Ik was wel benieuwd hoeveel zaadcellen ze bij jullie hebben terug geplaatst met de IUI Wij hebben vandaag de eerste IUI gehad en er zijn 49,4 miljoen terug gespoten wat een mooie score is
de gyn heeft een aantal maanden geleden het sperma van mijn vriend laten bewerken zoals ze dat voor IUI doen. Het resultaat was 21 miljoen zaadcellen en dit noemde hij helemaal niet slecht ... mirza
tot 4 mnd terug gemiddeld 4 miljoen zaadcellen, waarvan 1 miljoen goed beweeglijk. Het kan per maand erg verschillen. We hopen dat we in september meer zaadjes hebben danzij de chinese kruiden Groetjes Jinky
ik had afgelopen maandag de 1e IUI. Bij ons zijn er 53 miljoen zaadcellen teruggeplaatst, waarvan 83% bewegelijk. Leuk Topic, ik ben hier ook erg benieuwd naar!
Sjeeee wat een zaadcellen zeg . Bij ons waren het er minder dan 1 miljoen, maar wij gaan dan ook voor ICSI. Sorry, ik hoor niet in dit topic thuis, haha.
Afgelopen maandag hebben ze bij ons 0,3 terug geplaatst. De keer ervoor 3,7 en de allereerste keer 10,4 Danjo 49,4 is echt geweldig!
Ik ben zwanger geworden toen we 81 miljoen zaadjes hadden . Volgens mij zegt de hoeveelheid niet zo heel veel hoor. Maar eh mooie score Danjo. gr vruchtje
wel heel veschillend allemaal Je hebt dat ene beetje geluk nodig Jah vruchtje jij had een mega uitslag
O, ik kom er trouwens even op terug...ik hoop dat er voor ons geen volgende keer is...ik hoop dan zwanger te zijn.....
heyhey, Ik ben zwanger geworden met 7,2 miljoen.. Mijn manntje had altijd een gem. tussen de 34 en 40 miljoen! en heb 10 pogingen gehad. dus het wil allemaal niks zeggen... liefs mandy
vanochtend zijn er bij mij 2.6 miljoen ingebracht! Als ik het hier zo lees, niet echt veel! Gyn zei er niets van -dat het te weinig zou zijn.
Ik ben nu zwanger van 1 winnaartje van 2,7 miljoen cellen met een beweeglijkheid van 84%, bij onze 6e iui. We hadden iedere keer een andere score, dit was een van de laagste. We hebben een keer 27 miljoen gehad en een keer 10 miljoen en de rest zo rond de 2. Zolang het hoger is dan 1 miljoen met een beweeglijkheid van 50% vond ons ziekenhuis het prima. En ook daaronder kan het zeker lukken (alleen dan achten ze de kans kleiner). Er hoeft maar 1 hele sterke tussen te zitten.