Hallo lieve dames was ik weer. Zora wat grappig we lopen gelijk.heb jij dna ook zaterdag eventueel je terug plaatsing? Elif lieverd wat fijnGroen licht!! Wennes wat fijn dat het begint te werken!
@Zora: dat gaat vlot met 100 IE!!! Dat voel je vast behoorlijk. Goed op jezelf passen hoor en veel drinken. Anders krijg je er straks last van! Na hoeveel dagen had je een eerste FM? Ben benieuwd hoe dat bij mij straks gaat (ik spoot vorige keer ook 150 IE en had toen veel eitjes, ik ga dus nu naar 125 terug). @Elif: voor jou nu eindelijk vooruitzicht naar een nieuwe poging; fijn meis! (had je ff nodig he) xxx hypo
Zora meid wat een goed nieuws en wat benje inene hard gegaan! Elif meissie wat een goed nieuws!!!!!!! Yes cryopowerrrrr voor elif!!! Wennes driemaal yes ook voor jou! Eindelijk hebben ze het begrepen!!! Nog ff doorgroeien! Thanks voor jullie antwoorden! Ben benieuwd morgen!
jullie reacties maken me helemaal happy hihihih. Hahahah alexandra jeeeeeee cryopowerrrrrrrrrrr Duim voor je voor morgen goed nieuws Snippie al nerveus aan het worden???? Hypo ja idd zelfs elifman is helemaal hyper ervan hihih
Nee eigenlijk niet. ik zie ook niet op tegen de punctie. heb me nu eerst voor mrogen ochtend voor te bereiden. dus heb niet eens tijd om me druk te maken.
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Maartje84: poging tot IVF zoveel, verzekeringstechnisch mn 1e IVF MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: 1e ICSI in eigen cyclus Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 31-01 Cetrotide / progynova / utrogestan Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl/? gonal-f Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE Mijs: 9-2 Cetrotide/ Gonal-f/ 10-2 Pregnyl, 3 x Pregnyl na tp Maartje84: van 12-2 tot 21-2 aan de Orgametril, 26-2 starten met Gonal-F 225 eenheden AFSPRAKEN: Alexandra80: dinsdag 16-02: 1e fm Zora: Woensdag 17-2 Punctie Snippie: Woensdag 17-2: punctie, 09.30uur Wennes: woensdag 17-2 5e FM Robingt : 12.02 echo, 17.02 ontdooien, 18.02 TP !!!! Chantal76: vrijdag 19-02 1e FM Maartje84: 24-2 ongi worden!!! Maartje84: 2-3 1e FM Hypo: 3-3 uitgangsecho Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Lisa: 16 mrt. echo TESTEN: 23-2: Ladouce 26-2: Sandra 27-2: Miepje 28-2: Mijs ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Yippie __________________ Zag net dat er een topic was waar ik me bij kon aanmelden!!! Done!! Iedereen veel succes!!
heeee maartje welkom!!! Spannend voor jou ook eindelijk weer een kans! Zie dat je net zoveel gonal mag gaan spuiten als ik. Snippie zal aan je denken morgen!
Welkom maartje! begrijp het goed heb je hier voor al IVF een keer gedaan. maar nu pas verzekerd?dus vergoed?
Maartje had iedere keer "pech" echt heeeel flink. We liepen samen in het oktober/ november topic toen Maar nu gaan we op naar de goede poging heh meid!
Lieve meiden!! Ik wil jullie allemaal heel veel geluk wensen deze ronde!! En dat er maar heeeeeeel veel zwangeren gaan ontstaan !! 2010 word jullie jaar hoor !!!!! Voor de kerst allemaal een nieuw gezinslid DIKKE KNUFF !!!!!
Thnx dames!! Klopt dat ik wat pech te verduren heb gehad. Ik heb in sept/okt een ovulatie-inductie poging gedaan met Lucrin en Puregon. Helaas een overstimulatie gehad. Achteraf gezien hadden we gewoon eitjes moeten binnenhalen en in de vriezer moeten gooien. Maar ik moest van de arts doorgaan met de Lucrin (later Decapeptyl). Ik heb toen 4 dikke cystes aan die poging overgehouden. Vervolgens hebik een poging tot IVF gegaan. In de week waarin de punctie zou gaan plaatsvinden is de IVF afgebroken omdat mijn cystes weer enorm vergroot waren en verder er niet veel activiteit in mn eierstokken was. Toen zou ik als ik optijd ongi zou zijn geworden nog in december een poging mogen wagen. Helaas werd ik niet ongi dus mocht ook dat niet plaatsvinden... Toen wilde de arts mij aan de pil zetten en dan een IVF in februari gaan inplannen, maar door veel gerommel (lees de openingstopic van ***graag iedereen lezen, begrip gevraagd voor meiden waarbij het niet lukt*** bij de rubriek zwanger worden maar voor het verhaal van daarvoor) heb ik besloten om over te stappen naar Dusseldorf. Daar is gebleken dat ik bezig ben met de vervroegde overgang: mijn eicellen zijn bijna op en daarnaast heb ik een afwijking aan mn schildklier: TPO antistoffen.... Toch, ondanks al deze ellende probeer ik weer hoop te krijgen!! En soms, heel soms heb ik die hoop.
Wow maartje wat een verhaal zeg!!! Raar trouwens dat ze dat hier in nederland niet al wisten van je vervroegte overgang:S!
Maartje dan ben jij echt jong zeg lieverd, al een vervroegde overgang. Hoe oud was je ook alweer? Rond mijn leeftijd toch. Deze ronde moet het worden xxx
Nog jonger dan ik ( 2 jaar) wat erg zeg pfffffff. Ik had dit gedeelte niet meegekregen van het verhaal sorry
Thnx meiden. Inmiddels kan ik er 'normaal' mee omgaan, maar op het moment dat ik de telefoon ophing en het tot me doordrong... Brr ik hoop mij NOOIT maar dan ook NOOIT meer zo te voelen... Alsof de complete wereld onder je voeten wordt weggeslagen. Ik heb me wel eens eerder in dit hele proces ontzettend klote gevoeld, maar zoals toen... Nee dat hopelijk nooit meer. Maar nu DusselPuzzelPowerrrrrrrr!!! Die arts gaat zijn stinkende best doen, en vriendlief en ik ook dus.... Kom maar op!!
Ben ik eventjes heel druk met werk, heb ik de helft van het forum gemist! Ik wens alle mmm-meisjes in elk geval heel veel succes! We verdienen het zo!! Ik heb het gevoel dat ik ongi moet worden... Maar ik heb nog maar 6 keer Decapeptyl gezet en je hoort eigenlijk op de 8e dag geloof ik ongesteld te worden? Hmmmm hoop maar dat dat niet uitmaakt. Was juist iets later begonnen omdat ik een late ovu had... Maar eind van de week de eerste echo! Jee!!