iedereen op de wachtbank su6 iedere maand weer die kwaaltjes zou het zou het niet een lichaam van een vrouw produceert dingen af zodra je ook maar aan baby's denkt hahahah en tuurlijk kijk je alles wat los en vast zit wat ook maar met zwanger te maken heeft is toch net zoals wanneer je gaat trouwen kijk je ook alles en wat is er mooier dan dagdromen over hoe het zal zijn wanneer je eindelijk zwanger bent je beginnende buikje ....je kwaaltjes de eerste kleertjes de baby uitzet het heerlijke gevoel wat meester van je maakt positief blijven is de belangrijkste factor maar soms ook heel moeilijk als je weer ongi word maar denk maar zo straks staat we met zn allen hier met een positieve test toch hahah liefs kaley
Ik wil graag even zeuren; want mijn wachtbankje is altijd heeeeeeeeeeel lang! Eigenlijk moet ik wachten tot dag 54! Dus... maar ik temperatuur deze ronde voor het eerst en het kan zijn dat mijn ei op dag 18 is geweest... maar dan nog moet ik nog wel even wachten tot ik ga testen! Bah ik baal ervan dat mijn cyclus 2 keer zo lang is!
Nou , ik dacht al dat ik eerder ongesteld zou worden en dat blijkt , ben net ongi geworden . Maar het houdt wel in dat mijn cyclus wat korter is geworden dus dat is weer mooi! De eerste maand zat er 11 dagen tussen mijn ei en ongi en nu weer. Dus hop op naar de volgende ronde! ik ben nog maar zo kort bezig! bar
@ barbeestenboel: wat balen voor je , maar met goede moed naar de volgende ronde! en hopen dat je dit maal wel zwanger bent!
Tja, de banner zegt dat ik over drie dagen kan testen. Dat doe ik nooit aangezien ik eigenlijk altijd op de 28e, heel soms op de 29e, dag ongesteld wordt. Heb de eerste maand wel getest, omdat ik toen nog niet wist hoe mijn cyclus er uit zou zien na 13 jaar pilgebruik. Maar cyclus is gelukkig vanaf het begin al optimaal, alleen...nog geen positieve test in handen! Snap het soms ook niet goed hoor, heb al getempd en alles, prachtige curve met een duidelijke eisprong, regelmatige cyclus en een vriend die al drie gezonde kinderen heeft (m.a.w., daar zal het dan toch ook niet aan liggen?). Maar ja, zoals mijn (supergelovige) oma altijd zegt: "Het ligt niet in onze handen". Hoe oubollig ook, toch een waarheid als een koe. Verder, aan alle wachtende dames hier, veel succes, probeer afleiding te zoeken en af en toe een gezonde dosis relativeringsvermogen toe te passen als de rode je weer eens komen bezoeken. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Voor jou is het misschien toch wel gunstig dat je ongi uitblijft. Dan heeft het eitje ook beter kans om zich in te nestelen toch. Wat is de laatste cyclusdag dat FF je ei geeft?
Ik heb gisteren (denk ik) m'n eitje gevoeld en we hebben gisteren ook geklust. Ik wil per se niet passief op de wachtbank gaan zitten, we klussen natuurlijk gewoon door. Niet voor een wonder, maar omdat het gewoon ook leuk en fijn is! Deze week zal het nog wel gaan, maar van 't weekend, als m'n vruchtbare tijd écht voorbij is... Dan zullen de dagen wel weer kruipen.
ik moet nog drie dagen wachten tot ik mag testen, ik wil zaterdagmorgen testen als ik nog niet ongi ben geworden. Ik heb zo'n 8 jaar de pil geslikt, en best vaak tussendoor gestopt, (geen vriend, geen zin om de bende te slikken) en altijd was mijn cylcus meteen weer op gang, dus heb goede hoop dat mijn cyclus nu ook gewoon doordraait. nja we zien wel van het weekend, nog ff wachten.... wel last van buik mja dat zal wel ontpillen zijn.
Hooiiiiii haha ik doe mee met alle fases...hihi weer spannend deze maand. Maar heb beetje ongi pijn dus denk niet dat het raak is deze maand, maar goed never mind! We gaan gewoon de volgende ronde weer in! Succes voor alle dames! Liefs en een knuf, Mili
tsja ik zit ook weer te wachten maar wordt ongesteld denk ik, heb krampen en last van mn darmen. Op naar ronde 14 al weer..
zit ook weer op de wachtbank, alleen weet ik zeker dat ik NIET zwanger ben......heb namelijk niet geklust op naar ronde 14!
tsja hier inderdaad ook meer tekenen van naderende ongi...en alhoewel geen bloed moed moet geven...heb ik dr niet veel vertrouwen in. maar ja we zien wel! succes iedereen
Goedemorgen meiden merk dat er veel op de wachtbank zitten haha is wel leuk om te zien ik zit bijna weer in de klusfase nog even geduld en we gaan vol goede moed bezig hihi ookal klussen we ook wel gewoon op andere dagen alleen die klus dagen zijn speciaal en bijzonder hihi met een extra tintje we blijven positief dames en volle goed moed en hoop met zn allen liefs kaley
hallo meiden, Ook wij zitten in de *wachtkamer* haha. wij zijn al 15 maand aan het proberen om een klein hummeltje te mogen krijgen. wordt weer spannend al hoop ik er niet teveel op want mijn lichaam heeft mij al zo vaak voor de gek gehouden.. elke maand weer andere kwaaltjes maar niet zwanger. meiden ik wens jullie veel succes! liefs van marian26
pfff wachten duurt lang he...nou ja ik hoop morgen meer te weten aangezien ik vrij regelmatig ben... Haha hoop dus dat ze weg blijven...maar dan nog...dan kan ik ook weer naar 30 gaan was mn langste cyclus...dussss helemaal zekerheid heb ik dan niet. Weet wel dat ik niet direct ga testen als er geen zijn..maar dan echt nog ff paar dagen wacht, althans dat ga ik proberen. Succes iedereen! groetjessss, Mili
Ik zit ook op de wachtbank! We hebben niet echt geklust op dag 11 wel, dus je weet maar nooit. Ik ben benieuwd.
Ook hier iemand voor de wachtbank. Bah, echt de vervelendste tijd van de maand. Je kunt helemaal niets, behalve afwachten. En elke dag denk je talloze malen: zou het .......? En dan word je ongesteld....
De wachtkamer is vreselijk! Hoewel ik sterk het gevoel heb dat ik niet zwanger ben (te weinig geklust en ook nog eens op de verkeerde dagen) blijf ik toch bij elk pijntje, boertje, krampje denken "of zou het toch?" Het is niet eerlijk om bijna twee weken te moeten wachten op... op ongesteld worden! Bah!