Miepje spannend meid! Zora wat goed meid zo is het idd makkelijker te over zien he want naar alexandra!rustig aan meis KNUFFEL
nog steeds beetje boos hihihi En hoop toch dat het bloed een van deze dagen stopt heh Elifje wil verder!!!
begrijpelijk hoor meissie! Zou ik weer streng toe spreken!!! BLOED van ELIF ga Hier ver vandaan waar we je nooit meer kunnen VINDEN en wel Binnen NU en 2 DAGEN!!Ik geef je dus tot DONDERDAG de TIJD!! nee even zonder dollen lieverd hoop dat je snel door kund
hihih de vorige keer hielp het met het komen van mijn ongi! Dus misschien luisterd het nu ook Hoe voel jij je nu meid nog altijd zo xxx
@hypo meid sterkte. dan toch ongi geworden, altijd even heel confronterend. Alvast heeeeel veel succes voor volgende poging @ Ladouce en SNippie vervelend dat jullie je zo ellendig voelen erdoor. Hou het alsjeblieft in de gaten en anders echt ziekenhuis bellen voor je overstimulatie of zo hebt. @ Springmuis hele dikke knuffel voor je meis. Lucht je hart maar hier wie weet helpt het. @ Zora heerlijk vooruitzicht volgende week en van de zomer. Hier ook de bedoeling eind augustus te gaan dat kan prima ook als je zwanger zou zijn. Hier blijft ongi beetje bruine zooi maar kan goed dat het zo blijft Oef zou ik ook van balen van het vergeten maar zoals snippie zei heeft zkh mij ook gezegd dat je 2 uur speling mag hebben. Ik heb standaard om 8 uur een alarm op mijn mobiel voor het geval dat. @ Ladouce een paar daagjes weg is ook heerlijk. Enne heeft hij zich zeker van het weekend ingeschreven? Dat moest toch van het weekend? Zo das een flinke onderneming naar Gent dat doe je zeker niet graag alleen. @ fm hier gaat hij mee als het vrije dag is van hem en anders niet. Wil niet dat hij er extra vrij voor moet nemen @ Wennes woehoe meis super goed dat je het zelf hebt gedaan! En nu snap ik het. Ik heb gonal in ampullen en moet die dus zelf optrekken met spuitjes en die naalden zijn net zo dik als de pregnyl. @ Botervliegje nog wat formaliteiten dus en dan kan ookvoor jou het echte werk gaan beginnen @ Elif ach meis toch wat naar van je mannetje en begrijpelijk ook. Knuf!!!!!!!!!! En hoop dat bloeden gauw ophoudt dan kun je weer verder. @ vertellen bij onze dochter wist iedereen om ons heen ervan, wij zijn daar heel open in. Deze keer weten ook weer heel veel mensen het. En we vinden het zo fijn al het meeleven wat we mogen ontvangen. @ Yippie smakt terug! Jij bent ooklief....ben je lekker aan het baarmoederbroeden Hier draaien de duimpjes voor je! @ Mijs welkom hier! Spannend bijna voor jou ook de start. En ICSI in eigen cyclus doe je las ik. Dan zit je dus in het UMCG. Ook voor jou vast veel succes! @ 76chantal goed dat je gebeld hebt! Alvast veel succes voor morgen hoop dat alles rustig is en je ook groen licht krijgt om door te mogen @ loontje meid geen verntschuldiging komen lekker aanwaaien als je tijd en zin hebt. Heeerlijk vooruitzicht die cruise @ Miepje balen zeg die inlogproblemen. Spannend voor jou ook weer. Ik hoop dat je donderdag een mooie echo hebt. Heel veel succes! @ mezelf molletje heeft iets geholpen maar hoofdpijn komt alweer opzetten...grrr Nou ja maar even doorbijten he..... Ongi blijft hier wat prut en vieze zooi. Ben benieuwd of het hier bij blijft of dat het dit was. Nog 4 daagjes en dan mag de gonal-erbij..Dan heb ik ook pas echt het gevoel dat het gaat beginnen.
Dank voor jullie lieve 'welkom en succes' reacties! Hier nog twee nachtjes tot we weten wanneer we beginnen!
ik kijk nog even hoe ik me morgen ochtend voel. anders bel ik echt ziekenhui oke? lief dat je zo mee leeft lieverd KNUF
Had vorige keren ook wel in meerdere of mindere mate dus herken het wel. Maar leuk is anders.......maar ja het is niet anders
Nee poffer lieve snippie...Morgenmeteen dat zkh bellen...Weg met eigenwijsheid het is voor je eigen bestwil meid! Knuf!
Jah bel morgen het ziekenhuis wel even.maar alleen als ik dan nog steeds last van me buik heb. ik ga nu lekker slapen. KNUF