ahhhhhhhh lieverd!!! en meid je zeurt niet!!!! Aan de ene kant begrijp ik je man,maar hallo dit is niet de eerste keer dat hij dit hoord lijkt me dus erg jammer dta hij nu zegt dat je ego bent.Jullie wachten al 4,5jaar poeh is wel lang genoeg lijkt me!!! KNUFFEL
ja hij heeft heel veel hoop gekregen weer door de verhalen, alleen waren dat mensen waar wel zaadcellen bij gevonden waren.( bij hem alleen onvolgroeide toen) heel veel symptomen kloppen bij hem wel wat je op internet vind. Ik weet het allemaal niet meer.
@ Elif: he meis wat vervelend. Je zeurt helemaal niet hoor. Kan het niet zijn uit onzekerheid of dat hij er ff doorheen zit??? Echt proberen om er samen over te praten. Dikke KNUFFFFF @ Snippie: joehoe woensdag.... Ik zou nog wel gaan werken, maar het is en blijft lastig he, werk en de MMM. @ Alexandra: Heb niet meer gebeld. In het weekend kan ik fertiliteit niet bereiken, maar zal het morgen wel even zeggen.
Wennes ik laat het morgen geheel aan me baas over. als zei zegt hoeft niet want we hebben het nu al gegeregeld laat ik het zo. elif lieverd bahh zeg!moeilijk
Elif, wat vervelend zo'n man die dan weer dit, dan weer dat signaal afgeeft. Wat zul je je gefrustreerd en alleen voelen! Bah! Knuffel voor jou! Hier was de Tp prima, beetje vervelend door een overvolle blaas (niet zo duwen!!), maar hij zit er in! Arts was tevreden over de kwaliteit van valentijnsemmy, dus de hoop groeit
meiden we hebben daarna even rustig kunnen praten. Het is allemaal heel erg zwaar voor nl mensen is het al zwaar kid, maar voor een turkse man is dit nog zwaarder! Turkije is het gewoonweg verboden dus komen hier nooit mee in contact. Onderhand heb ik hem alles uitgelegd, en hij snapt het nu ook weer. Die hoop wat in mijn hem steekt is zwaar maar houdt hem soms ook tegen. Nu heeft hij weer zoiets ja idd dit is de beste weg. Broers van hem wil hij neit ( zat hij wel mee in zijn gedachten) maar hun zou dit ook moeilijk worden in de toekomst. Pfff het is zoiets afschuwelijks dit hadden we nooit vroeger verwacht. Op naar maart .
Mijs het is idd frusterend maar we voelden ons beiden erg alleen. Hij alleen hier, nooit een kindje van hem te verwachten is voor turkse mannen toch wel heel erg zwaar. Dit was weer ff zijn dip. Ik voelde me gewoon afschuwelijk aangezien ik niet weer door die hele situatie wil, van afwachten zonder hoop. Gelukkig ziet hij dat nu weer in.
Elif, wat een schat ben je dat je -naast je eigen onzekerheid en frustratie- je zo in zijn situatie in kan leven. Ik kan me voorstellen dat het voor een Turkse man zo moeilijk is. Dat jullie er over blijven praten is geweldig en essentieel. Wat moeilijk voor jullie dat je in deze positie bent gekomen, juist omdat het voor hem zo moeilijk is. Je wilt alleen maar een kindje! Het heeft mij in het hele MMMproces heel veel rust gegeven dat mijn man na een paar maanden een beetje toe begon te groeien naar het idee 'misschien als het allemaal niet lukt dan KID of adoptie'. Hij heeft een zeer groot verlangen naar een biologisch kindje. Ik vond het een afschuwelijk idee dat de behandelingen per se moesten lukken, want anders zou er geen kindje komen, ik wilde een back up plan hebben. Dat we eerst niet op 1 lijn zaten gaf me nog meer onrust dan dat het niet op een natuurlijke manier lukte..
Hij stond er ook volledig achter, en met de korte zwangerschap was hij heeeeeel erg blij. Maar dan toch soms komt dat duiveltje in je oor fluisteren tja. Hij zegt nu ook ja dat is het beste plan. Maar de gedachten idd van een biologisch kindje laten hem niet altijd los. Misschien ook stom van mij geweest hem te vertellen over de acupunctuur en hem daarmee te veel hoop gegeven, want hij sprak tot toen nergens over ( domme ik!!!!) Maar we gaan maar weer door
@Sandra: ik voel nog niets, maar dat kan ook niet zo snel. Gisteren pas de tp gehad, dus het moet nog innestelen. Heb alle andere keren niets gevoeld, werd elke keer op dag 10 ongi met bruinverlies als voorteken. De keer dat ik zwanger ben geweest voelde ik ook niets. Had wel beetje bruinverlies, dus dacht dat het over was. Maar was toch zwanger. Zegt dus helemaal niets. @mijs: gefeliciteerd met je embryootje en welkom op het wachtbankje. Ik hou 14 dagen na de tp als testdatum aan. Ik hoop dat het zover komt. @Snippie: yes, woensdag de punctie. Goed zo! Ik zou dinsdag niet meer gaan werken als er toch al vervenaging voor je is geregeld. Kun je even lekker rustig aan doen en je voorbereiden op woensdag. Niet druk om maken @Elif: wat een nare situatie. Het is allemaal al zo moeilijk en dan ook dit nog. Wat vervelend voor je. Maar samen komen jullie er wel uit, hoe moeilijk het ook is. Dikke knuff! @Ladouce: jij reageert dus ook zo heftig op de progesteron? Ik ook (heb utrogestan, maar das hetzelfde) Ben heeeeel erg moe en heb af en toe flinke krampen, zweet breekt me dan uit:x. Maar goed, alles voor ons beebje he? @Elif: cavitatie is het verst gevorderde stadium op dag 4, dus das erg goed. @Chantal: Die steekjes zou ik me niet te ongerust over maken, is vrij normaal hoor. Hoop dat het er straks allemaal goed uit ziet. @Lisa: gefeliciteerd met je nieuwe baan! En voor jou is het begin er dus ook weer. Goed zeg. Nu hopen en duimen dat het deze keer allemaal goed afloopt! Ik duim voor je meid! @Wennes: heb geen ervaring met cetrotide en gonal. Misschien morgen maar even bellen voor de zekerheid? Hoe gaat het verder met je? Volgens mij nu iedereen gehad, maar als dat niet zo is, is dat niet kwaad bedoeld hoor. Het gaat ook zo snel hier Meiden, allemaal een dikke knuffel en een fijne avond verder!
Miepje dank je lieverd! ik kijk nog wel even!als ik morgen ochtend nog twijfel ga ik gewoon werken hihi! het is maar voor m3.en 3kwart
Jeetjemineetje wat een verhalen weer in 1 dag. Dat is toch allemaal niet meer bij te houden. Hierbij een poging. Dames op de wachtbank hel veel succes en blijf nog maar iets langer wachten...een dikke acht maanden bijv.. Miepje, dat de steekjes normaal zijn weet ik wel, maar zo'n irritant duiveltje vertelt je iedere keer weer anders. Daar wordt ik soms zo onzeker van!:x Elif, dikke knuffel voor jou. Kan me heel goed voorstellen dat het hele KID verhaal het allemaal nog veel moeilijker maakt, en zeker in jullie cultuur. Lisa, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Hoop dat deze poging succesvol is!! Verder...weet ik het niet meer. Ben er een heleboel vergeten, allemaal een dikke digitale duim van mij Chantal
Hey lieve dames! Weer een hoop geklets hier; wat gebeurt er toch veel met iedereen! @Mijs: dat gaat idd ineens snel zeg! Wat super dat jullie bij een eerste poging in eigen cyclus al tot een tp komen; geweldig! Als t een jongen wordt, gaat ie dan Valentijn heten??? hihi! @Miepje: wat fijn dat t ontdooien goed gegaan is. Ik herken wel wat je schreef, dat je na zo'n telefoontje moet huilen van de opluchting/spanning. Ik had dat ook toen ze hadden gebeld vorige keer. @Sandra: ik was bij de eerste poging ook druk op zoek op t internet naar signalen/symptomen. Maar de conclusie is eigenlijk....je kan nergens van op aan! Als je wel wat voelt hoeft t niet te betekenen dat je zwanger bent en andersom. Kortom; helaas moet je gewoon afwachten! Ik heb na de cryotp vroeger getest omdat ik van alles dacht te voelen, maar dit maakte me eigenlijk alleen nog maar onzekerder. Heb me dus voorgenomen om ook niet meer te vroeg te testen! @ Lisa: wat een gedoe bij jouw werk. Wel fijn dat je kunt uitkijken naar wat nieuws! @ Elif: kan me heel goed voorstellen dat t voor jouw man ff te veel wordt. Het is ook niet niks wat jullie moeten doorstaan. Het kan best zijn dat hij zich ineens weer realiseert dat t kindjes straks biologisch niet van hem is. Dat dat idee hem ineens weer aanvliegt. Hoewel ik begrijp wat je bedoelde te zeggen denk ik dat t voor elke man heel erg moeilijk is, ook als ie niet Turks is. Ik zou niet weten hoe ik daar zelf mee om zou gaan als de rollen omgedraaid zouden zijn. T lijkt me iig heel moeilijk. Manlief en ik hebben ervoor gekozen om alleen een kindje te willen als t van ons allebei is. We sluiten KID of ECD bij voorbaat uit. Als dit niet lukt gaan we voor adoptie. Hoewel t soms moeilijk is als je woorden hebt over dit soort dingen is t misschien ook wel even goed zo nu en dan. Dan spreek je weer naar elkaar uit wat je wel/niet wilt. Tis idd heel belangrijk om er goed over te blijven praten. Veel sterkte samen! @Snippie: Fijn dat je nu (eindelijk) weet wanneer je een punctie hebt! En wat betreft werk: doe wat goed voelt, momenteel staat je werk nu niet op de eerste plaats maar jijzelf. Manlief en ik zijn dit weekend gezellig wezen shoppen in Den Haag. Lekker uit eten en daarna overnacht in een mooi hotel. We hadden een extra luxe kamer gekregen met een kingsize bed en superluxe badkamer. Ik heb zo heerlijk geslapen! Was echt ff qualitytime!!!! Heerlijk! Volgende week gaat de eerste spuit erin....aftellen!
Hoi lieve meiden, morgen heb ik de 2e FM, spannend dus. Als ik terug ben zal ik eindelijk eens de tijd nemen bij te lezen want ben benieuwd hoe het met jullie gaat. tot snel, liefs Zora
thanx meiden. jemig ik schrok me net rot zeg, kijk op de klok en ben me er inneens van bewust dat ik de spuit vergeten ben oei net snel gezet dus, deed nog ff zeer ook. dit was de derde dag, en de andere dagen had ik heb om 8 uur gezet, maar kan me nog herinneren van de spuit instructie dat er 3 uur speling tussen mag zitten, dus nog niks aan de hand gelukkig, maar oef schrok toch wel ff. hoop geschreven hier zeg, ben eigenlijk nog niet zo bij met waar iedereen zit in haar behandeling maar zal dat van de week eens even bij gaan houden, heb tenslotte toch lekker een week vrij, van de ziektewet hihi. knuf voor all
Hypo meid wat fijn dat je heerlijk geralexed hebt Zora succes voor straks meissie!! lisa das dan idd even schrikken he meid,maar gelukkig was je nog optijd KNUF
Snippie meid woensdag punctie dus. Eindelijk voor jou ook. Wilde zeggen fijn maar dat klinkt zo gek. Je snapt wat ik bedoel. Elif wat moeilijk allemaal meissie Kan me voorstellen dat hij zo af en toe ook een dipje heeft maar ik weet zeker jullie samen komen er wel! Hypo wat heerlijk meid zo relaxen! Zora succes met je fm vandaag! Lisa pff wat een schrik gelukkig was het nog op tijd. Hier word ik ineens zenuwachtig voor morgen eerste fm, al die tijd nergens last vna en nu....................ben benieuwd