Spannend alle FM dames, Suucces, hoop op een mooie oogst!! @Elif meid, fijn dat je man open staat voor jou suggesties. Hier is steeds meer het besef dat deze poging mogelijk zomaar door de wc gaat. Eerste poging is toch al geldend bij begin hermoonstimulatie. Wordt daar toch echt niet blij van. Val nog wel iets af, dus hopenlijk lost alles zich goed op binnen, maar 30 follikels die in 1 week weg moeten zijn.... ik heb er een hard hoofd in. Dames give me some fire en brand een kaarsje met me!! Chantal
Goedemorgen meiden! Jullie hebben weer lekker veel gekletst zeg haha. Ladouce, Wennes en Snippie: Succes bij de 1e FM. Hopelijk ziet het er bij jullie alle 3 goed uit. Sandra: 23 follikels al, inderdaad goed oppassen voor overstimulatie. Ik heb het gelukkig niet gehad maar zat er vorige poging tegenaan met ruim 25 follikels. Ze hebben me toen heel goed in de gaten gehouden. Daarom moet ik nu ook 100E Puregon spuiten ipv 150E. Miepje: Wat een goed nieuws lees ik bij jou. Yes! Dat mag ook wel een keer. Alles ziet er goed uit dus bijna de TP. Goed zeg meid. Elif: Fijn dat het bloeden bijna over is. Kan me voorstellen dat het heel confronterend is. Hypo: Jullie mogen weer gaan starten? Super zeg. Op naar 21 februari! Mijs: ook jij succes bij de FM> Hopelijk is ie nog niet te groot en mag je door. Snippie: Wat belachelijk zeg wat er gebeurd op je werk. Je werkgever heeft geen bal met jullie kinderwens te maken. Dit soort dingen maakt me zo kwaad. Bleh! Gewoon voor je kinderwens gaan! Werkgevers genoeg. Alhoewel ik me kan voorstellen dat dat makeklijk gezegd is. Hier gaat vanavond dan eindelijk de 1e Puregon erin, weer een mijlpaal. Daarna heb ik een verjaardag, gezellig. Maandag gaan we lekker en midweekje weg. Laptop gaat mee, maar weet niet of ik veel online ben. Maar voor die tijd ben ik er nog wel even hoor. Wil jullie wel een beetje in de gaten houden hier.
jeetje meiden jullie hebben 's morgensvroeg goed gebabbeld hahaha. Hypo wat goed nieuws meid, heerlijk! Chantal ik duim voor je en steek een kaarsje aan echt waar!!! Zora op naar vanavond spannend hoor!! Mijs de eerste fm geeft je echt het gevoel we zijn bezig vond ik dan. Over de acupunctuur, ik houd in mijn achterhoofd dat het nooit wat zal uithelpen, maar ook voor mijn man vind het ik het de moeite waard. Ik ga hem straks eens bellen. En dan ook vragen wat hij denkt.
Ons is verteld dat een poging pas geldt bij een punctie. Vraag t anders nog even na bij het zh! Hoe zat t nou verder bij jou dan? Te veel follikels zodat je niet door mocht? Ik probeer terug te lezen, maar ik kan t niet zo snel vinden..... Groetjes, hypo FMdames: al nieuws?
jeetje 8 maart pas een afspraak bij de acupuncturist pfff na ja ik wil dat mijn man meegaat. En aangezien hij maar weinig vrije dagen heeft en we die voor het zh nodig hebben kan het alleen 's avonds en dat zat al ver vol. We zien het dan wel.
ben weer thuis en...... moest weer bloedprikken want ik had iets vocht in mn eierstok dus dat kan duiden op een eisprong...... als het zo is dan moet ik stoppen.... dacht vandaag wat positieve nieuws te krijgen maarja. ik heb normaal iedere maand als ik een eisprong heb altijd veel bloedverlies maar dat heb ik deze dagen niet gehad dus ik denk persoonlijk dat er niks is gesprongen maarja hopen dat ze gauw bellen.
*breekt even in* Ons is ook verteld dat een poging pas een poging is na een punctie en labwerk. Ligt er ook aan hoe het ziekenhuis declareert dus check dat even héél erg goed dames!! Als ze de behandeling niet onder IVF/ICSI declareren is er niks wat de ziektekostenverzekeraar kan doen succes allemaal, ik hoop op heel veel 2010 babies groetjes
ja elif de medicatie moet dat tegen houden dus daarom denk ik ook niet dat ze zijn gesprongen... ze zei ook dat ik morgen gewoon terug moest komen en zondag afspraak maken voor de punctie.... vind het allemaal zo dubbel op.... want mijn gevoel zeg dat er niks is gesprongen want ik verlies altijd een hoop bloed als ik mn eisprong heb maarja je weet nooit
ja en met zoveel :O dat is echt opletten dan . pfff ga maar wel netjes door met die heeeeeerlijke drank hihi Ik duim voor een goede punctie zondag!
ja dat ga ik zeker doen maar je gaat dan weer twijffelen en je bent zo onzeker van wat als die wel is gesprongen.... hoop dat ik over een half uurtje word gebeld
ja pff wat is dat toch allemaal de laatste tijd iedereen maar pech of zorgen enz Ik word er soms echt niet goed van Ik duim dat ze over 5 minuten bellen
Hoi dames ik ga proberen te reageren maar jullie schrijven zo veel hihi!dus sorry als ik iemand vergeet!! @hypo meid wat fijn dat je kan beginnen spannend!dan komt het al snel dicht bij he! @Mijs ik hoop dat hij niet et groot is.Spannend hoor meissie! @Chantal meid ik brand ook een echt kaarsje voor je @Sandra Meid wat balen zeg allemaal Hopelijk heb ej nog geen eisprong gehad en kan je gewoon door en meid let goed op je zelf! @zora wat fijn weer een mail paal! Jah vind het ook schandalig.Mijn man en ik zijn er dan ook al over uit gepraat we weten wat we willen en hoeven daar echt niet ellen lang over te praten. @Elif balen dat je dan pas kan!Hoe is het verder met je lieverd?Is het bloeden nou al gestopt ik hoop het zo ! uhm volgends mij heb ik nu iedereen gehad @hier van morgen echo gehad.en netals de vorige keer alleen nu iets beter.heel veel kleintjes zowel links als rechts. Vanmiddag word ik etrug gebeld of ze het toch om hoog gaan doen.ondanks de bijwerkingen. Die spuit die alles plat legt legt iets te goed alles bij me plat. Maar het is totaal geen teleurstelling mijn man en ik waren er al vanauit gegaan.Vandaar dat mijn banner ook gewoon op 35 dagen in gesteld staat vanaf het begin van mijn cyclus. Maandag weer terug Nou dames ik gaat nu lekker relaxen! fijne middag nog KNUF
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 2e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: 1e ICSI in eigen cyclus Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF SPUITEN EN SLIKKEN: Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Chantal76: Decapeptyl, duphaston in afwachting van ongi(dan meteen verder, als alles rustig is) Botervliegje: 8-2 decapeptyl/? gonal-f Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Ladouce: 27-1 Decapeptyl/29-1 Puregon Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Lisa 22-1 aan de pil, microgynon Miepje: 28-1 clomid Robing: 31-01 Cetrotide / progynova Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE AFSPRAKEN: Ladouce: vrijdag 5-2: 1e fm Wennes: Vrijdag 5-2: 1e fm Miepje: zondag 7-2: 2e fm Snippie23:Maandag 8-2 2e fm Lisa : 11-2 echo om te kijken wanneer beginnen met spuiten lucrin Zora vrijdag 12-2: 1e fm Robing : vrijdag 12-2 echo Hypo: vrijdag 12-2 fvp Alexandra80: dinsdag 16-02: 1e fm MMarian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT
ik ben gebeld... GOED was alles dus ik moet gewoon morgen weer komen en dan WEER bloedprikken maar dan willen ze weten op welke dag van de cyclus dat ik zit. Dus gelukkig is alles goed.
@hypo, ik heb inderdaad veel te veel follikels. Op dag 10 van de stimulatie meer dan 60. En ook al grote van rond 20mm erbij. @MMM meiden Ik wist eigenlijk ook niet beter dan dat een poging pas een poging is als er een punctie is. Maar de verzekeraar heeft op de site staan dat de poging geldend is vanaf hormoonstimulatie tot 11e week zwangerschap. Ik heb het uitgedraaid en neem het mee donderdag. Als het nodig is kunnen we het erover hebben. @Sandra. Ik hoop mee dat het niets betekend, ik heb altijd wat vrij vocht in mijn buik. wordt soms wel opgemerkt door de gyn, maar vaak niet. Groeten Chantal
@botervliegje, het heeft wel een reden hoor. Ik heb een drain in mijn hoofd, het vocht wordt afgevoerd naar de buikholte. Niets ernstigs dus en niets engs. Chantal