ach neeeeeee lieffie!!! Dit mag toch niet waar zijn pfffffff Laten we dan hopen ze zeiden toen tegen mij, toen het in begin maar 5 waren ofzo ( follikels die volgroeiden) hoe weiniger hoe beter kwaliteit. Ik duim daarvoor!!!!!! Dit moeten ze worden echt waar!!! Dikke knuffel * elif pinkt de traan van Alexandra weg* xxxx Hier wat positief nieuws ( wat erg nu zeg) ik ben ongi geworden!! Zondag dus naar het ziekenhuis voor de bloedafname dag 3 van de cyclus. Ben benieuwd erg spannend weer hoor, en dan piekeren over de cryo!!
Ach jee, Alexandra. Ik kan me voorstellen dat jullie heel verdrietig zijn. Dikke vette knuffel ook van mijn kant. Ik ga duimen dat die 2 eicellen goed bevrucht worden en dat je toch een tp hebt. Sterkte!!
Hoi meiden, Mag ik ook met jullie meekletsen? Ik ben niet echt een heel actieve forummer, maar lees wel vaak mee. Mag ik ook in het lijstje? Ik heb op 21 febuari een tp gehad van een topembryo van de 2e ICSI. Er zijn 4 cryo's ontstaan. 8 maart mag ik testen. Dus de eerste wachtweek is om.. nu nog 1,5 week wachten.. Ik lees even een stukje terug en probeer te reageren op jullie. Groetjes!
Ja Elif82, zeker spannend. Ik lees net je onderschrift.. wat vreselijk zeg dat je een mk hebt gehad.. Nog even en dan weer een tp. Ik duim voor je!
@ Alexandra: Wat een tegenvaller, je verwacht bij 15 follikels inderdaad wel meer dan 2 eicellen ! Ik duim heel hard voor jullie dat ze allebei mooi bevruchten !! @Minime: Welkom hier en natuurlijk mag je meepraten ! Ik ben zelf ook niet zo een heel actieve forummer . Spannende tijd ook voor jou, hopelijk heb je een mooie positieve test op 8 maart !! Hier vanmorgen de 1e FM gehad. Eitje zat nu op 12,5mm en me baarmoederslijmvlies was 7mm ... volgens hun allemaal in orde. Maandag heb ik de 2e FM en is die helemaal goed, dan waarschijnlijk volgend weekend de TP (als ze goed ontdooien natuurlijk)
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Maartje84: poging tot IVF zoveel, verzekeringstechnisch mn 1e IVF MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: 1e ICSI in eigen cyclus Minime25: 2e ICSI Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12 febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 31-01 Cetrotide / progynova / utrogestan Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl / 21-2 gonal-f: Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE Mijs: 9-2 Cetrotide/ Gonal-f/ 10-2 Pregnyl, 3 x Pregnyl na tp Maartje84: van 12-2 tot 21-2 aan de Orgametril, 26-2 starten met Gonal-F 225 eenheden Loontje: Pregnyl AFSPRAKEN: Chantal: 24-02 echo en bloedprikken, 26-2 terygplaatsing Maartje84: 24-2 ongi worden!!! Botervliegje: 25-2 1e echo Alexandra80: 25-2 9.00 punctie Loontje: 1-3 2e echo Maartje84: 2-3 1e FM Hypo: 3-3 uitgangsecho Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Lisa: 16 mrt. echo TESTEN: 27-2: Miepje 28-2: Mijs 01-3: Robing 03-3: Zora 06-3: Snippie 08-3: Minime ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Yippie Sandra Ladouce POGING HELAAS AFGEBROKEN Wennes Minime je staat er ook bij hoor !
Mooi om te horen dat het goed is, want ik heb werkelijk geen flauw idee ! Ben ook erg benieuwd naar maandag, hopelijk is me ei 18mm, want dan mag ik de pregnyl zetten !!
Even ego: Vanmorgen de test gedaan, gaf negatief resultaat. Ben dus eerst maar weer naar bed gegaan en heb vreselijk liggen huilen. Ondanks dat ik het vreesde, kwam dit toch wel erg hard aan. Uiteindelijk om 11 uur maar opgestaan en het ziekenhuis gebeld. Ze adviseerden om voor de zekerheid toch nog door te gaan met de utrogestan tot zondag en dan opnieuw te testen. Als ie dan negatief is, mag ik stoppen met de utro. Zag dit helemaal niet zitten, nog twee dagen tussen hoop en vrees. En dan nog zo'n klap in mijn gezicht. Heb daarom de huisarts gebeld en aangedrongen op een bloedtest. Kon pas maandag terecht. Toen ben ik in huilen uitgebarsten en prompt kon in vanmiddag direct langs komen Om 13 uur bloed geprikt en om 15 uur kon ik bellen voor de uitslag. Heb dus net gebeld, maar de uitslag was er nog niet. Moet nu eind van de middag weer bellen. Verwacht er niets van hoor, maar wil nu duidelijkheid! Als ie negatief is, dan is het in ieder geval zeker. Ik wil geen valse hoop meer! Dus jullie horen nog van me. Zal deze keer niet zo lang op me laten wachten
Alexandra: wat een ontzettende teleurstelling meid. Eerst die pijn doorstaan en dan maar 2 eicellen. Kan me voorstellen dat dat een klap is. Wie weet zijn het wel 2 toppers; je weet maar nooit! Houd moed, we duimen voor je! Dikke knuffel! Hypo
Miepje, wat naar, hoopdat de test toch nog een ander beeld geeft Begin van de middag is er een toppertje teruggeplaatst. 5 Cryo's die ook goed waren, maar eentje stak er nog boven uit. Nu begint het lange wachten. Vooral omdat ik nog niet veel waard ben. Ben wel meer in verticale positie, maar activiteiten zijn nog tot een minimum beperkt. Ook op advies van de arts in zwolle maandag en dinsdag ook nog ziek gemeld. Hoop dat het dan toch langzaamaan beter gaat. Ik ben in ieder geval erg blij met de terugplaatsing en voelde me echt even heel gelukkig, kon wel janken na de terugplaatsing. Ben ik toch voor het eerst van mijn leven eindellijk in ieder geval een beetje zwanger Chantal
Meiden, bloedtest was negatief. Dus niet zwanger, utrogestan houdt de ongi tegen:x Voel me k....u....t en erg verdrietig. Heb even alle hoop verloren!
FEBRUARI/MAART 2010 MEIDEN: Alexandra80: 3e icsi 2de kindje Botervliegje: 1e ICSI Chantal76: 1e ivf Elif 82: cryotp Herma: 3e IVF Hypo: 2e ICSI Ladouce: 2e ivf Lisa: 2e cryo tp uit 2e ivf met ecd Loontje: cryo tp uit 1e ICSI Maartje84: poging tot IVF zoveel, verzekeringstechnisch mn 1e IVF MMarian: 1e ICSI Miepje1: 2e cryo tp uit 2e IVF Mijs: 1e ICSI in eigen cyclus Minime25: 2e ICSI Robing: 2e cryo tp uit IVF Sandra: 1e IVF Snippie23: 2e ICSI Springmuis: 1e ICSI na afgebroken poging Wennes: 1e ICSI na afgebroken poging Yippie: 1e ICSI na afgebroken iui Zora: 1e ICSI na mislukte IVF SPUITEN EN SLIKKEN: Lisa 22-1 aan de pil, microgynon,12 febr. start lucrin en 25 febr. start progynova. Zora: 22-1 Decapeptyl / 5-2 Puregon Snippie23: 28-1 Decapeptyl/30-1 puregon Alexandra80: 27-1 lucrin/6-2 gonal-f Wennes 28-1 Gonal / 1-2 cetrotide Robing: 31-01 Cetrotide / progynova / utrogestan Chantal76: decapeptyl/puregon Botervliegje: 8-2 decapeptyl / 21-2 gonal-f: Springmuis 19-2 Lucrin/ 5-3 Menopur Hypo: 21-2 Decapeptyl/ ? Puregon 125IE Mijs: 9-2 Cetrotide/ Gonal-f/ 10-2 Pregnyl, 3 x Pregnyl na tp Maartje84: van 12-2 tot 21-2 aan de Orgametril, 26-2 starten met Gonal-F 225 eenheden Loontje: Pregnyl AFSPRAKEN: Chantal: 24-02 echo en bloedprikken, 26-2 terygplaatsing Maartje84: 24-2 ongi worden!!! Botervliegje: 25-2 1e echo Alexandra80: 25-2 9.00 punctie Loontje: 1-3 2e echo Maartje84: 2-3 1e FM Hypo: 3-3 uitgangsecho Marian dinsdag 16-3: uitgangsecho & prikcursus Lisa: 16 mrt. echo TESTEN: 28-2: Mijs 01-3: Robing 03-3: Zora 06-3: Snippie 08-3: Minime ZWANGERE MEIDEN : MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Yippie Sandra Ladouce Miepje POGING HELAAS AFGEBROKEN Wennes