FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Maartje84: poging tot IVF zoveel, verzekeringstechnisch mn 1e IVF MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: 1e ICSI in eigen cyclus Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12 febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 31-01 Cetrotide / progynova / utrogestan Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl / 21-2 gonal-f: Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE Mijs: 9-2 Cetrotide/ Gonal-f/ 10-2 Pregnyl, 3 x Pregnyl na tp Maartje84: van 12-2 tot 21-2 aan de Orgametril, 26-2 starten met Gonal-F 225 eenheden Loontje: Pregnyl AFSPRAKEN: Chantal: 24-02 echo en bloedprikken, 26-2 terygplaatsing Maartje84: 24-2 ongi worden!!! Botervliegje: 25-2 1e echo Alexandra80: 25-2 9.00 punctie Loontje: 26-2 1e echo Maartje84: 2-3 1e FM Hypo: 3-3 uitgangsecho Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Lisa: 16 mrt. echo TESTEN: 23-2: Ladouce 26-2: Sandra 27-2: Miepje 28-2: Mijs 01-3: Robing 03-3: Zora 06-3: Snippie ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Yippie POGING HELAAS AFGEBROKEN Wennes
Goed zo Sandra! dat ga ik ook doen!wachten tot 6 maart!vleden keer ook vol gehouden dus dan moet het deze keer ook lukken
Bedoelde je het op dit stukje? Ik weet zeker dat het geen Lucrin is. Dat heb ik eerder al eens moeten gaan spuiten maar dat werkte niet goed genoeg bij mij (niet sterk genoeg) en heb daar later Decapeptyl voor in de plaats moeten spuiten. http://www.consumed.nl/medicijnen/4067/Luveris%C2%AE_EU Wss is het Luveris want volgens http://www.consumed.nl/medicijnen/526/Cetrotide%C2%AE_EU is cetrotide een platlegger, dus vergelijkbaar met Lucrin en Decapeptyl. Gisteren de laatste Orgametril genomen Het komt nu echt dichtbij Brrr
Alexandra: super goed nieuws meid! heel veel succes met de punctie (is de pregnyl zetten gelukt? vond ik een spannend gedoe). Elif: fijn meid, kan je echt weer verder straks! Wennes: doe t echt heel rustig aan meis, ik zat ook tegen overstimulatie aan en voelde me echt heel rot. Door veel rusten en veel drinken is t toch goed gekomen. En vergeet idd niet hoe emotioneel alles is... Heb even gemist wat er met jou vriend was...of was er niets bijzonders? Wachtbankjemeiden: zet m nog ff op, geduld is zo moeilijk nu...heel veel sterkte!
Hee meiden, vandaag weer (zaterdag ook al) een drup bruin verlies Ik heb er een hard hoofd in voor deze Valentijnsembryo. Bij mij volgt op bruin verlies altijd een menstruatie. Hoewel ik steeds vond dat we zo boften met deze snelle en succesvolle ICSI in eigen cyclus nu in februari al, en dat het zoveel vertrouwen geeft voor een volgende ICSI, is het natuurlijk wel de bedoeling dat ik er óók een keer zwanger van raak... Anders hebben we d'r natuurlijk helemaal niks aan.. Zere ogen van het janken vanavond...
mijs ik blijf duimen hoor!!!! Je hoort dat iedereen hier anders was in het begin van de zwschap. Dus ik duim verder!! snippie lieverd wat fijn zeg!!
Ladouche meid spanned! ging je npou vamdaag al testen of wacht je nog even! helaas moet ik straks werken ,maar zodra ik thuis ben kom ik kijken KNUF
Oeh ja, de 23ste! Spannend Ladouce! Hoe zou t zijn met je trio?! Dank je Elif, ik hoop dat je wonderduimen hebt
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Maartje84: poging tot IVF zoveel, verzekeringstechnisch mn 1e IVF MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: 1e ICSI in eigen cyclus Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12 febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 31-01 Cetrotide / progynova / utrogestan Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl / 21-2 gonal-f: Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE Mijs: 9-2 Cetrotide/ Gonal-f/ 10-2 Pregnyl, 3 x Pregnyl na tp Maartje84: van 12-2 tot 21-2 aan de Orgametril, 26-2 starten met Gonal-F 225 eenheden Loontje: Pregnyl AFSPRAKEN: Chantal: 24-02 echo en bloedprikken, 26-2 terygplaatsing Maartje84: 24-2 ongi worden!!! Botervliegje: 25-2 1e echo Alexandra80: 25-2 9.00 punctie Loontje: 26-2 1e echo Maartje84: 2-3 1e FM Hypo: 3-3 uitgangsecho Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Lisa: 16 mrt. echo TESTEN: 23-2: Ladouce 27-2: Miepje 28-2: Mijs 01-3: Robing 03-3: Zora 06-3: Snippie ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Yippie Sandra POGING HELAAS AFGEBROKEN Wennes
Nou meiden de ongi is toch doorgebroken.... ik kan pas om half 9 bellen na het zh,weten jullie of ze dan gelijk een nieuwe ivf datum opgeven?
Goedemorgen meiden, @ Sandra, mijn hart sloeg over toen ik de lijst naar beneden scrolde. Toch ongi geworden. Wat rot meid. IK denk dat je eerst een evaluatiegesprek krijg en dat ze dan kijken wanneer je verder kan. Ik moet sowieso ook altijd een natuurlijke cyclus afwachten voro ik kan bellen voor een nieuwe datum. Maar ik loop in Amersfoort en alleen voor punctie en TP in UMC, dus weet niet hoe hun beleid verder is. Wil je sterkte wensen en een dikke knuffel! @ Alexandra: Gelukkig goed nieuws bij jou. Nu op naar de punctie! Heb even gekeken en heb voor 12 dagen ongeveer bolletjes. @ Ladouce: Ben benieuwd of je vandaag gaat testen of al getest hebt? Laat ons niet te lang in spanning he? @ Mijs: Ik hoop dat het niet doorzet meid. Dus ik blijf nog even duimen. Knuffel! Hier niet zoveel te melden. Wel wat krampjes en steekjes in mij buikie, maar dat had ik vorige poging ook dus dat zegt niet zoveel. Morgen zit ik een week na de punctie. En vorige poging werd ik precies 2 weken na de punctie ongi. (Mijn LF is altijd 14 dagen en dus ook zo met IVF bleek). Heb wel een beetje een onregelmatige huid met wat puistjes en dat is meestal een voorteken van ongi. Maar goed, het duurt nog een weekje dus misschien ben ik wat te voorbarig. Liefs Zora
Sandra meid wat erg!!!! bah zeg! Ik moest idd eerst een natuurlijke cyclus hebben.en had een evaluatie gesprek. en daarna had ik de afspraak gemaakt zodra ik ongi was te bellen zodat we weer konden beginnen met cryo terugplaatsing .toen bleek dat ze niet goed ontdooid waren heb ik de dag er na meteen gesprek gehad. en kon ik meteen beginnen zodra ik ongi was.maar ik heb toen dus wel door die mislukte ontdooing 2maanden rust gehad omdat ik al te ver in me cyclus was. na deze poging volgd er weer een evaluatie gesprek en dan mag ik ergens in april als we dat willen weer beginnen met een nieuwe poging.dus maand rust Zora afwachten maar!nog ongveer een weekje meis dan kan je testen. Hier op dag van terugplaatsing meteen daarna steekjes en gerommel. en nu aventoe steekjes en een soort ongi gevoel.maar we gaan het zien.Vorige keer kreeg ik vanaf dag 5 tp hele erge buikpijn en kon ik niet meer op em buik slapen.en had daravoor dus nergens last van! het is afwachten
oja ik had nog een vraag! ik ga zo mee op uitje met me werk. Alleen nu vroeg ik me af of ik me bollen voor de middag ook kan nemen als ik thuis ben?ben rond half6 thuis! en dat ik me avond bolle dan voor dat ik ga slapen neem? want weet echt niet of er gelegenheid toe is om me bollen daar ergens in te brengen! tanx
nou meiden net gebeld na het umc en kan pas 29 maart terecht! had niet gedacht dat het zolang duurde,meer dan een maand. ik hoop dat het bij jullie raak is! Snippie ik nam de bollen ook weleens eerder in hoor. ladouce al getest?