wauw, ikkuh, van harte gefeliciteerd!!!!!! Geweldig!! Kan me voorstellen dat het nog wat onwennig is, en dat je een pos testje in handen wil hebben! Super fijn voor jullie! shadixxx, enorm balen dat het toch niet gelukt is... Probeer in ieder geval goed uit te zoeken waar jullie het liefste naar toe willen voor een evt volgende behandeling en wat de mogelijkheden zijn. Ik wil jullie in ieder geval heel veel succes en sterkte toewensen voor de toekomst! Vlinder, kan het niet gewoon zijn dat je laat positief test? LLL nog even volhouden, misschien dat je volgende test wel positief is. Als je menstruatie nog niet doorgebroken is, is er nog hoop, toch? Ik moet mezelf echt enorm inhouden om niet te gaan testen. Voelt nog steeds wel een beetje als aankomende menstruatie, maar wel al minder. Ik ga morgenochtend er een testje aan wagen.... spannend.
Ben benieuwd morgen voor jou ik hoop natuurlijk dat hij positief is! Ik hoop dat er nog hoop is! Sowieso als ik dinsdag over tijd ben dan is mijn nod toch maandag? Naja we zien wel hoop het zo!!
@Mamdoelen.. wanneer is je nod? spannend!!! Het zou kunnen dat ik deze keer later positief test, ik heb maandag mijn nod, maar op de een of andere manier denk ik dat het deze ronde voorbij is. Hoewel ik ergens ook nog wel hoop heb. beetje dubbel dus. Als ik het lef heb, doe ik morgen nog een test. @LLL...als je dinsdag overtijd bent, is maandag je nod.
Gisterochtend voor het laatst Utro gebruikt en heb nu ongikrampen. Ben nu zooo bang!!! vrees echt dat mijn ongi eraan komt!
Ikkuh Gefeliciteerd!!!!!!!!! Ben je zwanger geraakt in het mck of ergens anders?? Nou ik kon me niet meer bedwingen.. heb net even een vroeg testje ertegen aan gegooid.. zit nu pas 6 dagen na tp.... Hmmm en ik zag toch echt een licht streepje.. Dus ik ga morgen met ochtend urine nog even een testje wagen... Hmm zou het zo zijn als je er 2 teruggeplaatst heb dat je dan sneller positief test als ze allebei zijn blijven plakken???
LLL--> ah sit balen zeg! wie weet is het toch nog te vroeg... mamdoelen--> spannend morgen! ik hou het hier in de gate kom je het vertellen? vlinder--> spannend! ik hoop dat het toch raak is! sammy--> spannend allemaal ben benieuwd morgen ik zou niet weten hoe het zit met 2 maar misschien dat het wel zou kunnen alles dubbel op? of ik verzin dit nu gewoon hoor... wij lopen nu in het amc het mck kon niks meer doen voor ons omdat er geen zaad alsmaar was meer dus er werd ons geadviseerd om een tese te doen maarja in het amc werd dus verteld dat het niet mag omdat me man chromosoomafwijking heeft dus hebben ze toch zaad getest en hadden er een paar gevonden nou meiden vanmorgen dus een test gedaan en die was ook positief was heel blij dus meteen hyper s`morgens vroeg haha
Nou, ik lig hier dus inmiddels ook klaarwakker... Moest toch echt naar t toilet en ben gaan testen.... Een wat voorzichtig streepje, maar wel n streepje! Met al die dagen krampjes had ik t niet verwacht, maar blijkbaar toch goed gegaan. Kan t nog niet geloven....
Oh kijk eens aan! Gefeliciteerd. Inderdaad een streepje is een streepje he ! Wauuww wat een goed nieuws !
@Mamdoelen...je hebt vandaag je nod? had je ook al eerder getest? en jij had ook ongikrampen? ik had dat gisteren namelijk ook, nu niet meer zoveel. Heel af en toe heel iets nog. Ben zo bang om ongesteld te worden. Ik heb besloten niet meer te gaan testen, heb eergisteren voor het laatst getest. Ik wacht m'n ongesteldheid af. Mocht deze lang uitblijven, dan doe ik nog een testje. Ik durf niet meer....
Mamdoelen: Gefeliciteeeerd!!!!!!!!!!! Vlinder ik heb dat ook hoor.. maar hoor van veel mensen ongi krampen maar toch zwanger... wacht het nog ff af
Okee hier een foto's van me tessten van vanochtend... Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik het zo niet echt zie maar dat ik in het echt dus wel duidelijk een licht streepje zie.... Ben benieuwd of jullie wat zien... Het is vandaag 7 dagen na tp.
Ik zie wel een duidelijk streepje hoor, vooral bij de 1e en laatste foto. de bewerkte eigenlijk niet. Spannend!!!!!!!