Precies!! Kreeg laatst een tip van een vriendin van me: ''leef nu alsof je geloofd dat het goed gaat komen, als het later blijkt dat het niet gelukt is, dan heb je nog je leven lang om je daar depri over te laten voelen.'' Meestal krijg ik kriebels van dit soort praat, maar gek genoeg kon ik het van haar wel hebben Merk echt dat nu we echt bezig zijn met weer te gaan starten (slik al de orgametril om een ongi op 24-2 af te dwingen!!! ) ik wel weer wat positieve vibe voel!! Heulemaaaaaaal nu twee meiden in mn omgeving thnx to IVF/ICSI zwanger zijn geworden!! Nu wij nog!! Tsjakkkkaaaaaaaaaaa!! Merk jij dat jij je weer een beetje weet op te laden voor de TP van jullie cryootjes?
Succes Snippie!! Ik vind het zo'n vervelende spuit, hoop dat hij bij jou minder vervelend bijt!! Toi toi toi!!
ik vind hem heel erg op decapeptyl lijken. vond hem de vorige keer mee vallen. maar wie weet wat hij nu gaat aan richten hihi! KNUF
Hihi lig al in bed met de pergnyl al 9min in me lichaam! Was wederom niet vervelend of naar. Ik gaat lekker lezen en dan slapen! Kus
Hey meiden! Wat een posipowerrr vvvvvvvvvvvibesssssss voel ik hier! Great! Maartje ook weer helemaal "up" voor een nieuwe poging; super meid! Nu moet de zon nog even komen, ben de sneeuw zat en we kunnen die zonne-energie wel gebruiken! Snippie: fijn dat de pregnyl gelukt is, ik vond t spannend om m klaar te maken. Het zetten vond ik uiteindelijk meevallen (beter dan die botte decanaalden). Toitoitoi voor je punctie alvast!!! xxx hypo
Goedemorgen meiden! Wat een GirlPower hier inderdaad! Helemaal goed hoor, that's the spirit. Wat ik wel altijd moeilijk vind aan zo'n topic als dit is dat er meisjes heel gelukkig zwanger zijn straks en meisjes heel verdrietig niet zwanger. Ik zou willen dat we allemaal gelukkig dit topic af kunnen sluiten. @ Elif; Wat goed lieverd, eindelijk weer goed nieuws! Dus jullie kunnen volgende maand weer beginnen met jullie cryootje. Super, al dat wachten is bah! @ Wennes: Succes morgen met de inmiddels 5e FM. Gelukkig zit er nu schot in, ik ben hard voor je aan het duimen. @ Snippie: Ja leuk he, we lopen precies gelijk. Wanneer alles goed gaat met bevruchten hebben wij ook zaterdag de TP. Jij in ieder geval succes en sterkte morgen. Als jij het achter de rug hebt ben ik aan de beurt, punctie is om 10.30 uur. @ Hypo: Ja, gaat inderdaad vlot bij mij met 100 IE, had ik ook niet verwacht en de arts ook niet. Ik heb 7 dagen gespoten en toen de 1e FM. Toen 3 dagen en de 2e FM. Dus in totaal 10 dagen. Heb eergisteren wel redelijk last van mijn buikie gehad en nu een beetje, maar niet heel erg ofzo. Vorige poging had ik nog iets meer follikels en had toen ook niet echt super erg last. Merkte gister wel met stal uitmesten dat ik iets rustiger aan moet doen. Voor jou wordt het ook spanennd dan, als je terug gaat naar 125 IE, ben benieuwd. En die sneeuw ben ik ook wel zat ja. Bleegh! @ Alexandra: Vandaag de FM. Weet niet hoe laat je moest? Kom snel hier melden hoe het eruit zag he? Ikke ben nieuwsgierig. Hopelijk alles goed! @ Maartje: Welkom hier meis! Zeker heftig jullie verhaal. Maar goed dat jullie vol goede moed de volgende IVF tegemoet gaan. @ Botervliegje: Volgens mij maakt het niet uit op welke dag van de deca je ongi word. Althans, correct me if I'm wrong, maar tegen mij is daar nooit iets over gezegd. Eind van de week de 1e echo! Super meis, het schiet voor jou dus ook lekker op. @ Pregnyl: Hier ook gister de pregnyl gezet. 5000 IE ipv 10000 IE, omdat ik toch wel aardig wat follikels heb. het is inderdaad een rotspuitje, beetje branderig, maar ik vind het niet heel erg. Klaarmaken doe ik ook al zowat met mijn ogen dicht, omdat ik met mijn IUI's ook Pregnyl gespoten heb, dat scheelt. Vandaag op mijn werk verteld, eigenlijk gemaild, aan mijn afdelingsmanager dat we met ICSI bezig zijn. Hij kwam meteen langs op mijn kantoor en reageerde heel begripvol. Echt een super man. Ik mag me morgen, donderdag en vrijdag ziekmelden en volgende week ook nog en paar vrije dagen opnemen. Terwijl ik net een week vakantie heb gehad. Hij zei letterlijk: 'Alles wat nodig is werken we aan mee'. Ben echt opgelucht nu.
heh snippie die pregnyl, gek alhoewel ik dus een fobie heb voor spuiten , vond ik die GELUKKIG nog meevallen Maar op naar de punctie nu!
Maartje ja ben weer helemaal opgeladen, en heb het gevoel dat ik het ook niet goed kan / kon verwerken van de mk als we niet nog een tp hadden. Altijd die gedachte je kent het wel
Zora meid wat fijn dat er zo begrip vol gereageerd word! @ hier alles goed!mag gewoon me contract uitzitten en daarna zien we wel weer verder Ik moet wel weer vaker me rust momenten pakken. wel ballen want werk al zo weinig maar goed is niet anders!
he zora... dat is ook zo het is ook moeilijk.. Maar geniet van je eigen situatie.. en mochten jullie hier zwanger zijn hang ik de vlag uit.. want dat geeft de burger ook weer moed.. ik ben er van overtuigd dat het ook voor ons nog niet over is we hebben nog 2 pogingen.. dus lieverd.. het komt goed... ik geef je even een virituele knuffel.. yippie..
Jah goed he elif! dus heb meteen voor 5maart en 25maart vrij gevraagd! heb dan beide keren 5dagen weekend
hallo meiden mijn laptop gecrasht dus vanaf mobiel. vanmorgen fm gehad met resultaat 22 follikels tussen10 en15 mm. moest bloed prikken voor hormoonwaarde die was goed vrijdag weer voor fm. liefs alexandra
Zora , SUcces morgen met de punctie, fijn om te lezen dat het nu echt weer gaat gebeuren, geeft de burger moed!! Snippie natuurlijk ook heel veel suce smet de punctie Alexandra, wauw dat zijn beste aantallen, nog iets groeien en dan kun ook jij voor de punctie. Spannend wordt het hier in het topic en allemaal verhalen. Bijna niet te volgen. Ik mag over 3 nachtjes voor eerste FM. Vanaf vanavond over naar 75 EH puregon. Bijna de moeite niet Groeten Chantal
Zora en Snippie, vast succes morgen met de punctie. Dat het maar een mooie oogst mag zijn. Alexandra, jij gaat ook al goed zeg. Nog maar even lekker doorbroeden. Verder weet ik het even niet. Zit op m'n werk. Vandaag (nog) geen hoofdpijn. Dus dat wil ik zo houden.