Hallo Hoop dat ik het goed gedaan heb. Hier kunnen we dan verderbrabbelen. Btw, ik heb gisteren mijn 20 weken echo gehad en die was goed. We kennen ook het geslacht, maar dat houden we voorlopig nog als verrassing! Hopelijk vindt iedereen ons terug!
Denk dat het zo goed is gegaan hoor!!! Wat fijn dat alles goed gaat njs! Lekker voor jezelf houden meid!
Sow zijn we al toe aan deel 2 :-D Njs 20w alweer wow wat gaat dat snel!! Van mij mag het ook al best wat weekjes voorbij zijn hihi!! X
NJS fijn dat alles goed is! Leuk zeg, steeds meer zwangere kipjes Mijn moppie vandaag dr eerste prikjes gehad... zo zielig Maar ze heeft het goed gedaan, erg trots op haar. Hopelijk krijgt ze er verder geen last van.
Zo ik heb hem gevonden!! Oh NJS wat fijn.. toch weer een mijlpaal he.. je bent op de helft! Ik heb gister een uitgangsecho gehad omdat wij nu met hormonen een cryo terugplaatsing gaan doen. Maar alles zag er goed uit. Had ook niet echt anders verwacht. NU is het wachten op mijn menstruatie. Die ik dit weekend verwacht
Gevonden!!! NJS, wat super dat alles goed is!!!! Chaben, hoe gaat het met jullie meisje nu? Heeft ze nog last gekregen van haar prikjes? Lin, spannend! Hopen dat je dit weekend ongesteld wordt! Welke hormonen krijg je erbij nu?
NJS gefeliciteerd met de 20 weken! ben je inmiddels wat meer gerust dat het goed is? het gaat zo snel. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: geniet ervan! Het was zo abrupt voorbij, terwijl ik nog helemaal niet had gerekend op de komst van onze kleine. natuurlijk was het op het eind best zwaar, maar het had van mij best nog een maand mogen duren! Ik mis mijn buik en het zwanger zijn best wel... neemt zeker niet weg dat ik superblij ben dat Kenzie er is. Misschien toch een beetje 'baby blues'
Ik had vorige week last van harde buiken, vandaar dat ik toch beetje ongerust naar echo ging. Gyn heeft mij gerustgesteld. Harde buiken komen door actieve baby. Die is echt superactief. Wel leuk, want dit geeft mij een gevoel van zekerheid. De eerste aankopen zijn alvast gedaan. Volgende maand nieuwe echo en suikertest.
Oh NJS, ffijn dat je bent gerustgesteld. kan me wel voorstellen dat je daar toch wat onzeker door wordt.
Njs; gelukkig is er verder niks aan de hand Kiekske; met de prikjes heeft Rachel het goed gedaan Natuurlijk tijdens het zetten even heel hard gehuild ( zooo zielig, kon zelf ook wel janken) maar daarna was het snel weer over. ietsje verhoging gehad en wat meer geslapen, maar verder nergens last van.
Gevonden!! Njs wat gaat dat snel... heerlijk dat alles goed gaat. Gaan jullie geslacht helemaal niet vertelle? Ik zit lekker in griekenland nu...
Het is de bedoeling dat we het verrassing houden. Hoop dat het ons gaat lukken. Merk wel dat we enorm moeten opletten als we erover bezig zijn. Hihi.
Suus, wat heerlijk dat je in griekenland bent! Genieten!! Chaben, fijn dat rachel ook daarna niet echt last van de prikjes heeft gehad. Pinda is idd bevallen, maar heeft het hier nog niet geplaatst...
We gaan bijna 4 weken... zijn nu ff 5 dagen met zn 2e geweest en morgen gaan we naar mijn schoonouders... Het is ind heerlijk en het gaat al een stul beter... Misschien is het een idee om de missende meiden een pb te sturen met de link. Ik wist het namelijk ook niet maar had mona geappt en daarna gezocht...
Ooh lekker suus.. Lekker lang vakantie ook Ik moet nog 1 weekje en dan heb ik 3 weken vrij... Heeeerlijk... We gaan verder niet op vakantie.. maar blijven lekker thuis.. Beetje bijkomen en ontspannen. EN hopenlijk een terugplaatsing OOeeh ik pinda bevallen! Leuk! Hoop dat alles is goed gegaan