Wie ook in Febr/Mrt de volgende IVF/ICSI/Cryo TP?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zora, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Chantal: Zeker goed zeg, daar zitten vast wat eskimo's bj voor een tweede spruit inderdaad.

Liefs!

2. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    hoi meiden,

nou ben er klaar mee, erge menstruatiepijnen vandaag en komt hubbie net thuis met ontslag in zijn broekzak, nee deze maand gaan we snel vergeten................................:x:(:(

3. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    @ Robing: Oh meis wat vreselijk... wat een dag!! Krijgt hubbie goede ontslagregeling? Heeft hij wel weer goed kans op werk? Veel sterkte!
    Hoop dat de krampen komen van uitzettende baarmoeder!

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Roning meid wat naar!!!
    Ik hoop dat die ongi krampen idd opreking is van baarmoeder is!
    KNUF

5. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Robing meid, bah, daar zit je op te wachten, zagen jullie het al wel aankomen??

Bloedonderzoek was niet helemaal goed:(, dus veel rusten en drinken en maandag controle echo en bloedprikken.
    Gelukkig mag de terugplaatsing wel doorgaan.:)

Dus nog even bankgekluisterd.;)

Chantal

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Robing, wat vreselijk zeg, veel sterkte gewenst!!

Yesssssss

Woehoeeeeee

Jipppiieeee!!!!

Yessssss

Ja, idd ik heb vreselijke buikpijn en ben ongi geworden, vanmorgen om 12.00 uur!!! Yessss!!! Eindelijk eens iets volgens planning!!! :D:D:D

7. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Robing: meis, wat ontzettend rot. Veel sterkte!

Chantal: doe t rustig aan he! Veel rusten en drinken (en die eiwitdrank van Elif maken).

Maartje: yessssssss! (hoe blij kan je zijn met ongi) Dus vanaf vandaag ben je officieel weer begonnen!!!!!!! Heel veel succes!

8. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Maartje: joehoeeeeee....ben blij voor je meis. Eindelijk hoe het moest. Succes

@ Robing; wat klote meis. Hopelijk zijn het geen ongi krampen bij je.

@ Chantal: Gelukkig dat de terugplaatsing wel door mag gaan. Doe rustig aan meis

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx meiden!!
    Dus volgens de logica van een mede-februari-maart-IVF'er ben ik nu zwanger ;):D

10. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Van harte, hihi!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Robing jeeeeeeeetje meid wat een dag!!
    Had je man geen vast contract dan?
    EN dan die ongikrampen hoop dat het niks is :)
    \xxx

12. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    hoi dames, vandaag weer wat lichter ivm gisteren o,6 kg

In het geheel; ben ik nu hetzelfde gewicht als zaterdag, voor ik de pregnyl spoot.

Ik heb de protifar van Elif (bedankt voor de tip:)) en verder drink ik me helemaal ongansm, gister zeker 3,5 liter. ALs ik die protifar door ranja meng dan is het goed te pruimen.

Morgen de TP, spannend.
    Net even gebeld naar het werk om voor komende week ook weer mensen af te bellen.
    Maandag een paar uurtjes en dinsdag ook, woensdag is een vrije dag. Hopelijk ben ik dan donderdag weer goed inzetbaar.

Groeten Chantal

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Alsjeblieft hoor :D

wat heel opvallend is dat nl zeggen heel vele drinken en in belgiƫ nu net niet.
    Want zij hadden zoiets dat vocht loopt direct je buik in.
    Maar die protifar gaat goed zijn werk doen hoor:)

14. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey Chantal!
    Morgen de tp; bijzondere dag vond ik dat! Goed dat je zoveel rust neemt hoor (heeft mij toen ook geholpen). Werk is zoveel minder belangrijk op dit soort momenten. Je gezondheid is veel belangrijker!

Wat betreft dat water drinken...in het zh van Elif zeggen ze idd weinig drinken, maar in NL (en op allerlei sites) raden ze juist veel drinken aan. (heel gek tegenstrijdig) Ik heb me zelf altijd aan de adviezen van mijn eigen arts gehouden. Dat voelt voor mij wel t beste. (maar wel raar dat t zo verschillend is he)
    Wat zeggen ze daar in DD eigenlijk over? Weten de DD dames dat?

Hier begrijp ik ff niks van mijn lijf. Ik zit nu op cd 25 en ben op cd 21 begonnen met de deca. Nu had ik gisteren volgens mij vruchtbaar slijm (!?!?!). Dat is toch raar? Ik baal er wel enorm van, want als dat echt zo is dan moet ik nog heel lang met de deca doorspuiten volgens mij. Of moet ik er dan eerst mee stoppen????? Weet iemand dit???

xxx hypo

15. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    @ Hypo: Vervelend is dat! Ik heb met ovu-testen/tempen mijn eisprong bijgehouden en ben 7 dagen daarna begonnen met de deca, viel voor mij op dag 23. Maar volgens mij vinden artsen dat meestal onnodig, als je maar ongeveer een week voor menstruatie begint geloof ik.
    Maar als je nu echt je eisprong zou krijgen is deca wel erg vroeg... Kun je er echt draden van trekken? Anders is het isschien gewoon afscheiding, reactie op de deca? Misschien toch een ovu-testje doen? Heb je meestal een voorspelbare cyclus?

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik weet dat je van suprefact ( net zoiets als deca maar een neusspray) ook slijm kunt krijgen e.d maar als je je zorgen maakt ff naar het zh bellen??
    Hier trouwens vandaag gebeld naar jette voor een vervolggesprek, indien de poging mislukt.
    20 april staat die op:D
    Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar stel dat er 3 maanden wachttijd zijn, zouden we in juli kunnen beginnen:D

17. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    het vele drinken gaat hier prima, en mijn gewicht is zelfs lager dan maandag. De dag van de punctie. Het komt er dus allemaal keurig weer uit:D, mooie lichte urine. Ik voel me goed bij de combi zo. Beste van alles zullen we maar zeggen!!;)

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hahahah dat klopt meid!!!

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hoe is het hier met de wcahtende dames?
    knuf

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    zag toevallig iets over DD-dames...
    Mijn eierstokken waren ook wat verdikt door lichte overstimulatie en moest minstens 3 liter water drinken!
    Wist nie hoe ik dat weg moest krijgen hoor!

Succes allemaal!

Deel Deze Pagina