Wie ook in Febr/Mrt de volgende IVF/ICSI/Cryo TP?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannend!!!yippie.
    ik heb net mijn eertse spuit weer gezet en het ging erg makkelijk:)!was zo gebeurd.

2. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    elif veel sterkte...

snippie23 wij mogen dan bijna samen tegelijk testen:D ik ben woensdag al begonnen met spuiten:D wanneer moet jij naar het zh voor een echo? en in welke zh loop jij?

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ik zou of woensdag of donder beginnen met spuiten dus liepen we anders helemaal gelijk hihi!
    Ik moet volgende week vrijdag naar het ziekenhuis ik loop bij MCK leiderdorp voor punctie en terugplaatsing.
    en voor echo's enzo in Gouda.
    Alleen denk ik dat jij eerder mag testen!
    vorige keer sloeg het niet meteen aan.maar hun denken dat het kwam omdat ik ging verhuizen en spuiten tegelijk.Ik heb die maand dus geen rust gehad!
    Vandaar dat de dosis nu gewoon weer normaal is!
    We gaan het zien. en in welk ziekenhuis was jij ook al weer?

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wanneer moet jij de volgende er bij zetten?vandaag?
    ik morgen!vanaf Morgen decapeptyl + puregon.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wauw snippie wat een mooie banner, dit word ook de mooiste dag!

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Dank je lieverd!

Meissie hou je het een beetje vol?
    KNUF

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel lieverd, jawel hoor.
    Wel enorm ( sorry) veel bloedverlies pffffff ben leeg dadelijk ;).
    Vruchtje nog niet gezien maar dat zal ook wel ertussen zitten een van deze dagen.

Op naar maart!

ben blij dat het spuiten je weer goed afging maar heeeeeeeeel goed dat jullie zo positief zijn:D

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen! Tis rustig hier. Waar hangen jullie allemaal uit?

Yippie; Ik ben benieuwd hoeveel emmy's er zijn.

Elif: Meis, heel veel sterkte. En een dikke knuffel! Dit meot erg moeilijk voor je zijn. Ik leef met je mee.

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Poeh meid heftig:(!
    en mijn man zijn vanaf dat we begonnen zijn met ICSI overduidelijk positief over de tweede terugplaatsing.
    We hadden alleen niet verwacht dat die tweede terug plaatsing in ICSI 2 zou zijn.maar dan nog is het pas de tweede terug plaatsing:D

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Banner staat trouwens op eventuele tets dag uitgaand van hoelang de cyclus vorige ICSI duurde.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja dat vertelde je me dat jullie veel vertrouwen hadden in de 2e tp :D

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Jah en daarbij nu hebben we niet temaken met een verhuizing hihi!
    De dag voor de verhuizing begon ik met spuiten!en daarna natuurlijk druk met uitpakken en dozen tillen.dus was al helemaal verkeerd begonnen:)!
    en nu lekker relaxed begonnen

13. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    snippie ik spuit nu 150 puregon en maandag moet ik orgalutran erbij spuiten. ik loop in het umc in utrecht. ik zou dan als ik jou was lekker rustig aan doen en niet te zwaar gaan tillen... ik ga dat in ieder geval ook niet doen, werk namelijk in de zorg. ik ben best wel zenuwachtig voor dit gebeuren met name de punctie...
    ik heb ook in het boekje gelezen dat je pas na 18 dagen mag testen als er nog geen bloed is opgetreden?

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nee doe nu ook rustig aan heb geen verhuizing dus heb niks wat ik te zwaar kan tillen:)!Ik werk op een buitenschoolse opvang dus valt ook niet veel te tillen:).verder blijf ik me ding doen hoor:)!lekker ravotte met die kids(voetballen en zo;)
    Ik spuit 100 want vorige keer op het eind deed ik 150 omdat ik al 16dagen aan het spuiten was.maar toen ging het plots erg hard.dus willen ze nu gewoon weer 100(daar begon ik toen ook mee.op hogen kan altijd nog:)!
    En ze willen nu nog meer eitjes dan de vorige keer.
    Ik mag 17dagen na punctie testen.
    dat is precies 14dagen na tp:)!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik spuit dit keer ook 100E omdat ik bij 150E vorige keer ruim 25 follikels had, beetje teveel van het goede.

Sandra: Grappig jij ook in het UMC? Alexandra ook, en ik ook. Alhoewel ik de FM in Amersfoort heb. Het is logisch dat je zenuwachtig bent, maar probeer het allemaal over je heen te laten komen. Mij is de punctie meegevallen. Maar het is natuurlijk voor iedereen verschillend.

Tegen mij hebben ze toen niet gezegd wanneer ik mocht testen, maar ik werd netjes 15 dagen na de punctie en dus 12 dagen na TP ongi. Dus in principe kan ik 12 dagen na TP al testen. Ze laten je liever later testen omdat het in vroeg stadium nog mis kan gaan en ivm de pregnyl volgens mij.

16. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Yippie, hoop op mooie bevruchtingen vandaag.

Elif, sterkte!!

Alexandra en Snippie, altijd fijn als de 1e spuit er weer in zit. Weet je dat je weer begonnen bent.

Snippie, inderdaad wel je rust nemen.

Zora, fijn dat je hoofdpijn weer weg is. Ik had de vorige keer ook hoofdpijn door de deca. Hoop dat het dit keer minder is, mag ook korter spuiten.

Ik heb alweer 2 dagen deca gespoten, vanavond voor het eerst de Puregon er weerbij, 300 E. Ja bij mij wat meer dan bij jullie. Ten eerste omdat ik het korte protocol volg en ik ben ietwat ouder:D dus de eitjes hebben wat meer stimulatie nodig.
    De vorige keer was het 200 E en toen had ik 8 follikels, 7 eitjes en 5 bevruchtingen. Op zich voor een oude taart erg goed maar in Belgie zijn ze wat minder conservatief met de hormonen en gaan we nu voor het max. Ben erg benieuwd hoe dit gaat want de vorige keer had ik niet echt last van de Puregon, alleen wat hoofdpijn door de deca aan het einde. Ik baal wel een beetje, vanavond met schoonfamilie uiteten, moet dus in een restaurant op het toilet gaan prikken, vind ik altijd wat minder maar ja, het is niet anders.
    Heb trouwens besloten dat ik na de terugplaatsing een paar dagen vrij neem om even bij te komen. Heb dat de vorige keer niet gedaan maar doe het dit keer wel. Misschien helpt het.

17. Hoi meidne..

mennn wat is hier veel geschreven.. ik ben snot en snot verkouden maar ik heb nieuws!!!!!

We zijn net gebeld door het ziekenhuis..
    Van de 10 hebben ze er 9 bevrucht en van de 9 zijn er 7 gaan delen..
    Dus zondag terug komen om 12.45. de terug plaatsing...
    hier mag je 18 dagen naar de punctie testen.. dat is voor ons valentijsdag.. het kan niet beter..

Spannend..

Liefs yippie

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wauw wat spannend yippie!!!
    Wat goed trouwens proficiat 7 emmy's!!!
    Op naar zondag:D

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    #279 alexandra80, 29 jan 2010
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
    meiden reageer later meer...ff druk hier
    Lees gauw het supernieuws van Yippie!
    Geweldig meid en valentijnsdag..........het kan niet beter!

20. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    yippie dat is zeker goed nieuws:D

zora leuk dat we in het zelfde zh lopen. wanneer moet jij weer naar het zh?

snippie vindt het wel spannend. hoop ook dat de punctie mee valt.

elif hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina