sammy--> spannend! ik zie het dnek ik ook wel hoor een streepje moet wel heel goed kijken maar er zit wel WAT!! spannend!!
Meiden, ik ben ongesteld geworden, was er al beetje bang voor! Baal zo! weeeeeer een ronde voorbij. Pfffffff!!!!!
He Vlinderr, wat balen zeg! Had zo gehoopt dat het toch nog positief mocht zijn! Wil je wel heel veel sterkte en succes wensen voor de volgende ronde! Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, waren op pad vandaag. Maar mijn NOD was idd vandaag/morgen.
Dank je! Ja, ik ga donderdag nog een keertje testen (=officiele testdag volgens t ziekenhuis). Het voelt nog steeds heel onwerkelijk eigenlijk...
Hier zie ik m inderdaad ook wel denk ik! Maar op foto is altijd lastiger. Maar alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!
vlinder--> shit!! balen meid! ik hoop dat je de volgende ronde dan echt het geluk mag hebben en het raak zal zijn...
Hoi Allemaal, Mag ik er ook nog bij? Ik zit ook in mijn wachtdagen en wordt er helemaal down van! We hebben 3 IUI pogingen gehad en dit is onze 2e Icsi. Mijn man heeft traag zaad en ik heb een lage amh waarde dus weinig eitjes. wo 31 oktober punctie gehad en had 6 follikels, wat als beter was dan de 2 normale en 2 kleintjes van de vorige keer, maar uiteindelijk bleek er maar 1 eitje te zijn. Gelukkig wel een heel goed eitje en is ook een mooi 8 cellig embryo geworden. Volgens de dokters een prachtexemplaar! Vorige week zeer veel last van kleine krampjes en steekjes in mijn liezen en ook zeeeeer gevoelige borsten ( van pregnyl) Nu voel ik niks meer, ik heb heeeel licht bruinverlies met soms een stipje roze. Ik heb er geen goed gevoel bij, volgens mijn moeten borsten gevoeliger worden en niet andersom. Of hebben jullie andere meningen? Ik kan niet meer positief denken omdat het dan weer zo enorm kan tegenvallen! xx Mariska
Mariss.. wat klote zeg al die onzekerheid... IK begrijp je echt helemaal... En alles wat je voelt kan van de pregnyl of utro bollen zijn.. dat is helemaal irritant.. Ik heb nu helemaal geen gevoelige borsten meer.. en had eergister ongi krampen en nu ook nie meer.... Dus het is denk k gewoon afwachten meis!!! Heeelveel succes.. wanneer ga je testen??
Jij bent echt wel zwanger hoor Sammy! Op je eerste foto zag ik niks, op de 2e wel, maar op je laatste foto is het helemaal overduidelijk! Gefeliciteerd meis! Mam, jij ook gefeliciteerd! En Vlinderr.. Samen op naar de volgende ronde?
Ik heb zaterdag 3 nov mijn TP gehad, ik ga deze keer gewoon mijn bloedtest afwachten en mezelf niet gek maken met zelf te testen. Ik wil geen spelbreker zijn hoor Sammy ik hoop natuurlijk heel erg dat je echt zwanger bent, maar zit de pregnyl niet nog in je bloed? als je 10000 gespoten hebt nog wel volgens mij! xx
Meerdere zwangeren las ik. Gefeliciteerd!!! @Vlinderrr en Shaddixxx: ik vrees dat ik me zeer binnenkort bij jullie kan aansluiten. Morgen zit ik twee weken na inseminatie en heb veel buikpijn en last van luchtbelletjes. Denk dus niet dat het een succesvolle vijfde IUI is geweest Gisteravond alweer flink lopen janken. Straks weer feestdagen zonder een feestelijk gevoel
mariss--> spannend allemaal kan zeker alle kanten op ik had ook veel krampen gehad (dacht daardoor dat het mis ging) en uiteindelijk kreeg ik krampen ook bij me liezen en trok door naar me benen en bij mij is het goed gekomen tot nu toe dus ik hoop voor jou ook dat dit goed is sammy--> wow! dat is gewoon positief!! ik denk ook echt dat het een 2ling gaat worden mariska--> balen zeg maar wie weet loopt het toch nog positief voor je af!
Ik ben niet zwanger... 9 nov bloedtest gehad na eerste tp van 1e punctie. Helaas negatief.. Nu een maand rust voor mn eierstokken en baarmoeder en 2e cyclus wordt er een cryo teruggeplaatst.
Mariss.. je bent geen spelbreker want ik heb geen pregnyl gespoten maar ovitrelle 65oo. Dat is nu 13 dagen geleden en was na ongeveer 7 dagen al uit me lichaam.. namelijk test gedaan toen. Overigens is de pregnyl 10.000 ook altijd na 8 dagen al uit me lichaam. Ik heb 4 nov de tp gehad. en tja de testen worden toch echt donkerder en niet lichter dus ik denk gewoon positief.
Ik begrijp ook wel wt je bedoelt met het wachten en je zelf niet gek willen maken. maar bij ons ziekenhuis doen ze geen bloedtest ofzo en ik weet ook dat et heel erg vroeg is dus dat et nog mis kan gaan hoor.. maar ja ik probeert me nu is een x positief op te stellen hihi wanneer mag jij voor de bloedtest dan?
Helaas nog geen volgende ronde voor mij . Vandaag bij de gyn geweest en heb weeeer cystes! 2 van 5 cm, bah! Heb al een potje lopen janken. Heb nog nauwelijks verwerkt dat het deze ronde weer niet gelukt is, en dan krijg je dit te horen. Bah! Nu weer een ronde voorbij laten gaan zonder iets te mogen doen. :x
Balen meid!!!!! dan wachten we samen, ben ik dus niet de enige die niks kan doen en een maand voorbij moet laten gaan.
Sjongejonge zeg, dat gaat lekker zo Hier gaat het ook lang duren hoor, want ik moet mijn natuurlijke eisprong afwachten, dus zonder hormonen e.d. Afgelopen maand was mijn eisprong op dag 26. Duurt dus bijna 2 keer zo lang.. Maarja.. Als het ooit maar eens lukt..