Mag ik jullie mening vragen over mijn 1e fm? Het is stimuleringsdag 5 (150 EH Gonal f). Links 5 eitjes rechts 11. Eitjes tussen 9,3 mm en 10,5 mm. Baarmoederslijm 6,2 mm. Is dat goed op schema? Zouden er nog eitjes kunnen bijkomen of afvallen? Dat was ik vergeten te vragen...
Botervliegje: Dat is goed op schema hoor meis. Ziet er netjes uit. Er kunnen follikels bijkomen maar de vraag is dan of die mee gaan doen want die zullen dan te klein blijven denk ik. Het lijkt me niet dat er follikels verdwijnen/ Chantal: Nog even rustig aan doen, maar gelukkig wel een TP. Robing: Wat balen dat je man ontslag gehad heeft. Hoe is het met de ongikrampen? Zegt nog niets he wanneer er geen rood is. Sterkte en knuffel! Loesie: Hoe is het met jou, nog geen rood? Hypo: Ik zou het niet weten, weet je zeker dat het vruchtbaar slijm is? Hier toch niet heel veel hoop meer: Borsten doen niet meer zeer, die puist waar ik het al over had en mijn humeur is gedaals naar het vriespunt, kan heel weinig hebben en dat is bij mij een teken dat ik over een weekje ongi word. Ik probeer positief te blijven maar als ik eerlijk naar mezelf toe ben weet ik het al. Hoe is het met de andere meiden op het wachtbankje?
Hier alles goed. steekje hier steekje daar. maagzuur hier maagzuur daar! ruik sneller vieze luchtjes.sinds vandaag. Maar ach we gaan het zien. nog ruim ene week zora ik blijf duimen hoor! KNUF
hoi meiden, nou hier is het allemaal wat gekalmeert, dat er geen werk meer was wisten we al, is alleen een beetje snel (ivp september 2010) geen ongiekrampen meer, alleen barstende hoofdpijn, nog steeds rare benen en stinkende windjes............. hoop dat het op de meiden op het wachtbankje nog een beetje uit te houden is en dat de meiden die mogen beginnen het "voorspoedig" verloopt..... heb niet alles lezen...... X robing
nee ziekenhuis dnekt van niet aangezien ik op test dag nog positief getest had en daarna een paar uur later ongi werd.
he meiden wat een spanning hier.. wil even zeggen dat ik erg mee leef.. iedereen sterkte en een knuffel van Yippie
Dank je Zora, stelt me weer wat gerust. Ik hoop dat ze allemaal blijven groeien, vind het nu zo spannend om weer op de tweede meting te wachten! Yippie, we zijn jou ook niet vergeten hoor meis! Wat lief dat je hier even komt spieken. Hoe is het met jou?
Botervliegje: lijkt me een prima score hoor! Sluit me aan bij wat Zora erover zei! Zora: moed houden he, you never know......t lichaam zit raar in elkaar en reageert steeds weer anders. Ik twijfel zelf inmiddels ook of t vruchtbaar slijm was. T was ook maar 1 keer. Ik wacht t maar gewoon af; woensdag echo. Snippie: klinkt hoopgevend. Hoop dat je op roze gaat snel! Robing: in bijsluiter staat wel dat die meds je ongi kunnen tegenhouden. Ik had dat ook.
Robing: ja helaas kan de progesteron (bolletjes) je menstruatie tegenhouden. Bij mij de vorige keer al en nu weer. Ben dinsdag direct gestopt, had alleen 's ochtends bolletjes gebruikt, en ben vanmiddag ongi geworden. Nog niet heftig maar het is er wel. Was de vorige keer ook zo, binnen 2 dagen na stoppen. Zora: ik hoop voor je dat je het mis hebt maar ik begrijp wat je bedoelt. Bij mij waren vorige week mijn borsten ook niet pijnlijk meer en had ook allerlei symptomen van naderende ongi maar door de progesteron bleef die bij mij uit. Ik blijf natuurlijk voor jullie allebei en de andere bankzitters duimen. Iedereen die nog bezig is sterkte. Sorry dat ik niet alles meer volg, probeer het wel.
botervliegje: ja ik ben jullie niet vergeten hoor kom hier niet meer elke dag maar af en toe.. het gaat hier de goede kant op..dus we blijven optimistisch en we zullen zien waar dat gaat komen.. een heel eind ga ik van uit.. liefs yippie
Nou, hier lijkt het ook op een tegenghouden menstruatie door de hormonen: steeds een druppie bruin (elke dag 1) en flinke ong.krampen, maar rood bloed ho maar. Mij een beetje een week klieren met hier en daar een onduidelijke verwarrende geef-de-hoop-niet-op bruine drup. Niet droog en niks roods. Wat moet ik daar nu weer mee?!
Robin, ik heb zowel in natuurlijke cyclussen als in door hormonen gestimuleerde cyclussen Progesteron gebruikt en ik werd elke keer pas 3 dagen na het stoppen ongi, dwz als ik de laatste op vrijdagavond inbracht, ik op maandag ongi werd... Maar er zijn ook meiden waarbij de ongi wel door de progesteron heen komt... EGOOOOO: Morgenochtend om deze tijd heb ik mn eerste spuit weer in mn buikkie!!!
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Maartje84: poging tot IVF zoveel, verzekeringstechnisch mn 1e IVF MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: 1e ICSI in eigen cyclus Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12 febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 31-01 Cetrotide / progynova / utrogestan Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl / 21-2 gonal-f: Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE Mijs: 9-2 Cetrotide/ Gonal-f/ 10-2 Pregnyl, 3 x Pregnyl na tp Maartje84: van 12-2 tot 21-2 aan de Orgametril, 26-2 starten met Gonal-F 225 eenheden Loontje: Pregnyl AFSPRAKEN: Chantal: 24-02 echo en bloedprikken, 26-2 terygplaatsing Maartje84: 24-2 ongi worden!!! Botervliegje: 25-2 1e echo Alexandra80: 25-2 9.00 punctie Loontje: 26-2 1e echo Maartje84: 2-3 1e FM Hypo: 3-3 uitgangsecho Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Lisa: 16 mrt. echo TESTEN: 27-2: Miepje 28-2: Mijs 01-3: Robing 03-3: Zora 06-3: Snippie ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Yippie Sandra Ladouce POGING HELAAS AFGEBROKEN Wennes
hallo meiden even bericht van mij. gister punctiegehad 15 aangeprikt maar zware teleurstelling daarna maar 2 eicellen, verbijstering, ongeloof verdriet. gyn begreep er niks van en wij ook niet. heb weinig hoop op embryo gezien vorige pogingen was er steeds 1/3 bevrucht. 1/3 van2 is niks helaas, tranen hebben al rijkelijk gevloeid, nu nog sprankje hoop tot zondag dan worden we gebeld. hoop dat met jullie alles goed is. nog steeds geen pc hier dus even kort berichtje van me
Chantal succes vandaag met terug plaatsing! Alexandra hoe ging punctie gisteren? Loontje succes met de de eerst fm! @hier alles goed!en met de rest?
ohh alexandra meid wat naar zeg:S!!!! das idd ........... !!! Lieverd ik duim heel hard dat er zondag toch goed nieuws komt! KNUF
Alexandra meid, dat wil je niet horen. 33% blijft een percentage, je kan ook aan de goede kant van de streep staan. Ik hoop in ieder geval op een mooi bericht voor zondag. Chantal
Alexandra, wat een tegenvaller voor jou! Kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent, met zoveel follikels verwacht je toch veel meer. Maar... je hebt er twee... misschien is juist de kwaliteit van deze twee extra goed, kan zo maar zijn! Ik hoop het voor je!! Snel maar deze dagen doorkomen. Knuffel!!