Dat is pas mooi nieuws Zora, het bgeint nu echt te korten. Hier nog 5 dgn mijn provera tabletjes. Verder rustig weekend gehad.
Goed nieuws Zora, heel veel succes !!!! Word nu spannend hé !? Ik wacht op me ongi, dus nog niets spannends te melden .....
He zora wat gaaf!!! super hoor.. hier woensdag de 1e fm meeting.. kan iemand mij vertellen hoe veel je er gemiddeld ongeveer heb..dit is voor mij op dag 8. liefs yippie
Daar is echt niets van te zeggen Yippie, dat verschilt per vrouw en zelfs ook per keer. Je meot echt wachten tot woensdag. Spannend hoor. Wennes en Loontje; Nog steeds aan het wachten dus/ Hopelijk schiet het voor jullie ook op. Elif; Dank je wel meid!
Woepieeeee!! Zora, voor jou begint het bijna weer. Spannend hoor en wat super dat je nu eerder mag beginnen. Ik zit nu op dag 6 van Primolut en voel me erg misselijk Vrijdag de laatste twee en daar ben ik errug blij om. Dan wachten op mijn ongi, zal zondag wel ongeveer zijn. Volgens mijn moeder die in het ziekenhuis werkt, kan je heel veel bloed verliezen en erg veel last hebben van pijn en misselijkheid. Geen goed vooruitzicht dus . Nou ja, we wachten af....
Hey Miepje, Ik heb ook 1x een primolut kuur gedaan, omdat mijn menstruatie maar heel kort en weinig is. Toen gedaan om te kijken of met primolut mn ongesteldheid langer en meer was.....maaruh.... echt niet hoor, was hooguit 1 dag langer ongesteld, maar echt niet erger. Dus verschilt echt per persoon hoor!!! Hoop dat je er niet super veel last van zult hebben!
Miepje: Hopelijk valt het voor jou mee meid! je mag meteen weerd oor toch nadat je ongi bent geworden? Loontje: Wanneer verwacht jij je ongi? Wennes: Nog 3 tabletjes toch? Al ongi in aantocht? Krijg jij straks eigenlijk lang of kort schema? Yippie: Hoe is de 1e FM gegaan? Hier nog 2 daagjes tot de 1e Deca, eindelijk na al dat wachten! Pfff! ben benieuwd of er zich nog meer meiden aanmelden tis hier namelijk nog erg rustig vergeleken met bijvoorbeeld December en Januari topic.
@Zora: ik verwacht deze week me ongi, maar heb geen flauw idee of het langer kan worden door de ICSI-behandeling vorige maand. @Yippie: Hoe is het vandaag gegaan ? Hoeveel follikels heb je ?
Bij mij duurde het wel wat langer door de ICSI Loontje, maar mijn cyclus is al heel snel ontregeld dus was bij wel te verwachten. Is jou cyclus normaal wel altijd heel regelmatig?
Ik mag meteen op cd 2 beginnen met de gonal. Idd nog 3 tabletjes en hopelijk komt de menstruatie dan binnen een dag of 4. Nog 2 daagjes voor jou.
O das wel lekker Wennes, dan heb je de punctie nog eerder dan mij als alles goed gaat. (En daar duimen we voor).
@lindinha, ik hoop dat het bij mij dan ook mee zal vallen. Nog twee dagen en dan de laatste pilletjes. @Zora, ik mag inderdaad gelijk door als ik ongi ben geworden. Dan moet ik van dag 3 t/m 7 clomid slikken en op dag 10 voor een echo. Volgens de gyn zal mijn eisprong dan eerder zijn dan normaal, dus hopelijk over ongeveer 3 weken een terugplaatsing. En wat mij betreft ook de laatste, ik hoop dat al onze moeite nu toch eens beloond zal worden
@ Zora; Ik heb zelfs met gonal etc steeds pas een goed ei op cd 24 a 25 dus spuit meestal wel meer dan 3 weken. Maargoed hoop natuurlijk ook dat ik met dit nieuwe medicijn wel eindelijk eens snel meerdere goede follikels krijg. krijg jij het langschema???
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Zora: 1e ICSI na mislukte IVF Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Herma: 3e IVF Botervliegje: 1e IVF Yippie: ICSI Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Sandra: 1e IVF AFSPRAKEN: ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT: Heb maar even weer een mooi lijstje gemaakt. Volgens mij staat iedereen erbij, maar mocht ik toch per ongeluk iemand vergeten zijn, wil je jezelf er dan bij zetten?
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Zora: 1e ICSI na mislukte IVF Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Herma: 3e IVF Botervliegje: 1e IVF Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Sandra: 1e IVF AFSPRAKEN: Yippie zaterdag 23-1 : 2e fm ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT: hoor hier niet maar hier is het wel gezellig.. liefs yippie
Hoi! ik wil me hier ook aanmelden.. en een aantal van jullie ken ik (helaas, had jullie graag op roze gezien) nog van het nov/dec topic, Onze ICSI is in december afgebroken omdat er maar 1 eitje was gegroeid dat groot genoeg was, had nog een heleboel kleinere, maar ivm de kerstvakantie kon ik niet verder gaan stimuleren, omdat de punctie dan in de vakantie zou vallen, en dan was er niemand aanwezig (zucht..) toen om de dag pregnyl gespoten en moesten we het zelf verder proberen.. wat natuurlijk niet is gelukt met 'onze' 3000 zaadcellen.. nou hebben we ons nieuwe schema binnen en het draait allemaal om het nummertje 19 dus hopelijk brengt het dit keer geluk! 19 februari begin ik met Lucrin en 19 maart is de evt. punctie. ook spuit ik dit keer 150ie Menopur ipv de 112.5 die ik vorige keer kreeg omdat er verhoogde kans was op overstimuleren.. dus afwachten maar Wil iedereen enorm veel succes wensen! en hoop in dit topic iedereen op roze te zien gaan! Liefs!
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Zora: 1e ICSI na mislukte IVF Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Herma: 3e IVF Botervliegje: 1e IVF Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Sandra: 1e IVF Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging AFSPRAKEN: Yippie zaterdag 23-1 : 2e fm ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT: