Wie ook in Febr/Mrt de volgende IVF/ICSI/Cryo TP?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. menn wat een adhd topic is dit zeg / ik bedoel wat is er veel geschreven.. kan ook niet anders de meesten zitten in spannende tijden..
    Meidne ik ben blij met jullie...

even wat reactie:

Spuiten deed ik ook links en rechts deed het ook allemaal zelf meestal rond 10 uur en dan was manlief werken. ook ik ben een blauwe plekken verzamelaar maar dat heb ik zowiso snel.

ik had ook het lange programma en was idd ook effe ongi.. dat mag ook hoor..

Verder geeen nieuws we gaan vol vertrouwen naar zondag en dan naar valentijnsdag!! zondag is mijn broer jarig dat is wel leuk!!

liefs yippie

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ohh stoer:D!!!neem ik wel aubergine:D!

ik heb vandaag vitaal zwanger gekocht:D!
    mijn foluimzuur was op dus dacht koop dat eens

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    ik heb het denk ik nog nooit gegeten. Ga het eens laten proeven hihi

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    oh heb een lekker recept voor je alexandra!!!

5. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Mooie dag voor een tp zondag Yippie!!!

Ik eet al regelmatig peer dus dat komt goed! :D

6. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Hoi meiden,

Ik raad het jullie zeker aan om acupunctuur te doen als extra ondersteuning, het is echt wetenschappelijk bewezen dat het de kans op zwanger worden vergroot bij vruchtbaarheidsbehandelingen!
    Ik krijg zelf ook behandelingen, heb net mijn eerste IUI achter de rug dus over 2 weken weet ik of het mij geholpen heeft ;)

Acupunctuur en zwangerschap

7. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    marni bedankt voor je reactie!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Marni dank je meid:D!

Ikke hou het lekker bij floaten:D.
    wie weet dat als ik ooit were ICSI moet dat ik het dan over weeg:)!

ik spuit trouwens altijd om half8 s;avonds

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ohh goed en geeft het reslutaat qua hoeveel heid of weet je het niet:)

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Helaas meis zullen we dat nooit weten heh:( ;)
    Maar baat het niet schaad het niet.

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nee idd .
    Ik zou volgende keer wel verslag doen oke?
    of het mss geholpen heeft!
    KNUF

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wie weet ;)

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Slaap lekker lieve dames!!!
    KNUF

14. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Hallo, dames, inderdaad een ADHD topic hier. Ik lees nog niet alle dagen mee en teruglezen is een hele opgave.

Vijgen, wist ik niet. Mijn vriend houdt niet van vijgen, maar zijn zaad is goed, dus zal ik hem maar niet aandoen.:D
    Nou van een turkse dame heb ik gehoord: een ui in 4en snijden en koken en het vocht op drinken. Goed voor de vrouw als ze zwanger wil raken. Heeft daar iemand ooit van gehoord!!;) Ik heb het nog niet geprobeerd, lijkt me namelijk te vies voor woorden.

Met mij gaat alles goed. 1 week duphaston en decapeptyl zit erop. Mijn lijf komt echt tot rust, voel nu regelmatig nog wel steken in onderbuik, maar buik is weer platter en ik ben duidelijke weer wat afgevallen. Hopenlijk is alles straks ook rustig zodat we meteen door kunnen. Zou wel ontzettend balen als ik straks 6 weken heb gespoten voor nop. Ook ik ben een mooie bonte verzameling van blauwe plekken. Ik heb 1 hele grote, maar die is niet hard, de kleintjes zijn echt hard en rondom is spuiten ook pijnlijk. Ik spuit in benen en buik. Nu alleen in de benen en straks de puregon in de buik. Zo kan ik he nog een beetje verdelen. Ook wissel ik links rechts per dag af.

Veel succes dames en een fijn weekeinde gewenst. En als iemand de ui wil proberen?!:) Ben wel benieuwd naar de smaak:D:D

Chantal

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Haha Chantal, nee dank je. Ik probeer gewoon zo gezond mogelijk te leven en mijn man ook en dan zien we wel. Kan begrijpen dat je het spuiten nu een beetje beu word, hopelijk is het niet voor niets.

@ Acupunctuur: Ik zou daar niet voor kiezen omdat ik christen ben en ik niet aan alternatieve geneeswijzen doe. Anders zou ik het waarschijnlijk nog niet doen, want het lijkt me gewoon niks. Maar dat moet iedereen voor zich weten verder.

@ Spuiten: Ik spuit zelf, was in het begin even slikken maar nu gaat het prima. Ik spuit ook om en om links en rechts.

@ Sandra: Ik heb de FM in Amersfoort dus ben alleen met de punctie en TP in Utrecht.

@ Yippie: Goed nieuws meis! Ik duim voor je.

@ Snippie: Dus jij bent een stoere meid met tattoes en piercings. Brrr! Ik ben daar veel te veel een watje voor haha. Hoewel ik het bij anderen vaak wel heel gaaf vind.

Ben het verder even kwijt. Ik heb gisteren de laatste pil genomen. Nu wachten op ongi en dan mag ik vrijdag naast de Deca ook de Puregon gaan spuiten.

Weet niet meer wie het vroeg. Botervliegje? Maar met het lange schema word je inderdaad nog een ker ongi tijdens het Deca spuiten en dan begin je met de Puregon. Bij het korte schema is dat niet zo.

Fijn weekend nog allemaal!

Liefs!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hahaha nou chantal , mijn schoonfamilie heeft er nog nooit van gehoord hihi.
    Maar het klinkt idd ieeeeeeeeeee

Hier vandaag gehoord, stiefmama van mijn vriendin is na de 7e kid zwanger van hun 2e kindje.
    Ben echt blij voor hun en had deze maand ook zoiets volgens mij is ze zwanger!!
    Geeft weer moed:D

17. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Jeej meiden gisteravond niet online geweest en nu gewoon veeeel gemist;).

Alleen al de voorpret om een vakantie uit te zoeken..heerlijk...
    Wij willen eind mei begin juni gaan. Gaan last minute boeken zodat we misschien niet tijdens een behandeling komen te zitten en dat die dan afgebroken moet worden. Maar hopelijk zijn we voor die tijd zwanger.

Heb nu ook alweer 3 dagen gonal gespoten. Moest eerst altijd s' avonds spuiten, maar nu omdat ik ander schema en ander medicijnen heb moet ik s' ochtends spuiten. Vind het niet echt handig. Gelukkig kan ik de gonal in zo'n prikpen doen dus die valt reuze mee. Vanaf maandag moet ik de cetrotide gaan zetten en dat is zo'n zelfde naald als bij de pregnyl en ik zie er zooooo tegen op. (ondanks dat ik tattoo heb:)) Maargoed wat moet dat moet....heb er wel de bibbers voor. Pregnyl werd gezet door een dinnetje die verpleegkundige is, maar om daar nu minimaal 10 dagen om 7.30 uur op de stoep te staan, lijkt me niet echt handig;).

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Zo dames was ik weer hihi!

Zora ohh zo'n stoere meid ben ik niet hoor:D!
    Ik heb maar 1 tattoo en straks als we ooit een kindje mogen krijgen dan komt de naam er nog bij :)!
    en heb een bescheide knopje in em neus en een kleine in me lip.
    net als oor bellen hebben kleine ringetjes en hartjes in me oor:D!
    Dus valt opzich mee:D!!
    MIjn tattoo is een vlinder.volgens mij staat hij nog in me foto album;)!staat symbol voor vrijheid en het lijfje is een hart.symbol voor liefde!

Hier net puregon er bij gezet dus nu 2 prikken achter de rug:)!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    goedzo snippie:D

20. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey lieve dames!
    Ik zie allemaal bekenden hier weer langskomen; helaas allemaal meegegaan naar een volgend topic!
    Ik wil me ook bij jullie aansluiten na negatieve test van de cryopoging afgelopen donderdag. Ik wacht nu op mijn ongi en dan mag ik me aanmelden voor ICSI 2. (ongi duurt wel lang vind ik, heb woensdag de laatste utrogestan en progynova gehad)
    Hebben jullie toevallig een lijstje van dit topic? Weet ik wie er allemaal meeschrijven. Ik zal eens even terugbladeren!
    xxx hypo

Deel Deze Pagina