troy-->> ik durf nu niet te testen..en ik heb vrijdag mijn nod hoop ik natuurlijk dus ga zaterdag testen voel met de dag wel meer symptomen spannendddd zal voor je duimen van het weekend
Hoopte ik ook, maar het bleek helaas niet zo te zijn. Ben er inmiddels wel weer wat rustiger onder, en we zien volgend jaar wel weer. Zie wel erg op tegen een nieuwe ICSI, dus we gaan er wel weer voor wanneer we er weer klaar voor zijn. Jullie in ieder geval ook heel veel succes in het traject en ik hoop ook snel mooi nieuws van jullie te zien!
mamdoelen echt rot voor je en ik begrijp echt dat je op ziet tegen een nieuwe poging! Maar toch heel veel succes en geniet lekker van de feestdagen enz met je kleine uk!
mamdoelen -->>> wat rot zeg sterkte er mee vandaag is mijn nod tot nu toe nu hopen dat het zo blijft normaal ben ik ongi als ik wakker wordt dus spannenddd!!!!
Hi supermama is dit dag 11?? Anders vandaag afwachten en morgen ochtend proberen Succes....kan zijn dat hCG nog niet echt omhoog schiet....had je ook geen heel licht streepje?! Ik duim voor je .....
Hoi ikkeuh85 uhhh test je Dan NA 4 dagen pas weer??! Dat wist ik niet nou supermama als kans nog!!!! Toch te snel getest nog even geduld dan .... En ikkuh85 bedankt!
Supermama, 12 dagen na de pregnyl is 10 dagen dpo. Het kan echt nog alle kanten op. Wacht maar lekker tot zaterdag, want van die omotesten word je ook niet vrolijk. Volgens mij mag je zaterdag ook pas officieel testen toch? Ikkuh, veel plezier bij de echo!!! Ik heb gisteren heel voorzichtig gesport. Alleen 45 minuten cardio en hartslag onder de 140 gehouden. Meer durfde ik niet. Ach, fanatiek sporten kan altijd nog...
sammy88-->> oh sterkte meis ja ik weet het ik heb me ook in een vergist ik moet morgen pas ongi worden niet vandaag dus vanaaf naar bed is het snel morgen hihi Danitcha-->> doe je goed ik zou het ook niet durven hoor
Nee toch, sammy? Ik heb even geen woorden. Hoopte zo voor je dat ie zou blijven zitten. Heel veel sterkte! Het leven is soms ook echt niet eerlijk.
Ah Sammy shit wat ontzettend kut! Ik vaak echt heel erg voor je... Meid echt heel veel sterkte die rustig aan en ik hoop daar je soms nog wat van je laat horen hoe het gaat... Een hele dikke knuffel!