wauw alexandra !!! wat goed zeg. Heb je toevallig dat spul al gehaald wat ik je had gestuurd? Ik raadt je dat echt aan hoor! Wil je niet bang maken maar mijn bloedwaarden waren ook goed ineens dag 5 na tp schrikbarend veranderd tegen over dag 3. Dus haal het je aub
Alexandra: Goede score meis, we zijn allebei volgeladen dus. Haha stelletje broedkippen zijn we nu. Chantal: Over 3 daagjes de 1e FM, komt ook al dichterbij. Spannend meis! Ladouce: Dank je wel! Ik zal voor jou blijven duimen! Yippie: Fijn dat je er zo over kan denken. Dat is goed voor jezelf, maar bedenk dat je verdriet er ook mag zijn he meis! Knuffel! Vanavond komt mijn zusje gezellig theeleuten en zo nog even stal mesten. Hoef dan pas zaterdag weer naar bijrijdpaardje, heb het even verzet, wil de komende 3 dagen alleen maar relaxen na de punctie.
Gaat goed, Alexandra! Zora, succes morgen! Fijn: alles aan kant voor je er tussen uit gaat om te laten oogsten!
Elif, wat fijn de volgende tp weer in zicht! Ladouce, leuke banner! Of eigenlijk geen banner, maar n plaatje hè? Mijn banner blijft maar een dag achter lopen....
Hihi, wat lief. Maar eh... als we elke dag zo af gaan tellen duurt het nog wel heeeeeeeel lang, haha!
Ja, afleiding zoeken gaat inderdaad noodzakelijk zijn... Heb vakantie volgende week: lekker volproppen met activiteiten. Sauna mag niet eerste twaalf weken van de zwangerschap hè? En in bad, ja, toch, dat mag toch wel? En eh... wie heeft er seks vlak na terugplaatsing?? Beetje eng! Ik mopper al als ik over een te hobbelige weg rijd....
mijs geen heet bad! emmy's kunnen slecht tegen temperatuurveranderingen. Mijn moeder heeft voor mij zelfs in bad een miskraam gehad, dus aub niet doen. Ik durfde het ook niet. Seks na de tp mmmm dag 9 en ik durfde dus ook niet echt dus interessant mmmm nee. Ik zei ook dadelijk bloed ik, nee nee zei mijn man jij word niet ongi. Ongelooflijk maar waar.
Oeh ja, heb het laatst voorbij zien komen dat je het zou doen. Heb het even gegoogled. Klinkt goed! Heb je het als het gedaan of wordt het je eerst float? Ik hoor graag hoe je het vindt/vond, lijkt me wel wat!
is de eertse keer. maar me schoonzus heeft het het al vaker gedaan en schijnt echt heerlijk te zijn dus ben benieuwd!
Nou het was goedkoop daarom niet bij de schoonfamilie slapen maar naar een 5* hotel. 680 euro voor 1 week utra all in, 2 personen. Nou daar konden we het niet voor laten