FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: 1e ICSI in eigen cyclus Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 31-01 Cetrotide / progynova / utrogestan Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl/? gonal-f Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE AFSPRAKEN: Miepje: zaterdag 13-2 TP 1 cryo Snippie: Zondag 14-2: 5e FM Zora: 15-2 2e FM Wennes: maandag 15-2 4e FM Alexandra80: dinsdag 16-02: 1e fm Chantal76: vrijdag 19-02 1e FM Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Robingt : 12.02 echo, 17.02 ontdooien, 18.02 TP !!!! Hypo: 3-3 uitgangsecho TESTEN: 23-2: Ladouce 26-2 Sandra ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT
Huh, Snippie is toch nog niet zover, of heb ik ineens iets gemist? Ik hoop toch echt dat de weg al eerder voor ons vrij gemaakt wordt. Geloof dat Ladouce de eerste is, die moet het roze wolkje maar naast ons parkeren, dan kunnen we allemaal opstappen
hey meiden, hier ben ik dan eindelijk. heb hele hectische dagen achter de rug, zoals ik al eerder beschreven had in het ivf icsi topic, rondom problemen op het werk, er zijn heel veel dingen in negatieve zin veranderd, camera's zijn er opgehangen in de winkel, nu afgelopen dinsdag te horen gekregen dat de winkel per de volgende dag overgenomen werd, mijn collega de zus van mijn beste vriendin ontslag gekregen en van alles nog meer. ik heb mij hierdoor gisteren ziek gemeld op mijn werk, en vanochtend werd ik om 9 uur uit mijn bed gebeld want ik moest om half 11 bij de bedrijfsarts verschijnen, ik heb daar aangegeven van de ivf en de spanningen en de spanningen op de werkvloer, en heb een week rust toegezegd gekregen. ook heb ik afgelopen dinsdag een sollicitatie gehad, en ben daar aangenomen, en kan al per 1 mrt. beginnen als dit mogelijk is op mijn huidige werkplek. ik heb zojuist vanavond mijn ontslag ingediend, en kreeg ook volledige medewerking indien dit mogelijk was, en anders wordt het per 1 apr. ook heb gisteren de echo gehad, en we hebben groen licht gekregen voor de behandeling. vanmiddag dus de medicijnen opgehaald bij de apotheek, en vanavond de eerste spuit weer gezet. 25 febr. start ik met progynova en 16 mrt. heb ik de echo weer. ik hoop dat dan de tp zal zijn rond 22 mrt. en hoop dat dit dan allemaal te regelen is op mijn nieuwe werkplek. heb namelijk hier niks over verteld, wel vroeg mijn nieuwe werkgever mij of ik kinderen had, en zei mij dat ik dat zeker moest doen want dat was het mooiste wat er is. dus verwacht ook eigenlijk geen problemen mocht ik straks zwanger raken. pfffff, hectische dagen dus.
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: 1e ICSI in eigen cyclus Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 31-01 Cetrotide / progynova / utrogestan Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl/? gonal-f Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE AFSPRAKEN: Miepje: zaterdag 13-2 TP 1 cryo Snippie: Zondag 14-2: 5e FM Zora: 15-2 2e FM Wennes: maandag 15-2 4e FM Alexandra80: dinsdag 16-02: 1e fm Chantal76: vrijdag 19-02 1e FM Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Robingt : 12.02 echo, 17.02 ontdooien, 18.02 TP !!!! Hypo: 3-3 uitgangsecho Lisa: 16 mrt. echo TESTEN: 23-2: Ladouce 26-2 Sandra ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT
pffffffffff Miepjeongelooflijk wat een spanning wow cryootje nu in je buik!!! Ikga duimen! Enne zie dat ik het weer lekker omschreven heb god ben echt in de bonen vandaag. Ik bedoel idd dat snippie als één van de eersten op roze moet en de weg effentvoor demensen na haar. Maar eerst ladouce en sandra........als één schaap over de dam is Lisa had ook al in je eigen topic gereageerd. Goed nieuws dat je doorkunt en je nieuwe baan. Hoop dat alles nu een positieve draai neemt voor je
mijs geweldig hoop op een goede bevruchting en mooi embryootje. Miepje, dat is ook egweldig nieuws, vandaag is een goed begin voor veel meer goede berichten de komende weken. Chantal
Heel even snel reactie op miepje nee ben nog niet zo ver!heb dinsdag punctie ! Ladouche en Sandra enzo zijn eerst.mijn nod is ergens 4 maart
Goede morgen dames, nu even uitgebreid reageren. Miepje succes vandaag meid!dat hij/zij heerlijk mag blijven zitten Lisa meid wat een hectische dag zeg! Wel fijn dat je bent aan genomen bij je nieuwe werk!en gelukkig heb je nu even een weekje vrij! En spannend day je door kan meid! Ik duim dat alles lekker gaat verlopen meis! Robing spannend meid! KNUF
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: 1e ICSI in eigen cyclus Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 31-01 Cetrotide / progynova / utrogestan Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl/? gonal-f Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE AFSPRAKEN: Miepje: zaterdag 13-2 TP 1 cryo Snippie: Zondag 14-2: 5e FM Zora: 15-2 2e FM Wennes: maandag 15-2 4e FM Alexandra80: dinsdag 16-02: 1e fm Chantal76: vrijdag 19-02 1e FM Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Robingt : 12.02 echo, 17.02 ontdooien, 18.02 TP !!!! Hypo: 3-3 uitgangsecho Lisa: 16 mrt. echo TESTEN: 23-2: Ladouce 26-2 Sandra ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET ISGELUKT Yippie.
@ All; heb ff een vraagje. Ik moest deze keer s'ochtends spuiten ivm de cetrotide en dat doe ik dus steeds om 7.15/ 7.30uur alleen vanochtend heeft mijn wekker het dus niet gedaan en schrok ik wakker om 8.15uur. Dus heb nu 1 uur later de gonal en de cetrotide gespoten. Zou dit heel erg zijn?????
Hee wennes, tegen mij is gezegd dat met name de cetrotide binnen 24 uur gezet moet worden. Een uurtje later weet ik niet hoe erg dat is. Ik zou even met het zh bellen.
miepje ben ook erg benieuwd. Snippie jij bijna de punctie spannend zeg. Hier elif weer beetje boos, weer bruin ga toch weg!!!
morgen wete ik het pas 100% zeker hoprlijk word hij woensdag. de week er op kan ik geen vrij namelijk:S! dat kan echt niet!!! we hebben dan voorjaars vakantie rooster
nee dat kan niet maar dan zouden ze toch echt een andere oplossing moeten zoeken. want akn dan echt geen vrij.er is dna gewoon weg geen inval voor mij. mara we gaan er vanuit dta ik morgen een top echo heb hihi gisteren wel bloed verloren na het seksen ,maar was gelukkig snel weg,