mag alles, maar ik durf bijna niets...

18. Jemig MamDoelen, wat ontzettend klote zeg.. Ik had nog even de hoop dat het niets zou zijn, maar dus toch.. :(

19. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ,
    Nu weet je dat de pregnyl eruit is mag je danniet meteen de dag erop weer testen?
    Ik heb meestal dag 11 ongi-dag dus dat zou zondag zijn.
    Ik hoop dat het een NOD blijft :)
    Spannend supermama .... Zie het vanzelf wel ;)

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    danitcha--> wel spannend voor je dan... kwa sporten kan dat gewoon heb ik begrepen maar als je uitgeput raakt moet je gewoon meteen stoppen waarschijnlijk als je zwanger bent word je uitputtingsvermogen minder dan... heb op dit moment zelf nog niet echt last van.

supermama--> spannend dat is in ieder geval uit je lichaam nu het hcg erin en positief testen over 4 dgn. :D

troy--> ook spannend voor jou nog een paar dgn!

Deel Deze Pagina