Lieve Alexandra weer welkom hihihi. Bloed gaan prikken vanmorgen, vanmiddag hoor ik hoe hoog het hcg nog staat. xxx
ik hoop dat ie op 0 staat. Over het bloedverlies moest ik me nog geen zorgen maken tot 14 dagen was normaal, vandaag hier dag 11, wel bruin maar we wachten dan maar af .....
Elif goed datje ff gebeld hebt en dat ze dat controleren Bij mij was het hcg 2 weken na de miskraam weer op 0. Hoop dat het voor jou op 0 staat en je verder kunt en dat het bruine ook gauw stopt Ladouce meid je hebt de punctie nu achter de rug, hoop dat het meegevallen is en op een mooie oogst!
ja ben ook erg benieuwd naar Ladouce! Alexandra het hcg was 2 weken geleden nog maar 79 dus neem toch aan dat het flink gezakt is, op 0 nu dus. Niet te geloven dat ik daar blij mee zal zijn pfff
goede morgen meiden, mn bloed was weer goed dus ik mocht gisteren om 21.30 uur de pregnyl zetten. heb dus maandagochtend de punctie. elif ik hoop ook dat de hcg op 0 staat. zal voor je duimen.
Ladouce hoe is het gegaan meis!Ik hoop goed Sandra spannend zeg!!! Elif meid ik duim heel hard dat het dan op 0 staat! dan kan jer weer verder he lieverd! KNUF
meiden wat gebeurt hier veel.. goed om te lezen.. Ladouce ik hoop dat het goed gegaan is.. elfi: hoop idd voor jou 0 dat zou fantastisch zijn. wens je ook veel sterkte. all: weet niet meer waar iedereen precies zit maar suc6 met daar waar je mee bezig bent.. een knuffel voor jullie.. hier gaat het goed.. af en toe wat gerommel in de buik wat steekjes en zo maar goed hoort er allemaal bij.. Ben we emotioneeler.. we zullen het zien over een week weten we het. liefs yippie
yippie wat spannend zeg!!!! Dank jullie meiden hoop ook echt dat het dan op 0 staat. Ik wil verder!!! maar neem aan dat het tot de ongi zowiezo op 0 staat.
Meiden bedankt voor het duimen. Ben weer terug uit Gent. Lig op de bank met flaptopje op schoot. Gisteravond naar Gent gereden, was erg prettig om daar te overnachten. Vanochtend om 7 uur in het ziekenhuis, eerst even 3.500 euries aftikken anders doen ze niets. Daarna mannetje z'n ding doen en inleveren en toen wachten. Er waren 2 stellen voor ons en toen mocht ik. Nou dat ging echt anders dan in Rotterdam. Ik moest zo'n operatiejurkje aan, mocht wel bh en slip (slip tijdelijk) aanhouden. Kreeg een infuus en toen weer wachten tot ik aan de beurt was. Na 20 minuten mocht ik de behandelruimte in. Gezellig beentjes in de beugels (en ja tuurlijk slip uit), arts deed een en ander. Dacht eerst dat ie niet zo aardig was maar later bleek dat hij een enorme droogkloot was wat betreft humor (helemaal mijn ding). Nadat alles voorbereid was mocht manlief komen, niet eerder, moest volgens arts eerst helemaal proper , dus gedesinfecteerd en onder de blauwe lakens. Vervolgens pijnstilling in baarmoeder en pijnstilling via infuus. Daarna heeft ie de punctie gedaan en echt alles uitgelegd, was echt helemaal super, heel relaxed en ik moet zeggen die pijnstilling was perfect. Ik schrok echter wel want ze kijken direct nadat de follikel leeg gezogen wordt of er een eicel in zit en de eerste 2 follikels rechts waren dus leeg. Ik kreeg echt visioenen van een mislukte poging. Maar nee dus, 6 eicellen zijn er geoogst. Nu afwachten en morgen bellen om te horen hoeveel er bevrucht zijn. De rit terug naar Nederland was ok, heb mezelf geinstalleerd op de achterbank met dekentje en kussentje en nu lig ik op de bank en kom er voorlopig niet vanaf.
@ladouce, Spannnend meid, hoop op een aantal goede bevruchtingen, doe het maar rustig aan en laat je verwennen. @elif, hoop voor jou dat woensdag alles op 0 staat en je weer verder kan kijken. En acupunctuur voor de man... ik ken het niet, maar waarom niet, zou het zeker proberen als je man er achter staat. Chantal
ladouce spannend hoor.. leef helemaal met je mee.. hoop dat je niet te veel last heb van de pijn.. goed drinken helpt ook goed haha.. elfi: idd het gaat snel.. ik zei tegen mijn man gaan we gewoon de 14e testen of eerder. hah hij zegt moet jij weten. maar nu heb ik 25 janu de overtrille gespoten voor het laatst.. wannneer zou je dan redelijk serieus kunnen testen.. kan iemand mij daar wat over vertellen.. liefs yippie liefs yippie
poeh dat zou ik niet weten ik heb dat niet gehad. ik hoor van sommigen al na 8 dagen dat de ovitrelle uit het lichaam is???
ik zit nu al 7 dagen naar de terug plaatsing dus dat zou makkelijk kunnen. weet je wat het is heb best een druk weekend voor de boeg.. en enerzijds heb k zoiets ze zeggen niet voor niets 18 dagen naar de punctie dat is voor ons 14e. maar ja anders zijds wil je er ook samen even van genieten.. ben nog even in dubio.. maar we zullen zien.. liefs yippie
ik had dus bij de cryo een positieve test 10 dagen na de tp. Maar met die medicatie weet ik het niet??