@sandra: mijn overstimulatie begon ook na de punctie. Heb 8 dagen in het ziekenhuis gelegen. Had niet alleen vreselijk veel pijn, maar ze hebben me echt voor de dood weg gehaald Wil je niet bang maken, maar denk goed om jezelf hoor. Wanneer je veel buikpijn en een opgezette buik krijgt, meteen bellen en niet laten afschepen. @Elif: ja, een bloeding na een miskraam is inderdaad erg moeilijk en confronterend. Na mijn miskraam was mijn cyclus keurig 28 dagen, terwijl ik anders altijd een cyclus van 31 of 32 dagen heb. Helaas is het daarna niet meer helemaal goed geworden, daarom moest ik deze keer ook aan de primolut en de clomid. Ieder lichaam reageert toch weer anders. Hoop dat het bij jou allemaal snel weer op orde is. @Wennes: voor jou morgen dus de eerste fm. Spannend hoor. Hoop dat de medicijnen deze keer wel hun werk doen. Moet nu toch wel een keer goed gaan! Ik duim voor je!
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 2e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: 1e ICSI in eigen cyclus Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF SPUITEN EN SLIKKEN: Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Chantal76: Decapeptyl, duphaston in afwachting van ongi(dan meteen verder, als alles rustig is) Botervliegje: 8-2 decapeptyl/? gonal-f Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Ladouce: 27-1 Decapeptyl/29-1 Puregon Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Lisa 22-1 aan de pil, microgynon Miepje: 28-1 clomid Robing: 31-01 Cetrotide / progynova AFSPRAKEN: Ladouce: vrijdag 5-2: 1e fm Wennes: Vrijdag 5-2: 1e fm Snippie23:Vrijdag 5-2: 1e fm Miepje: zondag 7-2: 2e fm Lisa : 11-2 echo om te kijken wanneer beginnen met spuiten lucrin Zora vrijdag 12-2: 1e fm Robing : vrijdag 12-2 echo Alexandra80: dinsdag 16-02: 1e fm MMarian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT
Heb net een mailtje gestuurd naar de oom van een vriendin van mij. Hij doet accupunctuur, en heel veel mensen hebben wat aan hem gehad! Ben eigenlijk zelfs aan het twijfelen mijn man te sturen al is het maar om hem rustiger te maken!
Elif ik heb je advies opgevolgd en heb protifar gehaald! wist niet dat het een dieetvoeding was hahaha. ik volg jullie advies op want ik wil dat ook niet meemaken! Kost trouwens ook niet zo duur 9.75. ik ga nu de eerste schepjes in een glas doen dus hoop dat het nu allemaal goed blijft. Bedankt dames
hahaha ja het is eigenlijk voor mensen met ondergewicht. Maar het helpt echt, want de eiwitten stegen daardoor weer in mijn bloed en dat was goed! het is wel niet mmmmmmmmmmm lekker. Maar het ging wel ineens de goede kant op. En nu op naar je punctie en een mooi wondertje graag gedaan meid xxxx
Ik heb de eerste glas op! was niet zo lekker maar het is wel voor een goed doel! Hoop dat de punctie gauw is en ik hoop ook dat het dan raak is net zoals bij jou/jullie!
hahah ja niet erg lekker heh brrrrrr. Je kunt het ook met melk of chocomel mengen heh, wel rustig anders krijg je klonter ieeeeeeuw. We hopen op een mooi beebje in nov/ dec
hallo lieve kanjers!! was ik weer!!! heb helaas wel moeten huilen op het werk. er werd gevragad hoe het met me ging dus tjah toen kwamen de tranen. maar verder heerlijk gewerkt! Mijn mannetje is ook heel lief voor me en zei ook al lieverd laat die hufters we komen er wel!we verzinnen wel wat.maar we zetten niet onze wens in de ijs kast voor hun. lief he! Ik ga het weekend heerlijk genieten met me man !en goed praten over wat ik ze ga vertellen maandag! maar ga niet mijn wens laten verpesten en ook niet mijn weekend door hun! KNUF
Goedzo meid!!! That's the spirit. Jullie komen er wel. Ik heb een mailtje gestuurd voor acupunctuur en ik denk dat ik morgen ff bel als ik nog niks heb gehoord. Ik ga mijn man ook meenemen, want ik lees vanalles wat misschien een goede uitstraling op hem kan hebben. En baat het niet schaad het niet!
Spiegel Ik kijk in de spiegel en zie een vrouw. Een vrouw met die veel kracht uitstraalt een vrouw die weet wat ze wilt! Maar dan Kijk ik nog eens goed in de spiegel en zie dat die vrouw in de spiegel. verscheurd word door haar emoties ze lacht wel in de spiegel maar wat men niet ziet deze vrouw heeft heel veel verdriet. Maar dan kijk ik nogmaals in de spiegel en zie dat die vrouw in de spiegel, haar kracht verloren heeft ,haar energie is op deze vrouw heeft geen zin meer om te moeten vechten. Dan kijk ik voor de laatste keer goed in de spiegel en zie Dat die vrouw in de spiegel. Niet meer weet wat ze wil en wat ze kan doen. Kortom de spiegel is het vertekende beeld van hoe iemand zich echt voelt
Ja het zal wel op niks uitlopen( weer negatief maar na mijn grote hoop bij de 2e tese ben ik wat voorzichtig) Maar heb zoiets het kan hem ook helpen met zijn stress e.d Hij staat er iig voor open.
Maar mijn man zegt heel blij, ik vind het niet leuk als je veel op internet zit, maar je vind wel iets voor mij
Tjee, drie 1e fm metingen vandaag. En ik hoorde gisteren bij info ochtend en prikinstructie (na even aandringen) dat ik vandaag ook mag komen. Onverwacht toch deze cyclus al starten! even spannend of m'n follikel niet al te groot is anders wordt het volgende ronde starten.. ik moet ook vroeg. Ik kom het melden!
@FM dames: hoop dat jullie straks allemaal goed nieuws hebben! @acupunctuur: Ik zit er nu ook aan te denken om eens te informeren bij een acupuncturist. Ik heb alleen ook gelezen dat je daar al ruim voor het beginnen van een nieuwe poging naar toe moet. Wie heeft daar ervaring mee?? @Elif: hoestie meis? Wel fijn dat manlief open staat voor jouw suggesties. @Mijs: Zo, dat gaat ineens snel bij jou! Wat super dat ze je meteen laten aanmelden. Ik ben heel benieuwd naar jouw ICSIervaringen in eigen cyclus (aangezien dat nog maar zo weinig voorkomt). Is het bij jullie zo dat je dan 6 pogingen in eigen cyclus krijgt ipv 1 gestimuleerde cyclus? Hier heb ik bevestigd gekregen gisteren dat we inderdaad weer kunnen starten binnenkort. (jippie!!!!!!) Volgende week naar de fvp en dan gaat 21 febr de eerste spuit er weer in! Verder gaat t inmiddels ietsje beter na een moeilijke week. Ik merk dat alle spanningen er toch aardig hebben ingehakt bij mij. Ik ga met erg veel tegenzin naar mijn werk en ik vind t moeilijk om te genieten van de "gewone" dingen. Kortom: beetje depri-periode. Maandag ook behoorlijk last gehad van mijn ongi, dus dat zat ook niet echt mee. Gelukkig heb ik wel een goed gesprek gehad met mijn leidinggevende die zich kan voorstellen dat t een verwarrende en moeilijke tijd is. Ik ga iig met de arbo-arts praten om te kijken wat we evt kunnen doen om t wat dragelijker te maken voor mij. En ik ga maar s even met mijn huisarts praten om te kijken of ik wat mentale ondersteuning kan krijgen (psycholoog ofzo). Heeft iemand van jullie hier evaringen mee? Zit dus ook aan acupunctuur te denken, maar dat is alleen fysiek en ik denk dat t wel goed is om ook met iemand te kunnen praten. Op zich heeft t wel heel erg opgelucht dat ik er wat meer open over ben nu richting leidinggevende en collega's. Ik voel me daardoor al weer een stuk beter. Nou ladies, ik zal straks even komen spieken hoe de afspraken zijn verlopen! xxx hypo
mooi dat je gelijk kan beginnen! snippie veel s6 straks en natuurlijk wannes en ladouce ook! ik moet straks om half 10 dus ben weer benieuwd. elif ik heb je drankje weer ingenomen hoor hahaha, smaak niet echt in de vroege morgen maar goed het is voor een goed doel.
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 2e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: 1e ICSI in eigen cyclus Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF SPUITEN EN SLIKKEN: Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Chantal76: Decapeptyl, duphaston in afwachting van ongi(dan meteen verder, als alles rustig is) Botervliegje: 8-2 decapeptyl/? gonal-f Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Ladouce: 27-1 Decapeptyl/29-1 Puregon Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Lisa 22-1 aan de pil, microgynon Miepje: 28-1 clomid Robing: 31-01 Cetrotide / progynova Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE AFSPRAKEN: Ladouce: vrijdag 5-2: 1e fm Wennes: Vrijdag 5-2: 1e fm Snippie23:Vrijdag 5-2: 1e fm Miepje: zondag 7-2: 2e fm Lisa : 11-2 echo om te kijken wanneer beginnen met spuiten lucrin Zora vrijdag 12-2: 1e fm Robing : vrijdag 12-2 echo Hypo: vrijdag 12-2 fvp Alexandra80: dinsdag 16-02: 1e fm MMarian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT