Maar die uitslagen zijn goed. dat is al na gekeken. Nu worden onze chromosomen na gekeken. lief dat het verteldMaar zou het eens mee nemen mochten we naar ICSI nummer 3 gaan
Mijn eigen zieken huis werkt samen met leider dorp MCK leiderdorp.Bij leiderdorp staan mijn vmk's niet bekent. Ik komdaar alleen voor punctie en terugplaatsing. maar zou het eens op tafel gooien.
@ Yippie wat fijn dat je het achter de rug hebt! Mooie score zeg! hoop op mooi aantal bevruchtingen en embryo's voor je. Rust goed uit, hopelijk niet te veel napijn. Wat fijn dat je zoveel steun kunt vinden in je geloof. @ Zora vervelend zeg die hoofdpijn, gelukkig vandaag geen last van @ Snippie dus toch wel wat onderzoeken verricht? Misschien dat er nog iets uitkomt maar bovenal hoop ik gewoon dat komende poging een fantastisch resultaat zal hebben Zie aan je onderschrift vandaag geen ongi? Zouhet zeker op tafel gooien. Baadt het niet dan schaadt het niet toch? @ Wennes vreemd dat je lijf dan ook weer zo raar gaat doen zul je altijd zien. Misschien omdat het opgewekt is dat het anders is? Fijn dat je nu in ieder geval wel door mag! En morgen al aan de gonal, jij dus ook een kort protocol. Cetrotide ken ik niet, heeft dat zelfde werking als lucrin/decapeptyl? @ Sandra wow spannend zeg en jij mag ook al zo snel weer met spuiten beginnen heeeel veel succes @Miepje balen dat je steeds hier niet komen kon. Succes met de clomid! Spannend ook weer! @ Botervliegje daar wordt je ook niet vrolijk van. Ben je aan de pil ter voorbereiding dacht het niet he? Ik heb namelijk met die pil ook steeds wat bruinverlies al 3 weken. Stond al in papieren van zkh maar blij word ik er niet van. @ MMarian als je al die verhalen leest dan lijkt het voor jou idd nog eeuwen te duren. Hoop dat komende weken voorbij vliegen en voor jou ook snel genoeg begin
Nee geen ongi!dan maar morgen! Jahbheb al uitgebreid stollibgs onderzoek gehad die uitslagen waren goed.en over ongeveer 2a3maanden os de uitslag van het chromoshoom onder zoek.en idd baad het niet dan schaat het niet dus ga het zeker bespreken mochten webde 3de icsi moeten! Maar idd we denken positief!dit moet hem worden! En wat goed Eerste spuit,dat blijft altijd even spannend vind ik! Knuf
Dank je Lisa, elif en Snippie! Lisa en Elif aan het verhaal van Elin hebben jullie hopelijk iets! Het kan dus echt met 1 cryo!!
@ Alexandra; Zo de 1ste stap heb je weer gezet. Hier idd een kort schema. Cetrotide legt wel cyclus plat maar is wel weer anders dan de lucrin. Gonal met lucrin werkte bij mij niet goed dus nu dit proberen. Niet heel veel mensen spuiten dit begreep ik ook van de arts. We zullen zien, ben benieuwd.
Dank je wennes! Ah zo ik snap het. VOlgens mij gebruiken ze het in UMCG wel wat meer of zit je daar ook? In ieder geval hoop ik dat je hier beter op gaat reageren met mooi resultaat!
@ alexandra spuitcursus tot daar aan toe, maar die eerste spuit zetten is toch weer een ander verhaal! Scheelt dat je het allemaal al een keer eerder hebt gedaan, maar toch! Het begin is er! op naar punctie&terugplaatsing! @snippie Spannend nog even dus! krijg je het al snel te weten? ik was er zelf toen erg nerveus voor, maar er komt (gelukkig) bijna nooit wat uit... (hier ook ondanks zeer laag zaad 1 mk (+ 2 hele lichte lijntjes zvmk) @wennes Wel fijn dat korte schema, moet er toch niet aan denken om terug aan de pil te gaan! waarvoor doen ze dat eigenlijk ? cyclus stilleggen? ivm?? All: Fijne Dag!! =) "Ogen op de Toekomst"
Hoi meiden, ook weer even een berichtje van mij! @ Wennes: Vervelend zeg dat je cyclus zo raar doet, maar toch wel fijn dat je mag gaan beginnen. Is het ondertussen al doorgebroken of niet. Ik ga heel hard voor je duimen, dit keer moet alles goed gaan meid! @ Botervliegje: Ik heb je PB-tje gelezen, ben alleen een beetje langzaam met terug PB-en maar ga ik vandaag doen. @ Yippie: Hoe is het vandaag meis? En wanneer krijg je te horen hoeveel emmy's er zijn? En hoeveel krijg je er terug geplaatst? @ Miepje: He meis, vervelend zeg dat je problemen had met inloggen, ik wordt er ook elke keer uitgegooid als ik afsluit en weer opnieuw inlog. Dus begonnen met de clomid? het schiet alweer op he? Hopelijk nu meer geluk meis, ik duim voor je! @ Alexandra: En viel het mee of tegen, de 1e spuit weer? Hoe laat spuit jij? Ook rond half negen? Ik spuit namelijk rond half negen. 1e IVF spoot ik rond half tien maar dan moesten die stomme dingen constant mee naar verjaardagen. Niet handig. @ Snippie: Vandaag een neiuwe dag, en al ongi? Wat erg zeg om te lezen over je meerdere MK. Dat zal er echt inhakken. Dus ze zijn nu bezig met het chromosomenonderzoek? Moet je dan niet wachten tot ze daarvan de uitslag hebben voor je verder gaat? @ Lisa: Hey meis, jij ook weer even hier. Dus je moet eerst weer aan de pil? Jij zal al het wachten ook wel beu zijn. Knuffel meis. En ja, ik ben afgelopen vrijdag begonnen met de Deca, dus alweer bijna een week aan het spuiten. Volgende week de Puregon erbij en morgen mijn laatste pil. @ Ladouce: Jij hebt gister ook weer je eerste spuit gezet toch? Hoe ging het? @ Mmarian: Ja rot he, als je nog lang moet wachten. Het liefst start je meteen. Ik hoop voor je dat de tijd een beetje snel gaat. Wij hadden in september/oktober onze 1e IVF dus hebben ook vrij lang moeten wachten tot de 2e poging. Ik moest deze poging de pil slikken, is inderdaad ook om je cyclus stil te leggen, maar ook voor de planning in het ziekenhuis. Ik moest toch wachten dus vond het niet zo erg. Mag vrijdag stoppen en dan heb ik bijna 2 strips geslikt. Alleen mijn humeur wordt er niet beter van, en het is gewoon raar om na al die jaren de pil weer te slikken. @ Spuitcursus: Daar doen ze bij ons in het ziekenhuis niet aan. De assistente laat de spuitjes zien, legt uit hoe ze werken en waar je moet prikken, je krijgt een folder mee en klaar. Dus een soort mini cursus zeg maar als je het al zo mag noemen. De allereerste keer dat ik moest spuiten was Pregnyl bij de 1e IUI. Toen ben ik naar mijn zus gereden die is verpleegkundige. De 2e keer moest ik meteen prikken naar aanleiding van bloedonderzoek en toen was er niemand in de buurt dus moest ik wel zelf prikken. En het viel erg mee. Dus sindsdien zelf geprikt. Het is niet mijn hobby, maar wat meot dat moet. Vanmorgen werd ik wakker met en opvlieger, pffff was me toch warm. Maar gelukkig geen hoofdpijn meer. Wel last van mijn rug, maar waar dat nou vandaan komt. Niet van de medicatie in ieder geval, en heb ook niets raars gedaan. Stond gister de stal te mesten en ineens schoot het erin, in mijn rug en mijn zij. Vreemd. Maar goed, Zora heeft weer genoeg gekletst. Liefs!
Jah ongi is gekomen vanmorgen. en nee dat hoefde niet van de gyn a;s wij door wilde mochten we gewoon door!Omdat daar heel vaak niets uit komt. en het steeds in een heel vroeg staduim mis gaat.
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Zora: 1e ICSI na mislukte IVF Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Herma: 3e IVF Botervliegje: 1e ICSI Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Sandra: 1e IVF Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging MMarian: 1e ICSI Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Ladouce: 2e ivf Chantal76: 2e ivf Snippie23: 2e ICSI Elif 82: cryotp Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd SPUITEN EN SLIKKEN: Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Chantal76: Decapeptyl, duphaston in afwachting van ongi(dan meteen verder, als alles rustig is) Botervliegje: 8-2 decapeptyl/? gonal-f Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Ladouce: 27-1 Decapeptyl/29-1 Puregon Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Lisa 22-1 aan de pil, microgynon Miepje: 28-1 clomid AFSPRAKEN: Yippie woensdag 27-1 : punctie Miepje: 4-2: 1e fm Ladouce: vrijdag 5-2: 1e fm Wennes: Vrijdag 5-2: 1e fm Snippie23:Vrijdag 5-2: 1e fm Lisa : 11-2 echo om te kijken wanneer beginnen met spuiten lucrin Zora vrijdag 12-2: 1e fm Alexandra80: dinsdag 16-02: 1e fm MMarian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT
De miskraam is nu echt begonnen, vruchtje nog niet verloren maar dat zal ook nog wel komen. Nu afwachten tot de volgende cyclus!
he lieverds.. hier is het goed wel wat na pijn maar goed dat geeft niet.. drink veel water want dat moet.. nog 1 nachtje en dan horen we hoe en wat met de bevruchtingen.. dus hoeveel er zijn enzo.. we krijgen er in principe maar 1 terug geplaatst. voor iedereen die het moeilijk heeft een groet knuf en kus.. plus een bloemetje om je op te fleuren.. en voor de anderen ook hoor.. liefs yippie